Skocz do zawartości

Arnoldo

Forumowicze
  • Postów

    143
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Arnoldo

  • Urodziny 09/13/1981

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Gdańsk

Osobiste

  • Motocykl
    Komar 2351, Suzuki SV650S
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

354 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Arnoldo

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

5

Reputacja

  1. Kiedyś, przed wprowadzeniem głupich zmian w szkoleniu na kat A od 125 właśnie, najczęściej się zaczynało. Także kup może tą 125kę. Honda i Yamaha to dobry wybór. Zobacz, czy dobrze się czujesz na jednośladzie. Czy to Twoja bajka jednym słowem. Przez rok, dwa nabędziesz obycia i pewnych podstawowych doświadczeń. Wtedy możesz zadecydować czy w ogóle chcesz robić prawko A i naturalną koleją rzeczy przesiąść się na coś większego. Jeśli tak, to tą 125 i tak sprzedasz bez większej straty.
  2. Najlepiej powierzyć to firmie, która się tym zajmuje. Fakt, swoje biorą, ale odszkodowanie wywalczą większe także i tak lepiej się to opłaca.
  3. Racja, racja. Tomek to dobry instruktor. Sam jest motocyklistą pełną gębą, pasjonatem jednym słowem. WSJ godne polecenia. Natomiast Mini i Bartka omijać z daleka.
  4. No to akurat jasne. A co z resztą wyścigowych aut o mniejszym docisku? Inna sprawa, że nie ma za bardzo jak porównać poszczególnych klas aut do motocykli. No dobra, mówi się, że MotoGP to odpowiednik F1. Tutaj faktycznie samochód górą. A co z resztą? Superbike to odpowiednik GT1? Tutaj różnice już tak widoczne nie będą. Także wszystko zależy od tego co porównujemy i kto takie testy planuje i przeprowadza. Wynik będzie zawsze zbyt bliski tego, czego ten ktoś oczekiwał. ;)
  5. I tu właśnie dochodzimy do sedna, że jednak żyjemy w poje*anym kraju. :)
  6. Nie jakieś, tylko oryginalne. U mnie w oryginale właśnie tak było. A sorry, teraz dopiero zauważyłem, że masz silnik 023. Także tam może byc co innego. Inna sprawa, że sprzęgło jako takie, i tak ma tą samą konstrukcję. Jak na mój gust mógłbyś śmiało segera zakładać.
  7. No tak, wiem jak się to nazywa. Ale autor tematu zapodał fotkę zupełnie innej części. A ja chciałem powiedzieć, że można tam osadzić zwykły seger bez kombinowania, którą stroną na zewnątrz.
  8. W sumie to naprawdę ciężko powiedzieć. A skąd go masz? To oryginalna część? Bo jak ja robiłem taki silnik to w środku było cos takiego: http://www.ows.com.pl/?page=pierscienie-osadcze-zewnetrzne I tak też założyłem z powrotem.
  9. Pedałowiec owszem fajny, kiedyś chciałbym się też za takiego zabrać. A ten to oprócz właśnie sentymentu nie ma nic nadzwyczajnego. Po prostu miałem kiedyś dokładnie takiego samego, w tym samym kolorze. :)
  10. Ja uważam, że najlepsze są zawsze części takie jak powinny być. A nnie od czegoś innego. Zawieszenie SV faktycznie nie jest jakies super, ale można temu zaradzić gęstszym olejem.
  11. Sorry wilk, ale czy musisz się w każdym swoim poście tak onanizować tą swoją szkołą? Wszyscy już załapali chyba Twoją reklamę i wystarczy.
  12. Zapraszam: http://tablica.pl/oferta/sv-650-kanapa-kierowcy-akcesoryjna-profilowana-CID5-ID4S0QR.html?action=show&id=71978333 Bo niedługo sezon się zacznie i przegapicie. :)
  13. O nie to z pewnością wina Tuska. A tak w ogóle to odnoszę wrażenie, że Włosi mają "specyficzne" podejście do swoich jedynie słusznych marek. Mniej więcej takie jak w tej scenie.
  14. Trochę odkopię temat, ale filmik który wrzucałem zniknął. Także macie jeszcze jeden dodatkowy z jazdy. :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...