Skocz do zawartości

kellyq

Forumowicze
  • Postów

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Janów Lubelski

Osiągnięcia kellyq

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Nikogo przecież nie zmuszam do kupna. Ogłoszenie niech leży sobie tutaj i czeka. Jak kupiłem to moto to się okazało że w środku trup prawie, zaczeło się od szlifu i nowego tłoka i tak przez całą zimę coś dłubałem a kiedy podliczyłem wszystko to się zdziwiłem ;)Może ktoś się namyśli ;) A tak na marginesie nie dużo pomyliłeś się z tymi kwotami ;)
  2. To nie jest tak że od razu muszę sprzedawać, jak ktoś się skusi to sprzedam ewentualnie zamiana za vfr 800 fi albo vtec. Jedyne co mnie boli w tym moto to słaba ochrona przed wiatrem.
  3. Do sprzedania ładna suzuka, po remoncie pieca z masą nowych części https://www.olx.pl/oferta/suzuki-dr800-big-CID5-IDlfFPu.html
  4. też tak właśnie myślałem ale wolałem spytać, cylinder i tłok już zawieziony i mają zrobić luz 0,05, zakład wydaje się być porządny więc chyba nie popsują, widziałem mieli bardzo dużo cylindrów do roboty , swoją drogą trochę dziwne że jedna serwisówka podaje tak a druga trochę inaczej
  5. Hej Chciałem zapytać szanowne grono o szlif cylindra w silniku suzuki dr800 z 92 roku Mam do niego dwie serwisówki angielską i niemiecką. Angielska do tego konkretnego modelu podaje luz między cylindrem a tłokiem 0,027-0,057mm. Natomiast ta niemiecka ogólnie dla dr 800 podaje 0,045-0,065mm. Teraz pytanie jak zrobię luz ten mniejszy to nie będzie to za ciasno? Mam oryginalny nadwymiarowy tłok i pierścienie od suzuki. Nadwymiar 0,5mm Druga sprawa to gdzie znajdę fachowców żeby zrobili szlif tak jak się należy w województwie lubelskim (Lublin, Kraśnik, i okolice, ewentualnie Stalowa Wola, Biłgoraj)
  6. Witam Zakupiłem silnik do jawy 350 TS bez instalacji, więc muszę ją wykonać samodzielnie. Potrzebny jest mi tylko zapłon oraz jedno wyjście do zasilania 12v Znalazłem taki schemat jak w załączniku, w związku z tym mam kilka pytań. 1. Zakładam że ten silnik oryginalnie ma instalację 12v, czy mogę się mylić? Jeśli tak to jak rozpoznać jaka jest instalacja? 2. Czy TAKI regulator napięcia jest OK? 3. Widziałem na forum że ludzie w modyfikacjach zapłony jawy dawali cewki np. od malucha w ilości sztuk 1. Skutkowało to tym że iskra pojawiała się także w dolnym martwym punkcie. Czy to oznacza że ja też mogę taką dać lub jakąś inną od samochodu, ewentualnie 2 samochodowe (kwestia czysto ekonomiczna, samochodowe cewki są o wiele tańsze) 4. Czy mogę użyć w instalacji akumulator żelowy? 5. Skąd w tym schemacie najlepiej złapać linię 12v do zasilania silnika elektrycznego? 5. Jak mi się coś przypomni to napiszę...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...