Skocz do zawartości

kawZ900

Forumowicze
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Z900
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Lub

Osiągnięcia kawZ900

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. silnik jest jak w XL500S tyle że z rozrusznikiem, wrażliwa na brak smarowania głowica +brak prawdziwego flitra olju sprawia że te świetne motocykle po 30 latach i 20 właścicielach są zazwyczaj zapuszczone, głowicy nie da się tanio ratować, a sam motocykl do kupienia są zazwyczaj są a psie pieniądze
  2. piękna fizzy, kultowy model w UK, mocne egzemlparze idą po 3000 GBP, film FIZZY DAYS wyjaśnia wszystko :). mam bliżniaczą YB100 1974 oryginalne nawet opony
  3. fajny Lawson, a wspomnianą naklejkę na zbiornik też odtworzyłeś?
  4. Cześć, mam taki sam motocykl od 2003 i znam model Z1 900 na wylot. Otrzymałeś sporo porad ale nie zawsze trafionych więc podpowiem. Ten model to Z900 A4, model roku 1976, fabrycznie ten silnik nie był malowany - czysty odlew (kartery, cylindry i głowica}, komentarze o pożółkłym lakierze bardziej podejdą do Hond (malowany na czarno był tylko model Z1-900 '73). W Z900 dekle wszystkie były polerowane seryjnie więc robisz dobrą robotę. Twoje malowanie silnika wygląda przynajmniej na fotkach OK, żaden błąd w sztuce, inny finisz niż w oryginale i jeśli nie robisz do muzeum wygląda dobrze, sam szkiełkowałem i wyszło podobnie, powinieneś tylko zmyć lakier z gumowych półksiężyców o czym wspomniał kolega poniżej i wkleić je na silikon bo mogą się pocić, chyba że wymienisz na nowe, no i te nakrętki szpilek głowicy są chromowane i powinny lśnić, istotny szczegół to końcówki/półksiężyce pokrywy zaworów (nad tymi gumowymi) są seryjnie polerowane i to jest znak szczególny serii Z1. Jeśli byś zdejmował głowicę to uszczelka w Twoim zestawie jest do modelu Z1 '73, Z1A '74, Z1B '75, w Z900 A4 '76 zmieniono ją na dwie połówki na 2 cylindry każda + oring tunelu łańcuszka rozrządu, głowice są takie same ale na górze bloku cylindrów jest rowek na ten właśnie oring, możesz użyć uszczelki z zestawu ale trzeba wypełnić rowek dobrym silikonem i po zastygnięciu "zciąć" na równo z powierzchnią cylindra. Felgi są stalowe chromowane ale to widzisz. Jeśli miałbyś jakieś pytania chętnie pomogę, mnóstwo wiedzy znajdziesz na angielskim klubie Z1: http://z1ownersclub.co.uk/ , części silnikowe najtaniej wychodzą tu z USA: http://www.z1enterprises.com/ . Pozdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...