Skocz do zawartości

Indoor

Forumowicze
  • Postów

    55
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Indoor

  • Urodziny 08/09/1983

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Łańcut

Osobiste

  • Motocykl
    Moto Guzzi Breva 1100
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Telefon
    518533440

Ostatnie wizyty

675 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Indoor

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. "Górne partie drogi nie są utrzymywane w przejezdności przez zimę. Transalpina powinna być w całości dostępna od końca maja do października ale zależy to od pogody i ilości nagromadzonego śniegu." Ta... czyli pomijam Rumunię i lecę od razu płaskim przez Węgry na Chorwację.
  2. Siema Jak w temacie. Planuje wypad na nie tak daleką Chorwację. W Chorwacji mam znajomego, który pomoże ogarnąć odpoczynek na miejscu. Wypad w celu podróży, nie jest na celu zwiedzania miast ale bardziej zamków, gór. Jazda na 7 dni, bez planowania szczegółowego. Trasa ustalona mniej więcej: https://goo.gl/maps/1Av62mWE1uh2bR4P8 Aby zaliczyć góry w Rumunii oraz Transalpine. Powrót częściowo przez Alpy. Podróż w tempie dynamicznym ale zgodnie z przepisami. Pierwszy nocleg w Rumunii - mogą być hotele albo camping. W Maju może być jeszcze za zimno na camping ale go nie wykluczam. Lista: Breva 1100, Tracer Mt7 (niepotwierdzony).
  3. Oj tam od razu rozwinęli... Super Adventure to nie za bardzo moja bajka a mam pewne obawy co do Moto Guzzi. Trzeba zrobić małe tournée po Europie, przejechać się i wybrać. Jeśli powiadasz, że na Steet Tripple jest wygodnie to na Guzzi 1200 sport mam pozycja niemalże identyczną. Przynajmniej wg. cyclo-ergo.
  4. A co Ci się działo z kręgosłupem? I tak przy okazji - ile kosztuje operacja?
  5. Jedno nie wyklucza drugiego 🙂 Basen jest dobry na kręgosłup.
  6. Tak, wiem. Zbiornik 18l, kufry co niewiele można włożyć ale po delikatnej modyfikacji można wyruszać w daleka podróż. Dodaj do niego centralny kufer, za kufrem plecak na plecaku (lub gdzieś) karnisterek na rezerwę. Podobno jest możliwość zmiany kół na 19'(????) czyt.: enduro… Zastanawiam się jeszcze czy można jeszcze jakiegoś innego KTMa dla konkurencji poszukać. Takiego konkurenta Tracera. - Troche mi przeszło z Gutkiem ze względu na mój kręgosłup 😕 - lewa ręka mi drętwieje jak jadę daleko i mam ta rękę obciążoną. W Gutku jest pozycja pochylona 11 do 13 stopni... Świetną stronę znalazłem i faktycznie SMTków jest całkiem sporo: http://www.theparking-motorcycle.eu/ co do tematu sportowo turystycznych motocykli? hmm… może nie jest to trafne określenie ale stawiam flaszkę dobrego burbonu, że w Alpach na serpentynach Hayka wymięka przed SMT.
  7. ...ale ten KTM 990 SMT jest kuszący jak cycata blondynka… 🙂 Zwłaszcza, że mogę od razu nim wrócić. Strasznie spodobała mi się jedna sztuka i jeśli wypali jadę po to: https://www.ridemotorbikes.co.uk/used-moto-guzzi-v12-sport-bradford-west-yorkshire-2005272 Kask, rękawiczki jakieś muszę sobie sprawić i wracam tym do domu. 🙂
  8. Oczywista sprawa, nie ma motocykli uniwersalnych. Dla mnie zdecydowanie bardziej interesują te motocykle na szosę. Skąd w takim razie Stelvio? Cóż... to taki GS tyle, że ładny i z charakterem. Niemniej bardziej jednak skłaniam się ku Norge / Breva 1200 sport + jakaś owiewka. Tommo ma absolutną racje muszę się spróbować na wał. Jeśli wał nie wypali dla mnie to pozostaje Tracer i reszta... ale przyznam się, że dla mnie to tylko V2 ewentualnie trójeczka Triumpha i Yamahy. To Suzuki mnie zaskoczyło, nic o tym motocyklu nie wiem.
  9. Super Duke w tej cenie?? Wole 1090 - Super Duke to przesada. Te motocykle bije na głowę MT09 Tracer. Zarówno ceną, wyglądem, wytrzymałością jak i kosztem eksploatacji. A ja nie czuje się jeszcze na siłach dosiadać potwora powyżej 160KM... Zresztą uważam, że w tych klasach to już kwestia umiejętności bikera nie bike'a.
  10. Mam kolegę, który mógłby spróbować zrobić ręcznie gmole do Norwega. Popraw mnie jeśli się mylę Norge to taka Breva z owiewką?
  11. @jarenty Długo go masz? Dużo usterek miałeś poza normalnymi serwisowymi sprawami? Części są drogie?
  12. @jarenty Złoty jesteś. Bardzo mi ułatwiłeś, bardzo. Dziękuję Ci za to. Masa czy wysokość siodełka mnie nie przeraża, dla mnie (1.85m) będzie ok. Tylko ni stąd ni zowąd tylko @monter musiał coś od siebie dać... smuteczek... ale dzięki. Z suchych kalkulacji to prawie wszystko. Teraz brać każde moto po kolei i jeździć. Mam jeszcze takie techniczne pytanie: Bo jeżdżę dopiero 3 sezon i na temat enduro jestem cienki jak kabanos. Czy cieńsza opona z przodu jest wyznacznikiem gorszej jazdy po zakrętach? Jak to jest?
  13. Nie no BMW odpada… Jakoś mam skrzywienie i mi się z dresami kojarzy. Przepraszam właścicieli. Dukat piękny - tyle, ze za drogie I w utrzymaniu i w kupnie. Czyli Gutem ma problem z silnikiem? Niewiedziałem, to dotyczy silnika 1200 8V? Silnik Stelvio I Norge jest delikatnie inny - nie znam różnic. Uralem na track day można się wybrać po to aby szlifować umiejętności kolego. Musze się przymierzyć do Gutków "Stelvio" I "Norge" I porównać z Tracer. Ciekawią mnie bardzo KTMy 990 SMT jest praktycznie nie do zdobycia. Kilka sztuk w Europie. A 1090 to bardziej na teren (?) No ale na Gutka mam ochotę.
  14. Rozumiem, niestety nie miałem przyjemności jeździć Stelvio ale Norge jest poręczniejszy? Czemu wybrałeś właśnie Norge? Co z tymi podnóżkami? Głęboko możesz się złożyć?
  15. Norweg! Tak, ten Gutek to inna bajka jednak - silnik jest ten sam. I z góry pytanie do Ciebie: Czy właśnie Norweg nie jest bardziej sportowy? Jak wysoko masz podnóżki i jak głęboko możesz się złożyć? To mnie najbardziej interesuje. Gdzie go kupiłeś? W Polsce czy raczej wyjazd za granice wchodzi w grę? Jakbyś Ty porównał te dwa motocykle?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...