Skocz do zawartości

Tomasz Jędrych

Forumowicze
  • Postów

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Tomasz Jędrych

  • Urodziny 01/18/1946

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    zbyt wiele aby opisać...a motocykle - od 15 roku zycia!
  • Skąd
    Złocieniec

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Tomasz Jędrych

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Z przyczyn zdrowotnych musiałem niestety zakończyć moją wieloletnią przygodę z pojazdami na dwóch kołach. Motocykle znalazły już nowych właścicieli, ale pozostał mi piękny - praktycznie nowy - kombinezon zakupiony dla żony. Założony dwa razy - szkoda żeby wisiał w szafie... Dokładny opis i zdjęcia znajdziecie albo tu: http://alegratka.pl/ogloszenie/kombinezon-motocyklowy-damski-21982191.html?h=0e6375dd9626c9ae albo tutaj: http://allegro.pl/kombinezon-motocyklowy-damski-i3229758667.html Cena dla motocyklistów z forum, do obgadania - będzie to naprawdę okazyjna cena - piszcie na maila. Tomasz
  2. Nowiuteńki zestaw, zakupiony dla żony w roku 2011. Założony na przejażdżkę 2 (słownie : DWA) razy. Żona jeździła wyłącznie jako "plecaczek". Z racji wieku i problemów ze zdrowiem, rozum i rozsądek kazał rozstać się z motocyklem. Sprzedałem już - z wielkim żalem - wspaniałą Shadow wraz ze swoim ubraniem motocyklowym, pozostał zestaw damski. Jest to zestaw z membranami i protektorami - MOHAWK - POLO damski o rozmiarze M, na wzrost 167 - 172 cm Cena nowego zestawu przekraczała 1800 zł - sprzedam na bardzo korzystnych warunkach. Kontakt na maila - pogadamy o cenie. CERTYFIKAT TÜV! Odzież POLO z certyfikatem TÜV to pewny wybór dla osób ceniących najwyższą jakość. Wiele produktów POLO może być dobrowolnie kontrolowanych przez TÜV. Tylko odzież, która przejdzie taką kontrolę otrzymuje specjalny certyfikat jakości, gwarancję, która procentuje: certyfikat TÜV. Zatem, podejmując decyzję o zakupie, kieruj się jakością i bezpieczeństwem. Elementy kontrolowane przez TÜV: Wytrzymałość szwów. Odporność na ścieranie. Wytrzymałość na rozdzieranie. Odporność na tarcie. Wykończenie. Wytrzymałość suwaka na rozdzieranie. Odporność na światło. Odporność na pot. Odporność tworzywa sztucznego na działanie siły. Odporność na pranie. Oddychalność. Wodoodporność szwów. Sprawdzone przez tysiące użytkowników spodnie i kurtki MOHAWK - z opatentowanym systemem wentylacji i certyfikatem TÜV-Proof-Quality-Label. Odpinana podszewka ocieplająca, system indywidualnej regulacji w pasie, i wiele dodatków. Nylon Oxford 1680 oraz materiał 500 D. Duże, wodoodporne wzmocnienia ze skóry bawolej na zewnętrznej części nogawki, kolanie i pośladkach, łokciach, plecach i innych kluczowych miejscach. 100% wodoodporna, wiatroszczelna i oddychająca dzięki membranie POLO-TEX System wentylacji MVS-1 z suwakami wentylacyjnymi zapobiega przegrzaniu Oddychająca podszewka z siatki. Odpinana pikowana podpinka ocieplająca. Specjalne szwy. Możliwość spięcia suwakiem z kurtką. Certyfikat jakości TÜV-Proof-Quality-Label. Możliwość indywidualnego dopasowania szerokości w pasie, dzięki systemowi POLO-Adjust. Stanowi doskonałe połączenie z kurtką MOHAWK MVS-1. Protektory kolan, spełniające normę EN 1621-1. Kieszenie na opcjonalne protektory bioder. Wstawki tekstylne: 100% poliamid, skóra bawola. Podszewka: 100% poliester.
  3. Ja do swojej Shadowki załozyłem gmole firmy Hepco & Becker - wykonane świetnie, montaż mi zajął 10 minut. Pasują idealnie, a motocykl dopiero teraz wygląda jak prawdziwy cruiser.. Znalazłem je w firmie "Moto akcesoria" - tu masz link do strony z gmolami - http://www.moto-akcesoria.pl/product_info....oducts_id=17974 Poza tym - cieszę się że nie jestem jedynym facetem po 60-ce radującym się jazdą na motocyklu.
