no wlasnie tu jest problem ze juz nic nie da sie z tym zrobic.. urwala sie w tym miejscu hdzie kopnik zachodzi na niego... Ogolnie to jest ciezki temat z tymi kopkami albo sa i sa drogie albo w ogole ich nie ma. strasznie chodliwy temat. ale dzieki za podpowiedz. bede cos szukal.
witam wszystkich ktorzy czytaja moj post. Mam taki problem w mojej nie dawno nabytej rm z 98 r ze urwala mi sie kopka i takie pytanko czy ktos wie gdzie mozna kupic taka kopke kub z czego podchodzi,
no jestem tego swiadomy. szukam juz pare godzin i nic znalazlem serwisówke ale za bardzi nie znalazlem odp na pytanie ktoro mnie meczy... Prosze jednak o odp jezeli ktos wie.. pozdrawiam albo chociaż link do serwisówki ktos ma?? moze ktos mi powiedziec cos wiecej o tej maszynie?? moze ktos jezdzi na takiej wczesniej.. Czy sprawai klopoty i czy jest to silnik awaryjny. podkreslam ze nie jezdze na torze tylko czasami wyjade do lasu i na polne drogi.
WITAM WSZYSTKICH UZYTKOWNIKOW KTORZY CZYTAJA MOJ APEL O POMOC, Mam taki problem jak w temacie nie wiem ile wlac oleju w lagi i jakiego najlepiej uzyc. nie wiem rowniez czy mam jedno komorowe czy dwu, Bo roznie pisza, prosze o pomoc.
witam wszystkim, Zostalem ostatnio szczesliwym posiadaczem suzuki rm250 chyba z roku 98r. i mam pytanko. chcialbym wymienic olej w lagach i nie wiem czy sa dwu komorowe czy zwykle?? ile wlac oleju do lagi. i jak to mnie wiecej wyglada czy ktos kto jest sredni w te klocki da rade?