Skocz do zawartości

Raafi

Forumowicze
  • Postów

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Honda CBR F4I Sport
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Bydgoszcz

Osiągnięcia Raafi

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Takie tam spotkanie z prawilną mordą xD http://www.youtube.com/watch?v=Yk1B2Qw72P0&feature=youtu.be [table] Dodano: 6 marca 2015, o 17:05 [/table] Dzisiaj postanowiłem zmienić środek tarczy. Teraz na moim przykładzie, podpowiem dwie rzeczy. NIE prostuje się tarcz motocyklowych, dlaczego? Dlatego: NIE zakłada się nowych klocków tylko dlatego że pasują w zacisk, trzeba też sprawdzić jak wyglądają na tarczy. Zdjęcia nowej i starej tarczy, różnicę widać gołym okiem :) Zmieniłem środek na nowych nitach i od razu lepiej. Nowa Stara Nowa Stara
  2. No i niestety całe plany legły w gruzach jak na razie... Jeździłem z czaszą bez stelaża, myślałem że nic się nie stanie ale się myliłem. Przednia czasza (nie ukrywajmy, z mojej głupoty) wyrwała się z bocznych mocować i spadła na ziemię... Obecnie myślę o nowej, lub reanimacji starej - zobaczę co bardziej się opłaca. Tymczasem miałem małe wydatki: -Przerejestrowanie motocykla na siebie -Nowe klocki tylne -Nowa tarcza tylna 320mm -Owiewka polisporta -Uszczelniacze lag (nie mam błotnika przedniego, właśnie dlatego że muszę je wymienić)
  3. Kolejny edit, niedługo wszystko wygładzę i moto idzie w okleinę moro
  4. Mały edit mojego motocykla: Hej, po długim nie odpisywaniu, udało mi się kilka rzeczy ogarnąć w motocyklu. Generalnie najważniejsze -Odzyskałem dowód rejestracyjny, za kilka dni rejestruję na Cymbała Bydgoskiego (CB) więc będzie czeba legalnie jeździć. -Zamontowałem reflektor przedni zamiast soczewek. Zmianę oparłem na rozmowie z ojcem mojego kumpla, który robi w drogówce... oraz ze stacją diagnostyczną. Zależy mi na tym aby nie tracić dowodu za to, bo ciężko odzyskać z powrotem (Nikt nie zrobi przeglądu na soczewkach) a kilometrów robię za dużo autem jak i motocyklem wiec kontroli mam sporo. (Nie, nie jestem kozakiem i nie uciekam policji...) -Zakupiłem nową tarczę hamulcową tył, moja się wykrzywiła od mrozów niestety Co do kolorku, wybrałem łaty bo łatwo można zakleić ewentualne nowe zarysowania a w sezonie bedzie ich sporo, ponieważ zamierzam ostro się zabrac za treningi. Oraz fakt że mój motocykl jest biały, fajnie wpasował się w temat. Jak na razie lampa wygląda tak, dopiero jest w fazie spasowywania:
  5. Raafi

    Kto Lubi Bmw?

    Ja, pracując na codzień z firmami, znam pełno ludzi którzy mają serie X i od ani jednego złego słowa nie usłyszałem. W bdg jeździ x6 od 3 lat, gdzie jedynie co miała wymieniane to opony i zderzak (najechanie na tył). - Rzeczywiście jakoś pechowo na te modele się natrafiło
  6. Kurde nie chciałem dodać post pod postem, a usunąć się nie da ;/ http://www.youtube.com/watch?v=jCLGVDAZMbE&feature=youtu.be
  7. (Nie wiem czy akurat tutaj mogę, bo właśnie przeglądam wszystkie działy i trafiłem na ten, ale ewentualnie administracja usunie post :D) Chciałbym zaoferować pomoc w odzyskaniu zaniżonej kwoty odszkodowania OC do 3 lat wstecz od powstania stłuczki. Pracuję od długiego czasu w firmie (Pomoc Odszkodowania Oc) która zajmuje się tego typu sprawami. Generalnie 80% kosztorysów które otrzymuję, to kosztorysy zaniżone. Plusem firmy jest fakt, że płacimy od razu po podpisaniu umowy na podstawie cesji (Przejmujemy pełną odpowiedzialność za ewentualne niepowodzenia, dzięki czemu klient się o nic nie martwi) co jak się z biegiem czasu okazało, ludziom się bardzo to podoba, oraz drugim plusem jest fakt że klient z góry wie ile dostanie, dzięki czemu ma szansę podjąć decyzję czy chce nam oddać sprawę czy też nie ;) Kiedyś działaliśmy tylko na rejonie Bydgoszczy, gdzie mamy biuro - obecnie działamy na cały kraj, dlatego też pomyślałem że tego typu ogłoszenie może się komuś przydać ;) Najważniejsze informacje: -Zajmujemy się szkodami do 3 lat wstecz -Szkoda nie może być całkowita -Nie obsługujemy szkód AC -Nie obsługujemy szkód zdrowotnych -Płacimy zaraz po podpisaniu umowy (Na konto, lub do ręki jeśli umowa jest podpisywana na miejscu) -Klient nie musi z nami niczego podpisywać by dowiedzieć się ile dostanie, wystarczy że otrzymam kosztorys i to wyliczę. -Zajmujemy się sprawami, nawet gdy auto zostało sprzedane W razie pytań można smiało pisać ;) Kosztorysy przyjmuję na: [email protected] Co prawda zawsze tylko na facebooku to ogłaszałem, by pomóc znajomym bo nie mam za to żadnej premii czy coś - ale jak mogę pomóc na szerszą skalę to czemu nie ;) Szczególnie że teraz jest zima i różne rzeczy potrafią się człowiekowi przytrafić na drodze - a ubezpieczalnie tylko czekają by wypłacić jak najmniej
  8. Polecam zdecydowanie hondę civic 1.3 w gazie - Z Bydgoszczy na Hel (250km) 41zł w jedną stronę, z powrotem zaś 45zł (kolejne 250km) Kupiłem ją za 1500 z opłatami, więc zdecydowanie zmieścisz się w 3 :)
  9. Generalnie miałem kilkadziesiąt aut w swoim życiu, zazwyczaj po dwa (takie widzimisie) ale mam jednak swoje faworyty do jednej i drugiej opini... Najgorsze auta - Opel Vectra 2.0 2000r, totalna masakra, spalanie wysokie, co chwile coś padało, ciężkie odpalanie w zimę, generalnie idź pan w... Najlepsze auta - każda moja e36 (miałem ich 5), bez względu na silnik. e39 523i którą miałem rok niestety rozbiłem i obecny Mitsubishi Lancer X 1.8T, nic się nie psuje a robię bardzo dużo kilometrów a spalanie jest tak śmieszne, że aż uwierzyć w nie nie mogę.
  10. Raafi

