Skocz do zawartości

hexor97

Forumowicze
  • Postów

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Nie pytaj:)
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    G-ce

Osiągnięcia hexor97

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Czesc chłopaki. Montowal ktos tłumik snell z xl moto. Ja wiem ze większość powie ze tylko yoshimura arrow ect. Ale cena która oferują za końcówkę to 350zł. prosil bym o jakieś opini jak ktos ma i ja by mozna bylo tez filmik. chce to zamontować do mojego odkurzacza Hondy CBF 600 z 2005r. Zamowienie z Polski 2 lata gwaranci i ewentualny zwrot nie to co z akrapy z aliexpres.
  2. swiece nowe , po zakupie wymienione. dysza do przegladniecia. tak na luzie wchodzi ladnie w czerwone . nawet na poczatku podczas jazdy sprzeglo i obroty ns full bo myslalem ze jakis syf wypluje wkoncu.Moj mechanik ma teraz zawalone i dał rade przegladnac mi tylko swiece, gazniki wyregulowac i tez sie przejechal ale nic nie dalo sie stwierdzic.
  3. Dobra Panowie, Kwestia paliwa nie wchodzi w gre bo tankuje na rożnych stacjach i za każdym razem dzieje się to samo. Rozgryzłem temat dokładniej o co mu chodzi. Moto dławi się jedynie na wysokich obrotach( na każdym biegu )i raczej tylko na rozgrzanym silniku. Dzis chłodniej to sobie pojeździłem dłużej ale temat powrócił. Wczoraj katorgą było wjechać pod bardzo stromą górę na (4 się dławił a na 5 miał za mało mocy). znajomy podpowiedział mi żebym sie szlifnoł z otwartym korkiem od baku i podczas jazdy dodał mu ssania. Nic te czynności nie dały. Mam wyregulowane gaźniki, nowe filtry i płyny. Silnik nie ma raczej nigdzie wycieków, swiece sprawdzone
  4. Witam szanownych kolegów! Mam do was pytanko, a Mianowice dziś naciągałem czyściłem i smarowałem łańcuch w moimi mini wiaderku. Co prawda uzyłem jakaś zwykła gęstawa oliwe zamiast smaru w sprayu ( mialo to bys tylko tymczasowe przed samym zimowniem). Łancuch został naciągnięty i na moje oko( nie jestem mechanikiem) kolo dobrze ustawiłem do osi motocykla. Przejechałem około 10 km i do pewnego momentu zauważyłem ze moto jest jak jak by zrywniejszy i przyspieszał lepiej. Zajechałem pod stacje paliw żeby trochu do tankowac i tu ku mojemu zdziwieniu moto stasznie opadł z mocy. Moze nie tyle co opadł co tak jak by nie do końca moc zostawała przekazywana na układ napędowy, Tzn przy obrotach wysokich na niskich biegach powinien znacznie przyspieszać natomiast on robił to nieco dławiąco bardziej skokowo. Dodam ze paliwo nie gra tu roli bo rano tankowałem to samo. A silnik i manetka pracował normalnie Czy możliwe jest to ze łańcuch się ślizga po zębatce od tej oliwy(tyle ze było by słychać jakiś przeskok lub zgrzyt)? Czy jest to możliwe iz było by jednak złe osadzonego koło tzn nie równo do osi? A może za bardzo nacinałem łańcuch? Honad wczesniej działa normalnie z tym ze łańcuch jej strasznie wisiał jak macie jakies pomysly to prosze o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...