Skocz do zawartości

Detox018

Forumowicze
  • Postów

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kujawsko pomorskie

Osobiste

  • Motocykl
    dt 70, CR 250, CRF 450
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

228 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Detox018

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam, czy ktoś posiada sklep motoryzacyjny , bądź hurtownie, będę potrzebował części do CRF 450 Z 07 wał, cylinder, tłok, łożyska, uszczelki na silnik, itd. Jeśli macie jakieś namiary na dobre sklepy z przyzwoitymi cenami to bym był bardzo wdzięczny
  2. nie byłem, tylko w 2 motoryzacyjnych odesłali do serwisu. Rok 96
  3. Witam, Poszukuję podkładki zabezpieczającej kosz sprzęgłowy. Na schemacie jest to numer 18. Próbowałem dostać w sklepie, szukałem na aukcjach. Śruba (nr. 15) odkręciła się kolejny raz bez tej oryginalnej podkładki Gdzie mogę dostać taką podkładkę? Lub czym warto ją zastąpić aby śruba się nie odkręcała? Czy podkładka sprężynująca nada się tam Pozdrawiam
  4. No racja, ja tyle nie leje :) Chodziło mi ze na 1 litr paliwa 30- 35 mililitrów oleju - Czyli w tym układzie 1;50 jest ok na 1 litr 20 mililitrów - moja aktualna dawka po dotarciu i jest ok :)
  5. Rozwiązałem problem, bezpośrednia przyczyna która ustaliłem to gaźnik i zalewanie się + zbyt słaby kop ( teraz przy ustawieniu tłoka baja) i starter który nie zazębiał , dysze będą do wymiany, jeśli ktoś kupował zestaw naprawczy do gaźnika, to może mi polecić. Ograniczyłem dawkę paliwa, bawiłem się regulacją, teraz pracuje na wolnych Co do startera, półksiężyc się trochę wyrobił i nie zazębiało, ustawiłem jeszcze raz, teraz jeszcze łapie choć czasem przeskoczy,ale da się odpalić. Na zimnym odpalam na kopa po dobrym strzale. Co do roku to rzekomo jest to 1996r. Mogę podać numer ramy jeśli ktoś wie gdzie to sprawdzić Zdjęcia Hani http://pokazywarka.pl/5pw9ni/
  6. mam oryginalny gaźnik, tam jest ta śruba od obrotów i ssania ale tym tylko można zapompowac bynajmniej u mnie , ustawiałem tam już obroty.wysokie ok wolne gorzej
  7. Świeca jest ok, sprawdzałem iskrę, kompresji nie mierzyłem. Jak kopie mocno to starter przeskakuje, zaczął przeskakiwać, raz zazębia a raz nie. Jutro rozbiorę i zobaczę, wie ktoś jak powinien byc prawidłowo ustawiony? możne to wina sprężyny Filtr standardowy Jeszcze jedna sprawa, Cr nie trzyma wolnych obrotów... odpaliłem pojeździłem, na luzie skacze na obrotach bawiłem sie w regulacji wysokie są a na niskich skacze i potrafi zgasnąć jak nie dodaje gazu
  8. 1: 50? ja leje 1:30-35 ,myślę ze dajesz za dużo oleju Jeśli olej ze skrzyni wpada w komorę,to powinieneś mieć jakiś ubytek w nim. Sprawdź również czy śruby silnika są podciągane. A stan oleju w skrzyni się zmniejsza? Spójrz również w membranę, jest tam czysto Jeśli masz wątpliwości i potrafisz to rozbierz silnik i będziesz wiedział, uszczelki znajdziesz na allegro,ja kupowałem na cały silnik za ok 100 zł + przesyłka
  9. Olej możne byc, jak masz na dotarciu to możesz smialo lac wiecej zeby bylo lepsze smarowanie,niech sobie kopci ale nie przesadzaj. 1:30-35 na litr na dotarciu daj mu do 1:40 Masz śruby od wolnych i wysokich i tam ustawiasz wyczyść gaźnik bo jak jest syf to i tak nie ma co regulować Dbaj o filtr powietrza, i mieszankę licz sobie 1 bak jako 1 motogodzine. Jako amoator, jak nie jeździsz cały czas po torze to na tloku powinien sezon polatać, lub ewentualnie dłużej
  10. Myślałem nad tym czy to mogłaby być przyczyna zle ustawionego zaworu wydechowego, nie mam pewności czy został dobrze złożony,i czy nie dostaje zbyt dużo powietrza? Jak ją kopie to w butach cross, staram sie mocno,cos tam gada ,ale nie odpala Jak ostatnio chodził to regulowałem gaźnik na obrotach, chodzi prawidłowo Gaźnik czyściłem, solidnie przedmuchany sprężarka, paliwo dostaje, świeca NGK ,co do iskry to zbyt duza ona nie jest na zewnątrz trzeba dobrze kopnąć wtedy widać, ale na nagrzanym silniku odpala wiec chyba iskra jest OK, nie trzeba po nim skakać, strzał i pali Problem jak jest zimny
  11. Witam, Posiadam Hondę Cr 250 rok 96-97 (stalowa rama), mam z nią problem mianowicie na zimnym silniku Honda nie chce odpalać, można się zakopać, 2 razy ja odpaliłem w ten sposób ale po długim kopaniu, na pycha odpala,pochodzi jakiś czas, przejadę trochę , zgaszę, pali od kopa jak się już trochę rozgrzeje. Niedawno rozebrałem silnik, pracuje jak powinien, Cr zrywna mocna,na obroty się wkręca bez problemu. Czyściłem gaźnik,i ustawiłem go na obrotach, iskra jest, ale próbowałem odpalić z tzw. kielicha, wlałem ze strzykawki rozrobione paliwo i z tym samym skutkiem, nie odpala. Jaka może być tego przyczyna? Czy może to być skutek złe ustawionego zaworu wydechowego? Dodam jeszcze, ze niedawno ja kupiłem, rozebrałem silnik z tego względu ze coś mi w nim ''nie pasowało'' i okazało się ze w komorze walu znalazłem drobne opiłki które haczyły wał, pewnie podczas zmiany tłoka poprzednikowi coś wpadło,na wale i karterach żadnego ubytku nie znalazłem.Teraz chodzi na odlewanym ,Namura. Przeglądałem forum, takiego problemu nie znalazłem,aczkolwiek może ktoś już taki miał, proszę o pomoc.Pozdrawiam :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...