  4. Sprawdziłem, żarówki w kierunkowskazach są jednowłóknowe (ich złącza także dostosowane do jednowłóknowych), a przy manetce gazu nie ma włącznika świateł. Przy manetce sprzęgła, jest tylko: przełącznik świateł (szosowe - mijania) przełącznik kierunkowskazów i sygnał. Shadow przyjechała z Niemiec i tam była pierwszy raz rejestrowana - to wynika z dokumentów. Swoją drogą - ciekawe ... :bigrazz:
  5. Cieszę się moją Shadowką od 2-ch miesięcy. Po Virago 750 - to jest trochę tak jakbym wsiadł z Trabiego do Audi, ale problem jest inny. Otóż nie mam instrukcji obsługi, a nie mogę znaleźć sposobu na właczenie świateł postojowych... W stacyjce nie ma takiego położenia, nie współpracuje to z blokadą kierownicy, a w lampie - jest żarówka świateł pozycyjnych... W chwili włączenia zapłonu, natychmiast zapalają się światła drogowe - jeszcze przed użyciem rozrusznika. Ktoś już to rozgryzł?
  6. Jasne że nie jesteś wariatem. Jestem nieco starszy - 62 wiosny - od czterech sezonów (po długiej przerwie)ujeżdżałem Virago 750, w tym roku zmieniłem na Shadow - też 750-kę. Lat mi ubyło, i zaręczam - będę jeździł dopóki zdołam. Pozdrawiam - a może założymy klub seniora??
  7. Dzięki - uspokoiłem się nieco, tylko nie ukrywam - czasami klekoczą... Chociaż nie aż tak, żeby to wkurzało.
  8. W BMW R1100R - świeżo zresztą nabytym (jako kolejny motocykl w rodzinie), zauważyłem w hamulcach coś, co mnie zastanowiło. Tarcze hamulcowe z przodu, są mocowane do zabieraka (część przykręcana śrubami do piasty) za pomocą potężnych nitów rurkowych. I te tarcze są luźne, to znaczy mocowanie nie jest "na sztywno", tarcze dają się luźno na tych nitach przemieszczać - oczywiście w pewnych granicach. Sprzedający twierdził że to tak ma być, bo moto jest z ABS-em. Jeździłem Virago 750, teraz Hondą Shadow - i takiego dziwnego montażu tarcz hamulcowych jeszcze nie spotkałem. Czy ktoś może opisać stan prawidłowy? BMW ma 32000 przebiegu..
  9. NIe jestem biegłym komputerowcem......Chętnie pomogę wszystkim "zaviragowanym" z problemem rozrusznika, ale nie wiem jak przesłać opis i zdjęcia...Może ktoś mi w tym zechce pomóc? Pozdrowienia dla Yamahowców - T. :clap:
  10. Rozwiązałem ten problem już dwa lata temu, i wielu chłopaków z niego skorzystało - więc tym bardziej jest sprawdzony. Świadczą o tym maile które dostaję. Podaj mi swój adres mailowy - wyslę ci opis i zdjęcia przeróbki. Pisz do mnie [email protected] :biggrin:
  11. Viragowcy!!!! wysłałem już kilkunastu motocyklistom z tym problemem zdjęcia i opis jak to rozwiązać. Każdy kto ma odrobine pojęcia o mechanice sobie sam poradzi. Koszt jest znikomy, a moja Virago po przeróbce działa absolutnie niezawodnie od wóch lat. Piszcie, na pewno odpowiem, wyslę zdjęcia i opis. I nie bójcie sie starszych Virago - są cudne!!!!
  12. Chętnie wyslę zdjęcia przeróbki - jak trzeba to i rysunki niezbędnych do dorobienia elementów - system działa od lat całkowicie bezawaryjnie - resztę sobie każdy kto ma nieco pojęcia o mechanice dośpiewa..Warsztatu slusarskiego który by sie podjął produkcji zestawów nie znalazłem, więc może w ten sposób uchronię któregoś z Viragowców od stresu związanego z rozruchem. Piszcie - na pewno odpowiem - [email protected]
  13. Jest to układ z elektromagnesem i systemem zesprzęglającym. Niezawodny, a montaz bardzo nieskomplikowany w postaci czegoś w rodzaju nadbudowy na lewej pokrywie.
  14. Definitywnie rozwiązałem sposób przerobienia sprawiającego wszystkim kłopoty rozrusznika w starszych modelach virago!!!! Poszukuję warsztatu w Zachodniopomorskim (z możliwością obróbki skrawaniem i obróbki cieplnej elementów) z którym mógłbym uruchomić produkcję zestawów do modernizacji owego układu. Zestaw mógłby byc montowany samodzielnie przez posiadaczy takich motocykli, lub w warsztatach zajmujących sie naprawą. Na maile dotyczące szczegółów owej konstrukcji nie będę odpowiadał, chociaż będe wdzięczny za zgłaszanie zainteresowania.. interesuje mnie podjęcie współpracy w zakresie uruchomienia produkcji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...