    Kto Lubi Bmw?

    Osobiście nie wpadałem jeszcze w nowsze modele bmw, bo jakoś tak wyszło że skupiłem się na innych markach w późniejszym czasie - Ale miałem w swojej karierze jedną e34, pięć e36 oraz jedną e39 i wiem że bez wachania jak będę miał okazję - wrócę do marki bmw. Najważniejsze to umieć dbać i wiedzieć co ją boli (U mnie, częstą bolączką były sondy lambda w większości bmw).
  11. Ogólnie na początki najlepsza jest honda cbr 125, ale wiadomo że jak się jeździło czymś dużym to nie chce się już na takie coś wsiadać. W niskiej półce cenowej z większych motorków polecam hondę f2 oraz f3 - są to motorki niezniszczalne a można wyrwać je za śmieszną kasę. Moją f2 kupilem kilka lat temu za niecale 3 tysiące a f3 za 1700 w streecie hehe...
  12. Zawsze każdemu (prócz mojej dziewczyny, bo jej to akurat staram się wytłumaczyć że to nie dla niej :D) mówię że warto spróbować swoich sił w stuncie ;) Wystarczą chęci, wiek nie ma znaczenia - dobrze mieć jednak kogoś obok co zawsze podpowie na start kilka rzeczy. Szybciej i przyjemniej idzie nauka. ;)
  13. W kombinezonie nigdy prawie nie jeżdżę, wtedy został założony bo akurat w mrozie jechałem do dziewczyny :P A tak to typowo kurtka na moto, jeansy i zwykle buty - czyli na zdrapkę (Zresztą na avatarze widać jak ubieram się zazwyczaj hehe) Jeśli chodzi o stickerbomb i tym podobne to nieee, nie zamierzam jej w to oklejać. Myślę jednak nad poprawieniem niektórych elementów bo się zniszczyły. Mam lakiernika który robi mi to za pół darmo mimo że jakość jest zadowalająca. Kilka filmików z hondą, jak już mówiłem moja jazda szału nie robi i nawet nie poświęciłem czasu na treningi zbytnio, ale coś tam się nagrało. https://www.youtube.com/watch?v=ZxIrbkGygU8 W sezonie powinno być o wiele więcej.
  14. Na początek, chciałbym zaprosić wszystkich do działu powitalnia, w którym napisałem całą historię związaną u mnie z motocyklami. http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/171628-raafi-wita-wszystkich-;-spora-historia/ Witam! Chciałbym pochwalić się moim sprzętem którego posiadam od 11.04.2014 roku. Tematem przewodnim podczas poszukiwań sprzętu była przeróbka pod stunt. Miałem dwa wyjścia, kupić coś po szlifie lub kupić calaka i sprzedać niepotrzebne mi części. Szukałem sprzętów takich jak f4/f4i, szczerze mówiąc nie wiedziałem że uda mi się wyrwać sporta ale czystym przypadkiem jakoś wyszło. Motocykl w końcu udało wyrwać mi się po szlifie, zakupiłem go za śmieszną kwotę bo 4500zł jak na zdjęciu: No więc zaczęły się najważniejsze przeróbki pod stunt. Na pierwszy strzał były to takie rzeczy jak klatka, sety, kierownica, oraz dodatkowy hamulec (hb) żebym mógł coś tam już latać. Zamontowałem również o wiele większą chłodnicę od kawasaki zx7r aby nie mieć problemów przy treningach w lato.. Zaczęły się niestety problemy z motocyklem, bo przestał odpalać. Okazało się że był ułamany kabelek od anteny HISS. Antena została zakupiona nowa i motocykl zaczął działać :) W międzyczasie zakupiłem sobie kamerkę, dzięki której najgrałem i będę mógł nagrać jak wyglądają moje postępy w kierunku stuntu. Po długim czasie nic nie robienia, pojawiły się wielkie zmiany. Motocykl został pomalowany na biało, co prawda chciałem białą perłę ale ostatecznie wpadł biały akryl. Przyszły też nowe oponki, oleje, płyny