Skocz do zawartości

blk

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O blk

  • Urodziny 08/01/1990

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Płock

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia blk

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. To mi się podoba, przyjrzę się temu klx300r bliżej tylko fakt mało tego, kdx250 i ewentualnie dr350. Dzięki.
  2. Ale ja sobie z tego doskonale zdaję sprawę dlatego mówię że chcę coś co jest lekkie i się "lekko" prowadzi..bo zaczynając od srada z biegiem czasu też uważam, że to zbyt mocny moto na start i ciężko szlifować na tym technikę od zera, zresztą nie to jest tematem.
  3. Ok, więc na pewno nie 2T, czyli skupiam się na 4T. Z tym, że nie chcę nic ciężkiego, żeby skupić się na technice jazdy, bo wiem sam po sobie jak zacząłem przygodę na szosie od gsxra 600 to ciężko było wejść w rytm, kłaść się odpowiednio w winkle, bo albo brałem za głęboko albo za płytko itd. I tak jeszcze go nie ogarniam, zresztą sezon jazdy nawet nie cały to co to jest.
  4. Co masz na myśli mówiąc nie wszędzie? Chodzi o te słabą moc na niskich obrotach przy ciężkich podjazdach, że trzeba mocno operować biegami? Niby płasko, ale właśnie marzy mi się jazda po jakichś ciężkich terenach. Po płaskich to się najeździłem gsxrem w lato;) Orientowałem się już gdzie są żwirownie itd. bo na tym chciałbym się skupić, ewentualnie będę przeczesywał tutejsze lasy:D
  5. Właśnie tak myślę, żeby zbyt słabe nie było, bo do przyspieszenia to się przyzwyczaiłem, a z drugiej strony, żeby było jak najlepiej ćwiczyć technikę samej jazdy bo czytałem, że na większych maszynach jest z tym ciężko pomijając nawet aspekt mocy, której się nie wykorzysta. Tych EXC nie widzę w rozsądnej dla mnie cenie(chciałbym się wyrobić w 6k zł), więc chyba będę się musiał skupić na tej DR-ce, chyba że macie jeszcze jakieś inne pomysły. I jak z silnikami co lepsze do nauki 2T czy 4T? 4T lepiej ciągną na każdym biegu nawet przy niskich obrotach, 2T trzeba redukować, żeby trzymać wyższe obroty, dobrze się zorientowałem? Chociaż ze zmianą biegów nie będzie problemów bo to mam akurat już opanowane;), to czy są jakieś za lub przeciw poza tym, że np. silnik 2T ma bardzo słabe hamowanie silnikiem, zaś w 4T jest mocno odczuwalne?
  6. Witam, mój pierwszy post, zawsze starałem się szukać wszystkiego sam, ale teraz jestem zupełnie zielony w temacie, nie mogę znaleźć nic konkretnego. Po krótce o mnie. 22 lata, 183cm wzrostu, 93kg wagi. Staż krótki na moto jeżdżę pierwszy sezon, latałem gsxr-em 600 z powodów osobistych zrobiłem niewiele ponad 3 tys km ale mniejsza o to. Pogoda na ścigacza już się skończyła, na kolejny sezon chciałem i tak kupić coś nowszego, wpadłem więc na pomysł, by na jesień-wiosnę za sprzedanego gsxra kupić crossa(może zostanę w terenie jeśli spodoba mi się bardziej niż szosa:)). Zdaję sobie sprawę z tego, że to zupełnie inna szkoła jazdy. Myślałem nad cross/enduro, ale raczej skłaniałbym się ku enduro ze względu na to, że na miejscówki musiałbym dojeżdżać czasem po szosie. Druga sprawa 2T czy 4T? Jak się ma sprawa z eksploatacją tych silników zależy mi na tym, żeby koszty utrzymania nie były zbyt wielkie, ale też moto miało predyspozycje do jazdy w cięższym terenie i kiepskich warunkach, bo na pewno nie będę siebie ani moto oszdzędzał pogodą czy właśnie terenem. Jaki konkretnie modele byście polecili na początek do mojej wagi i ewidentnie kiepskich umiejętności do jazdy na takim sprzęcie, za to sporym zacięciem i chęcią nauki;) żeby też nie był zbyt słaby. Najważniejsze to, żeby się wyrobić w 5-6tys. pozdrawiam,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...