Skocz do zawartości

olo667

Forumowicze
  • Postów

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    pielgrzymowice

Osobiste

  • Motocykl
    wfm 55,Osa M50,nsu,komar
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia olo667

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. dzięki ,czekam na większy odzew zwłaszcza posiadaczy ,i miło by było gdybyście dodali jakieś foto dla niedowiarka
  2. Witam ,Panowie mam pytanie do posiadaczy WFM z 1955,w jakim miejscu macie wybite numery ramy ,ja mam wybity na ceowniku ramy ,między główką ramy a mocowaniem silnika ,mniej więcej na wysokości silnika.Ktoś ostatnio zakwestionował oryginalność tych numerów i stwierdził że są kombinowane .Nigdy o tym nie myślałem gdzie je nabijano ,stąd moja prośba o pomoc
  3. sory nie napisałem do czego :) varadero małe wielkie dzięki za odpowiedź
  4. czy zna ktoś momenty dokręcania śrub pokrywy sprzęgła i pokrywy pompy wody bądź ma dostęp do polskiej serwisówki,będę bardzo wdzięczny,nie chciał bym pozrywać gwintów
  5. a dlaczego oponki nie pasują ?,toż to stara stomilowska opona w paseczki,sztywna była jak diabli ,ledwo ją założyłem,a ty mówisz że nie pasuje :) obręcze chromowane,szprychy i bębny też,wiem że oryginalne były malowane ale jakoś tak ładniej,a ja aż tak ortodoksyjny nie jestem :biggrin:
  6. temat zamarł więc go spróbuję rozruszać i się pochwalę postępami w remoncie mojej fumki kilka aktualnych fotek
  7. jak w temacie,poszukuję schematu do pierwszej WFM bez akumulatora,klaksonu,i z jedną żarówką w lampie szukałem ale wszędzie jest już z aku, pomóżcie bo remont stanął w miejscu
  8. olo667

    Wfm Historia

    to i ja swoje dołączę bo cel szczytny :) nr ramy 11663 nr silnika 54140 rocznik 1955 nr ramy 101568 nr silnika 191426 rocznik 1958 nr ramy 191188 nr silnika 080180 rocznik 1965 ale rocznika 54 to chyba nie trafisz bo produkcję wfm zaczęto chyba w 55 poprawcie jak się mylę
  9. olo667

    WSK M06 1958r.

    jak było tak było,ja tam do swojej wfm-ki daję śruby z nierdzewki koszt niewielki ,za komplet z podkładkami zapłaciłem jakieś 30 zł a klasą odpowiadają śrubom 8,8
  10. bo te maszyny kupuje się sercem,a jak wiadomo emocje nie idą w parze z rozsądkiem :)
  11. pamiętacie te żarty na temat zatopionych motocykli z czasów wojny "no no i jak wyciągali to nawet światło jeszcze świeciło" no to obejrzyjcie ten film a jak ktoś niecierpliwy to tak od 6 minutynie jednemu ciśnienie podskoczy
  12. olo667

    Auto 4x4

    i tu pełna zgoda dzisiaj takich już nie robią i i materiały coraz gorsze,,taka polityka koncernów auto nie morze być za trwałe,bo ktoś musi kupić świeżą produkcje. być może jest to trochę teoria spiskowa ale jestem w stanie w nią uwierzyć poza tym to co jest atutem aut wymienionych przez ciebie to prostota, a jak wiadomo proste konstrukcie najlepiej się sprawdzają w ekstremalnych warunkach
  13. olo667

    Auto 4x4

    ciężka nie ciężka ale tu nikt nie ma wątpliwości to jest prawdziwa terenówka :icon_mrgreen:
  14. olo667

    Auto 4x4

    bez ciśnienia :) niczego nie powielam pisałem aby sprawdził ceny i będzie miał jasność,co do xj to akurat mam inne zdanie xj nie posiada ramy i to jest jego mankament auto terenowe powinno mieć rame ale to moje zdanie,samuraje mają ramy dość solidne,wiem to z doświadczenia i są bardzo proste w naprawie /migomag, trochę blachy i chęci i niema żadnego problemu/ też nie należę do specjalnie zamożnych i dlatego większość prac przy swoich autach wykonuję sam jeśli ktoś chce jeździć w terenie i z każdą usterką latać do mechanika to musi mieć głębokie kieszenie :icon_mrgreen: a tego unimoga to zazdroszczę oj zazdroszczę,będziesz go robił na oryginał czy zmote?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...