-
Postów
67 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O grzechu212
- Urodziny 09/11/1986
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
okolice Rzeszowa
Osobiste
-
Motocykl
WSK
-
Płeć
Mężczyzna
Ostatnie wizyty
Osiągnięcia grzechu212
NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)
0
Reputacja
-
Wsk po tuningu:)
grzechu212 odpowiedział(a) na grzechu212 temat w Custom/Trajki/Wynalazki/Własne wydumki
Trochę testów 😄 -
Wsk po tuningu:)
grzechu212 odpowiedział(a) na grzechu212 temat w Custom/Trajki/Wynalazki/Własne wydumki
To był tak spontaniczny wyjazd że mając telefon w uchwycie zapomniałem włączyć aplikacji z GPS 😄 następnym razem nagram coś późnym popołudniem żeby było widać więcej, a co do kamerki nie takie wypadki przeżyła 😄 a cały czas nagrywam bez obudowy ochronnej żeby uzyskać lepszą jakość więc GP to jednak solidna firma. Ale dla informacji tam na 3biegu wtedy było 9500k przy 112km/h na przełożeniu 14/45. Następnym razem postaram się nagrać lepszy materiał. -
Wsk po tuningu:)
grzechu212 odpowiedział(a) na grzechu212 temat w Custom/Trajki/Wynalazki/Własne wydumki
Coś tam na szybko 😄 -
Wsk po tuningu:)
grzechu212 odpowiedział(a) na grzechu212 temat w Custom/Trajki/Wynalazki/Własne wydumki
Nowa kompilacja 😄 -
Wsk po tuningu:)
grzechu212 odpowiedział(a) na grzechu212 temat w Custom/Trajki/Wynalazki/Własne wydumki
Zmodyfikowany oryginał 🙂 -
Wsk po tuningu:)
grzechu212 odpowiedział(a) na grzechu212 temat w Custom/Trajki/Wynalazki/Własne wydumki
Projekt z 2019r wybuchł 😄 przy 119km/h. -
Wsk po tuningu:)
grzechu212 odpowiedział(a) na grzechu212 temat w Custom/Trajki/Wynalazki/Własne wydumki
Wypalam dpf'a 😄 -
Wsk po tuningu:)
grzechu212 odpowiedział(a) na grzechu212 temat w Custom/Trajki/Wynalazki/Własne wydumki
łapcie nowy filmik stworzony w 3h -
Trzymajmy się założeń czyli przerabiamy oryginalny garnek i śmigamy na gazelowej ramie, a gwarantuję że ich piękny sen staje się koszmarem...
-
Trochę mnie Pan Wojciech zaskoczył że w swojej wsk zmieniał punkt wyprzedzenia zapłonu przyciskami z kierownicy i do tego miał podtlenek sterowany pseudo komputerem, że tak powiem rob się ciekawie 😄 . Fajnie że powstał taki temat dlatego nie sensu robić gówno burzy tylko bacznie obserwować i niczym sitko przesiać odpowiednie dla nas treści. Co nie zmienia faktu że dla mnie dalej prędkości rzucane z rękawa (180km/h) na ramie od gazeli są w dalszym ciągu nie realne. Ja w sumie jestem psudo tunerem, amatorem bo bawię się w to hobbistycznie, a w abc jest inne zaplecze i przede wszystkim presja otoczenia dlatego co dla mnie jest nie do ogarnięcia to dla nich nie koniecznie, ale były pewne założenia. Cylinder miał być tuningowany oryginalny, a niestety jest już przymiarka do innego garnka i ogólnie miało być przerabianie i dobieranie komponentów w technologii lat 70. No nic czekamy na kolejne odcinki 😄 .
-
Otóż to, czytasz mi w myślach 🙂
-
Sam cylinder może nie wystarczyć, pasowało by zastosować skrzynie minimum 5b od jakiegoś demoluda dodatkowo można by pomyśleć o zaworze wydechowym sterowanym mechanicznie. Wszelkie zmiany które mogły by powalczyć o sensowny wynik prowadzą do tego że z poczciwego wiatra zostaną same kartery 😄 a chyba nie o to do końca chodzi. No nic pożyjemy zobaczymy. Janusze tuningu i tak powiedzą że dawno temu wystarczyło podpiłować tłoka, włożyć korki z wina w przeciwwagi wału i założyć świece z długim gwintem żeby Wsk zamykała licznik.
