Skocz do zawartości

kovalekk

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Mazowieckie

Osiągnięcia kovalekk

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Dobrze zrobię tak jak mówisz z tym wd, a tam od strony króćca gdzie głowica to jest tylko uszczelka coś właśnie jak papierowa. Właśnie a jeszcze mnie intryguje, że gdy odpalam to trzeba zrobić właśnie kombinację, że pierw zakręcić bez ssania, później z saniem a na koniec znów bez bo inaczej nie chce odpalić, no i ta sytuacja konieczna jest przy każdym odpaleniu nawet na rozgrzanym.
  2. Podkładka ebonitowa nowa jest założona i uszczelki też nowe jedna od strony króćca a druga w gaźniku od strony podkładki jeszcze planuje uszczelnić podkładką papierową. A filtr oryginalny tylko go przeczysciłem a obudowa na filtr może z nią pokombinuje ale z tymi chińczykami to gardziel łącząca filtr z gaźnikiem się zwęża i ciężko to włożyć ale poprobuje czy to przez to niby wygląda na szczelne, ale kto wie. A wydech oryginał. Bo jeśli to nie to, to może być albo zapchany gaźnik, bądź coś z zaworami że mają luzy?
  3. Tak szczerze to na starym nie ma żadnych oznaczeń (to ten zdjęty) a więc zakupiony był typowo do 139fmb czyli ten założony co jest aktualnie.
  4. . Junak to motrower ale przerobiony na 72cc (nie ja przerabiałem) a silnik to (139fmb) no i zauważyłem taki problem gdy zakupiony był nowy gaźnik (na starym działo się to samo) i problem jest taki że jeśli odkręci się na 1,5 obrotu śrubę od mieszkanki silnik nie trzyma obrotów wcale jak się trzyma gaz w miejscu to chwilę pochodzi a potem samoistnie lecą w dół do 3,5-4 tys i gaśnie. Jedyne gdy trzyma obroty to jak skręci się śrubę od wolnych na max to trzyma między 6-7 tys obrotów. Junak to motrower ale przerobiony na 72cc (nie ja przerabiałem) a silnik to (139fmb) no i zauważyłem taki problem gdy zakupiony był nowy gaźnik (na starym działo się to samo) i problem jest taki że jeśli odkręci się na 1,5 obrotu śrubę od mieszkanki silnik nie trzyma obrotów wcale jak się trzyma gaz w miejscu to chwilę pochodzi a potem samoistnie lecą w dół do 3,5-4 tys i gaśnie. Jedyne gdy trzyma obroty to jak skręci się śrubę od wolnych na max to trzyma między 6-7 tys obrotów.
  5. Witam, mam taki problem, iż chciałem wyregulować gaźnik po zimie ale po skręceniu na maksa śrub chciałem go rozgrzać no i odpalić wtedy rozruch mimo kręcenia nie chciał załapać postanowiłem zrobić to nożnie po kilku próbkach bez włączania ssania postanowiłem przełączyć na ssanie co już załapało ale nie dało rady odpalić po czym znów wyłączyłem ssanie i dopiero wtedy zapalił lecz po puszczeniu gazu spadało do dołu aż do 4 tys obrotów i gasł a więc ponowiłem próbę i znów na wyłączonym ssaniu i wyłączonym i wyłączonym i znów odpalił przetrzymalem go by się zagrzał gdy już tak się stało i znów zgasł po puszczeniu gazu chciałem odpalić z rozruchu i udało się ale za każdym razem trzeba powtarzać czynność z ssaniem bo inaczej nie odpala. No a mimo odkręcenia już na rozgrzanym śruby od obr. Na biegu jałowym i tak motocykl nie utrzymywał obrotów w górze tylko znów po puszczeniu od razu spadały w dół.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...