w mojej mz 250 ts nie ma tej tulejki . też miałem problem gdy wymieniałem układ napedowy. problemem okazał sie kołnież zebatki który w chodzi w koło. należało przetoczyć owy kołnież i po problemie. jeżdże już ponat rok i nie ma żądnych problemów.
z tego go co rozumiem to chodzi ci o tą tuleje z lewej strony motoru (patrząc od tyłu ) czyż tak. A po wymianie obudowy i zębatki koło po dokrecenie osi cieżko się kręci? dobrze to rozumiem?
na serio pytam sie, bo chce sie troche pobawić moją MZ-tką. właśnie dlatego chce do niej włożyć jakiś inny silni. Jeżeli te silniki co podałem są złe może zaproponujesz inne rozwiązania
Witam wszystkich, chciałbym sie dowiedzięć czy silnik z KTM lc4 620 lub BMW F650 bedą pasować do Mz 250 TS.Chodzi mi o to czy bedzie dużo pracy z ustawieniem łańcucha. Z góry dzięki
odpalenie silnika w "lewą" strone w Mz jest jak najbardziej możliwe. W mojej MZ 250 Ts działo sie tak kiedy zapłon był źle ustawiony.Moim rozwiązaniem była całkowita wymiana zapłonu
Drodzy Forumowicze chce wiedzieć jaki nowszy ( po 1989 roku) motycykl ma silni jedno cylindrowy z łańcuchem po prawej stronie, mocy wiekszej niż 20 KM i jest w miare dostepny na rynku.
Z góry dzięki.
PS. jestem nowy i niewiem czy w dobrym miejscu dodałem temat