
moratar
Forumowicze-
Postów
71 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Informacje profilowe
-
Skąd
W-wa
Osiągnięcia moratar

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy (11/46)
0
Reputacja
-
Można by sobie już dać spokój z tymi wypadkami. Wiadomo jest coraz więcej motocyklistów i co za tym idzie coraz więcej wypadków. Nie widzę sensu, aby tu pisać o każdym z nich, zwłaszcza, że nic ciekawego nie wnoszą.
-
Bandit 600
moratar odpowiedział(a) na XenoniX temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Prawde rzecze, niedawno sam byłem w szoku jak mało pali jeśli nie przekracza się 100 km/h 90-100 km/h troczę mniej niż 5l 120-140 km/h 6.5l 140-190km/h 7.5-8l Obroty przy danej prędkości zależą od tego jakie masz założone zębatki. Przy 6tys obr na 15/47 jest 116km/h przy 6tys obr na 15/48 jest 120km/h W to że moto pali 5l zarówno przy 100km/h i 200km/h można wierzyć tak po 2 cwiarteczkach :) Niedawno zauważyłem ciekawą rzecz co pewnie przyda się wszystkim co maja B6: Po zakończonej jeździe warto wkęcić go na 7tys obrotów i wtedy wyłączyć zapłon(przy 6-7tys) nawet jak troche postoji czy będzie zimniej to bez problemu odpali. -
Dziś sprawdzałem ile metrów potrzeba do wychamowania z 50km/h wyszło mi że 4m Więc ze 100 to będzie 8m :) (szkoda że nie) A tak w ogóle, skąd biorą się takie mądrości? : http://moto-oferty.pl/?action=brakes_results
-
Jak już skończy się tarcza to prze hamowaniu będziesz czuł lekkie bicie jakby koło było źle wyważone. Wtedy lepiej w ogóle nie jeżdzić. Teoretycznie tarcza powinna się troche pofałdować przy jakimś mocnym hamowaniu. Odnośnie końca klocków i piszczenia to nie zawsze jest reguła. Sam mocno zryłem sobie tarcze zużywając 2mm z blachy metalowej na której był kiedyś klocek. hamowałem blacha (nadal ładnie hamowała 8O )i suczka nie piszczała, założyłem nowe i ciągle piszczy jak dziewica.
-
Nie codzienne zdarzenie (złamanie ośki w przednim kole)
moratar odpowiedział(a) na krzysiek_1234 temat w Szkoła jazdy, stunt, wypadki
Pewnie dlatego piszę pelnym zdaniem i zaczynam je od wilkiej litery zamiast słać zjebki. Narzekać i ochrzaniać jest najłatwiej poza tym coponiektórzy muszą trzymać fason polskiego marudy. To już kolejny topik rozjechany przez inkwizytorów ortografii. Wrzuć na luz bekriss, jak masz ciśnienie to użej ręki jeśli nie ma ci kto pomóc. To jest forum motocykistów a nie fanatyków poprawnej polszczyzny, przynajmniej takie ploty krążą. Na przyszłość dla tych wybranych coponiektórch dam dobrą radę: jeśli twój brak wyobrażnii i zdolności myślenia ogranicza możliwość rozumiena wypowiedzi, kliknij na nastepny post zamiast ochrzaniać autora, za to że twój mózg nie daje rady z tak potężnym wyzwaniem. Jeśli czytanie sprawiło ci trudność mam wersje skróconą: Nie wiń innych za swą ociężałość umysłową. -
Kulikowisko - szkolenie na Bemowie.
moratar odpowiedział(a) na Tomek Kulik temat w Szkoła jazdy, stunt, wypadki
20.08 to już za tydzień, napewno będę. Czy jazda po osemce też będzie ? ;) -
Nie codzienne zdarzenie (złamanie ośki w przednim kole)
moratar odpowiedział(a) na krzysiek_1234 temat w Szkoła jazdy, stunt, wypadki
Ja tam żadnych błędów nie widze 8O Aż strach się bać co by było przy 180 km/h -
W sumie u mnie zaczoł dużo bardziej drgać po wymianie łożyska główki ramy.
-
Zbyt obcisłe rękawiczki, brak ciężarka przy kierownicy, lub odkręcenie się sróbki z ciężarka (tak było u mnie), za twarde manetki, zbyt mocno skręcona główka ramy? Obrkęcenie manetki gumową taśmą do owijania rakiety tenisowej troche pomaga. Wie ktoś czy takie wibracjie mogą jakoś źle wpływać i wywołać jakieś zchorzenia.
-
Jak dla mnie wymuszenia to norma, już nie widze w tym nic dziwnego. Zawsze spodziewam się że każdy może mi zajechać lub wyjechać z podporządkowanej. Nawet mnie to nie denrwuje, ani nie dziwi. Głupota i brak wyobrażni jest tak codzienny że aż normalny. Raczej nie widzę szans na poprawe jazdy puszek prowadząc dyskusje tu na forum. Fakt, można sobie ponarzekać jeśli to komuś pomaga :)
-
czy to mój koniec jako motocyklisty?
moratar odpowiedział(a) na Pawel-SV temat w Szkoła jazdy, stunt, wypadki
Chciałbym zginąć na moto w wieku ~90 lat :) zamiast na zawał oglądając główne wydanie wiadomości. Ewentualnie może być w lóżku podczas uciech. Jak coś Cię gnębi to sprzedajesz moto kupujesz puszke albo spadochron i skacz z samolotu. Chcesz to jeździsz nie chcesz to niejeździesz nie ma co nad tym kontemplować. Liczyłeś cze ktoś Ci powie: wal rodzine, lataj 3 zeta po mieście, zabij im na złość ? Chodź w sumie czym więcej motocykli tym lepiej. Co sezon się zaczyna kilku musi zawsze zginąć, a czym nas więcej tym mniejsza szansa że to będę akurat ja :( -
Polerowanie dekli i pokryw silników.
moratar odpowiedział(a) na fuss383 temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Wypolerowałem sobie tłumnik bo już rysami się pokrył. 7h zabawy z wiertarka. Błyszczał się jak psu ****. Na koniec wziołem krede starłem na pył na papierku sciernym. Pył na szmatke. Szmatką przejechałem kilka razy po tłumniku i KUR*A tłymnik cały w ryskach :)((( tylko się pochlastać. Nie ma to jak słuchać dobrych rad na forum. Nie używajcie kredy... no chyba że też chcecie sobie włosy z głowy powyrywać. ... a miało być tak pięknie :( -
Jest na to sposób - wystarczy myśleć w trakcie czytania. Chyba w liceum przerabia się "Co poeta miał na myśli ?".
-
zmina zebaatki szybszy motor >>????
moratar odpowiedział(a) na hooligan temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Albo jeszcze straci na vmax jeśli silnik nie będzie miał siły dociągnać do końca. W b6 po wymianie tylnej o 3-y zęby mniej vmax spadl z ok 210 do 180 zamiast wzrosnąć +przymulenie na niższych biegach. -
Preparat do przebitych opon, jakies default klucze, z 2-a bezpieczniki, zarówka H4 (mi się raz spaliła wieczorek w drobny desz i jechałem po ciemku z 17km do stacji :/ ),karte kredytową,grzebień lub coś do czochrania - chyba że łysy :D ,jakiś scyzoryk,kawałek sznurka,coś przeciwbólowego, może smar do łańcucha jeśli będziesz więcej latał. Przez 5dni to możesz mydełkiem głowe umyć. Zamiast butów lepiej klapki to skarpetek tyle nie trzeba.