-
To może zacznijmy od cylindra w który nie ma materiału żeby sensownie dowiercić dodatkowych "okienek mocy" . Rzeźba w tym cylindrze polega na powiększaniu tego co jest choć i to jest mocno ograniczone przez tłok który nie lubi dużych kanałów z racji kruchych, grubych jak cegła pierścieni. W tym przypadku trzeba trzymać się wzoru na wielkość okien w stosunku do średnicy tłoka, druga sprawa to głowica z przesuniętą komorą spalania, tutaj powinna być zastosowana komora centralna odpowiednio ukształtowana z powiększonym stopniem sprężania wtedy możemy liczyć na te dodatkowe 3-5KM max. Głowica prawdopodobnie bez spawania się nie obejdzie, a w latach 70 raczej to nie było na porządku dziennym choć w sumie jest na to sposób, ale zobaczymy co chłopaki wymyślą, następnie korbowód gdzie musi być zastosowane łożysko igiełkowe na sworzniu bo przy tak wysokich obrotach tulejka raczej przy długim maksymalnym obciążeniu nie jest w stanie tego udźwignąć. Prawdę mówiąc w tym czasie Japonia, Niemcy i Czesi byli technologicznie z 10lat za Polską dlatego zawodnicy często ścigali się na jednostkach zagranicznych, ale mniejsza oto, następny słaby punkt W2 to tłok który do takich mocy bez apelacyjnie jest do wymiany nawet z racji tego że przy obrotach rzędu powyżej 10tys doświadczymy zjawiska ring flutter, kolejna istotna sprawa jak nie najważniejsza w tym silniku to 4 stopniowa skrzynia biegów, ciężko będzie dograć wydech, moc i moment żeby nie wypaść z rezonansu bo ten silnik tylko w tym zakresie będzie miał moc, a na czwórce ciężko będzie dokręcić do tych obrotów bez zaworu i zapłonu ze zmiennym punktem wyprzedzenia dlatego np. rs 125 mamy 6 biegów gęsto zestopniowane. Mamy jeszcze sprzęgło, platynkowy zapłon bo o samej ramie nie wspomnę 😄 gdzie trzeba dołożyć kolejne parę KM ze względu na aerodynamikę czyli jakieś 45KM 🙂 w sumie żeby powalczyć o te 180km/h . Tommo ja wiem że może i jesteś urodzonym optymista i wierzysz w to co Ci goście mówią bo maja fejm, zaplecze, flotę i wiele projektów zrobili że nie jednemu kopara opadła, ale trzeba realnie podejść do tematu. Miałeś kiedyś do czynienia z WSK? 130km/h to walka o przetrwanie jak w amazońskiej dżungli.
-
Trzeba mierzyć siły na zamiary, wystarczyło obniżyć poprzeczkę do 150km/h i od razu zmienia nam się perspektywa patrzenia na projekt. Nie jeden majster mierzył się z tym silnikiem i poległ, ogólnie jest to jednostka bardzo oporna na zwiększanie osiągów. Za młodego też wydawało mi się że zamykam skakający licznik po obniżeniu głowicy, podniesieniu kanałów i wypolerowanym dolocie z gaźnikiem od Jawy ts 350 na pokładzie, a tak naprawdę dopiero może osiągała prędkość książkową 105km/h. Jeżeli chodzi o moje ostatnie graty czyli WSK 250 z 2019r to niestety "wybuchł" przy 119km/h 😛. Miałem temat zaniechać, ale znajomy który siedzi w tym temacie od lat razem ze mną https://www.facebook.com/GarryGaraz motywuje mnie do działania. Motocykl na nowych karterach i ramie po pierwszych testach zapowiada się obiecująco, ale to nie miejsce na moje klamoty 😉 . Co do Gazeli 180km/h to na pewno będę oglądał może nie od deski do deski, ale postaram się przesiać co najlepsze. Możemy tu rozmawiać o wszelkich modyfikacjach przeprowadzonych przez tych panów związanych z Gazelą które wedłóg mnie(Was) mają sens, a które całkowicie są do bani 😉
-
Widzę że mamy podobne zdanie 😉 nie wszystko można załatwić pieniędzmi, lepiej dla projektu było by pobicie rekordu Karola Najmowicza czyli te 152km/h, ale youtuber podbija stawke z pierwszego odcinka z 170km/h na 180km/h. Dobrze że choć sam jest świadomy tego jak "dziwnie to brzmi".