Skocz do zawartości

KasztaN9

Forumowicze
  • Postów

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    DT 125 RE 2004
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    łódzkie

Osiągnięcia KasztaN9

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. zwykłym miernikiem chyba nie idzie tego zrobić. Probowałem o odczyt wariował. Raz 10, a raz 5V ogólnie na tym pomarańczowych, ale wychodzącym z modułu jest 5V ale według mnie to cewka na 100% z tym, że ... Pan nie podołał i powiedział, że tego nie przewinie. że jak nie będę miał danych dotyczącej tej cewki to nikt mi tego nie zrobi. zna ktoś może jakiegoś fachowca od przewijania cewek ?
  2. wypiąłem go w ogóle ;) pamiętam po zakupie DT jak ją chciałem odpalić na rozłożonj nóżce i nie mogłem XD i kombinowałem dlaczego :D
  3. Cewka w magneto według serwisówki powinna mieć rezystancję 192-288 u mnie po zmierzeniu jest - 708 ohm miernik jest na pewno dobry. Sprawdzałem rezystancję impulsatora i jest ok. Chciałbym się dowiedzieć około ile volt ma wychodzić na kablu (pomarańczowym) wchodzącym do cewki przez moduł. u mnie jest niecałe 5V, a nie wiem ile powinno być. Chce wykluczyć albo cewkę w magneto, albo moduł. ale rezystancja mówi chyba sama za siebie ? Czyli zwykłym mutlimetrem cyfrowym tego nie zmierze ? Chodzi o to co wychodzi z modułu i dopiero wędruje do cewki wys. napięcia
  4. Na pomarańczowym kablu (plus) od cewki mam niecałe 5V a ile powinno być ? a jeśli chodzi o oporność impulsatora na wypiętych kostkach to ma 285ohm a powinno być ? Przy włączonym zapłonie przejeżdżałem śrubokrętem przez impulsator, ale nic się nie działo. Cewkę podłączałem na krótko i iskra była. Proszę o pomoc EDIT: /// już wiem, że oporność impulsatora ma być 280-420Ohm więc u mnie jest dobrze. a jak z tym napięciem pomarańczowego kabla wchodzącym przez moduł do cewki ? btw. rozbierał już ktoś moduł ? bo to wszystko w gumie więc cieżko rozebrać F
  5. Witajcie. Więc zacznę od początku. Dziś pojechałem na przejażdżkę i elegancko yamahszka odpaliła, śmigała, ale do czasu jak chciałem wjechać w bramę to po prostu mi zgasła (dobrze, ze przed domem :D). No i od tego momentu nie chce odpalić. Kręcę, kręcę i nic. Zero reakcji. Lałem paliwo bezpośrednio do cylindra, ale niestety to samo. Próbowałem z popychu i również to samo :( ale zauważyłem coś bardzo dziwnego. Iskra po prostu wariuje. (nie mam kopki. Chodzi o rozrusznik) Gdy kręcę rozrusznikiem to po wciśnięciu przycisku jest jakaś tam mała iska przez chwilkę. dalej kręcę, kręce i nic, a jak puszczę i rozrusznik przestanie kręcić to wskakuje jeszcze kilka iskier. Tak jakby sie kumulowały. Po prostu nie jest tak, że kręcę i iskra cały czas wskakuje. Rozebrałem pół motoru i sprawdzałem kable, ale nie wiem za co się wziąć. Może ktoś miał podobny problem ? Wszystko działało : ( Może jak skręciłem kierownicą to któryś kabel się przetarł, albo coś ? Pomóżcie proszę :( kompresja jest ok :)
  6. Ogarnąłem niby wszystko, ale miałbym jeszcze kilka pytań. Kupiłem przerywacz LED oraz kierunki LED. W zakupionym przerywaczu (LED) są 3 piny, a w oryginale 2 piny. Przerywacz LED 3 piny: B - zasilanie plus E - masa L - wyjście na przełącznik Przerywacz oryginał 2 piny: B + L (z tego co pamiętam) W oryginalnym przerywaczu do jednego pina (L) wchodzą 2 kable. Od zasilania jest oczywiście jeden kabel. Czyli razem mamy 3 kable :F Tak więc podłączając na krótko do nowego przerywacza w ten sposób: B - B (1 kabel) L - L (2 kable) E - dotykam po prostu ramy motoru. Niby wszystko działa, ale dopiero wtedy gdy wyjmę żarówkę od kontroli kierunkowskazów. Dodam jeszcze, że przerywacz działa dość wolno. Może lepszym rozwiązaniem byłoby przerobić ten oryginalny przerywacz ? Spotkał się już ktoś z Was z takim problemem ?
  7. Witajcie. Chciałbym prosić Was o pomoc w podłączeniu kierunkowskazów do mojej DT 125 RE (2004r). Miałbym kilka pytań odnośnie tego bałaganu, który jest w kablach. Zdjęcie (1) - z tego co wiem jest to przerywacz kierunkowskazów. Jeśli chciałbym założyć kierunki LED musiałbym go zmienić lub zmodyfikować ? Zdjęcie (2) - co to może być ? :blush: (kabel znajduje się pod przednią lampą) Zdjęcie (3) - co to może być ? :blush: (kabel znajduje się pod przednią lampą) Zdjęcie (4) - wydaje mi się, że to od kierunków, ale tylko dla jednego kierunku :D ? (kabel znajduje się pod przednią lampą) Zdjęcie (5,5) - są tutaj 2 zdjęcia. Zdjęcie pierwsze przedstawia kabel który wychodzi (z przodu pod lampą). Zdjęcie drugie pokazuje dalszą drogę owego kabla :blush: Dodatkowo chciałbym się zapytać, czy takie kierunki będą pasować ? http://allegro.pl/kierunkowskaz-kierunkowskazy-15-led-carbon-karbon-i5293813255.html a może kupić cały zestaw z przerywaczem ? http://allegro.pl/kierunkowskazy-kierunki-led-strzalka-przerywacz-i5052859565.html Chciałbym się upewnić co i jak. z góry dziękuje za wszelkie podpowiedzi :cool:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...