i takie tam. Zakupiłem również plastiki i zrobiłem czaszę na wzór bad looka, jak moja poprzednia F4 którą można zobaczyć na tym zdjęciu: A tu jak wszystko powoli złożyłem w kupę: Niestety okazało się że łańcuch YBN mimo tego że niby wzmacniany, jest tak na prawde g... warty. Generalnie od samego poczatku miałem mieszane uczucia, ale pomyślałem że nie szkodzi sprawdzic. Szybko żałowałem decyzji: Ale od razu zakupiłem nowy napęd Miałem później małe problemy... Zgubiłem połowę rejestracji i naszym władzom się to nie podobało. Ale byli w porządku i wypisali mi mandat jedynie za brak dowodu rejestracyjnego ;) Moto dostało malutkie akcenty i obecnie wygląda tak: Jeśli chodzi o to co mi zostało do zrobienia i co zrobiłem... ...Właśnie zamierzam zarejestrować moto, tylko muszę odzyskać dowód rejestracyjny oraz wymyśleć coś z rejestracją bo została mi tylko połówka - Gdzieś zgubiłem drugą cześć. Układ hamulcowy -Pompa radialna na HB od gixa k8 -Tarcza tylna 320mm z dotłoczonym mocowaniem -Mocowanie na zaciski z grubej stali, wzmacniane prętem poprzecznie -Dwa zaciski nissin złote czterotłoczkowe na tyle zamiast oryginalnego. -Przewody na hb i nożny w oplocie Ochrona motocykl -Sety stalowe tył -Sety stalowe przód robione na zamówienie -Klatka -Stalowa ramka do chłodnicy -Większa chłodnica od kawasaki zx7r zapobiegająca zagotowaniu się sprzęta Eksploatacja -Nowe klocki hamulcowe wszystkich 4-erech zacisków -Nowy olej wraz z filtrem oleju -Nowy akumulator -Nowa opona tył -Nowa opona przód -Nowy filtr powietrza K&N Silnik oraz napęd -Zamontowana zębatka 60z -Łańcuch did -Zamontowane wyprzedzające zapłon słoneczko impulsatora -Odwrócony smok oleju Oświetlenie -Kierunki tył led tzw. "łezki" -Kierunki przód led tzw. "strzałki" -Lampa tylna przerobiona na led -Xenon 8000K na światłach mijania -Oryginalna lampa zastąpiona soczewkami Przeróbki pomagające w trikach -Dziura w siedzeniu odpowiednio obszyta -Skrócony zadupek do pełnej 12' -Wklepany i wygładzony oraz wzmocniony zbiornik -Wentylator chłodnicy na przycisk + czujnik -Skrócona czasza z szybką do półki -Kierownica typu clip-on -Skrócony i bardziej schowany wydech -Przeniesiona stacyjka między zbiornik -Zamontowana klamka RSC -Przedłuzona dźwignia sprzęgła -Przycięty przełącznik zapłonu (ochrona przez zgaśnięciem moto na gumie) -Wylana guma na zbiornik Inne -Kupione plastiki -Pomalowane plastiki na biały akryl -Przeniesiony zamek tylnej kanapy w owiewkę zadupka -Uproszczona elektryka przednia -Nowe opłaty oc -Zamontowanie przerywacz led ------- A teraz co muszę zrobić przez zimę: -Wymiana oleju i filtra (Tak, w stuncie niestety wymienia się to bardzo często) -Błotnik na przod (ten posiadam, ale nie założyłem jeszcze bo nie mam jakoś chęci) -Stelaż stalowy na tył do przycierek -Mocniejsze stalowe mocowanie czaszy przod -Licznik -Wypełnienia czaszy i zbiornika I to na tyle :) Sprzęt przez cały sezon był ostro eksploatowany, cały sezon też woził mi dupę bez żadnych przygód typu - Przykro mi, mamy usterkę pchaj mnie dalej xD Zawsze wróciłem nim na kołach i jestem z niego mega szczęśliwy :) Najgorsze jest za mną, teraz tylko sama przyjemność :) Chciałem jakiś czas temu go sprzedać, byli klienci ale na szczęście udalo się go nie sprzedać. :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...