Skocz do zawartości

Rzeźnik

Forumowicze
  • Postów

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kraków

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki SV650S 2001
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Rzeźnik

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Pilne! Dzisiaj byłem oglądać Hondę CBR 929 z 2000 roku. Wszystko jest ok, oprócz jednej rzeczy. Na przodzie silnika (tam gdzie wychodzą kolektory wydechowe) silnik się poci - olej wycieka. Nie są to duże ilości, ale po odpaleniu i jak silnik pochodził 5 minut to pojawił się nowy świeży olej na silniku (raczej w dolnej części). Motocykl jest wystawiony za 10 tysięcy, więc nie tak mało, ale ma sporo dodatków. Pytanie jest jedno: czy to uszczelka jakaś czy pęknięty blok silnika (podobno częste w 929)? Jeśli to pierwsze to kupie to moto, więc proszę o rady. Oprócz tego jeśli ktoś z Was ma czas i się zna, to chętnie zapłacę za pojechanie ze mną do Koszyc (60km od Krakowa) i stwierdzenie na miejscu czy to pierwsza czy druga opcja z tym olejem. Jestem umówiony z tym Panem na jutro na powtórny przyjazd, bo także z pośpiechu zostawiłem tam mój plecak :) Zdjęcia poniżej
  2. Udało mi się dorwać Shoei X-spirit II w ładnym malowaniu za 2100 zł, więc myślę, że był to dobry wybór.
  3. A zobaczyłem a w podobnej cenie tez Arai Quantum. Czym się różni od Chasera?
  4. Nie no, bo chodzi o to, ze przymierzałem tego HJC-ka i wersja S jest na mnie dobra, lecz ma wg mnie za blisko szczękę i przeszkadzało mi to. Dopiero potem sprzedawca dał mi do przymierzenia Araia Chasera i spasował od razu. Stąd pytanie czy opłaca się brać tego Araia zamiast HJC RPHA 10 Plus?
  5. A jak ten HJC wypada w porównaniu do Arai Chasera lub innego Arai w podobnej cenie?
  6. Ehh, patrzę na tego HJC RPHA 10 Plus i coraz bardziej mi się zaczyna podobać - ma pinlocka, ciemną szybę i ładne malowania, a poza tym jest bardzo wygodny. To teraz HJC RPHA 10 Plus czy Shark Race R Pro Carbon?
  7. To jest ta przeklęta strona przez która nie wiem co myśleć: http://sharp.direct.gov.uk/testsratings/hjc-rpha-10-plus Drugie pytanko, jak ostatnio kask przymierzałem, to przy ściąganiu go (ciasny przy końcu bo torowy) coś jakby lekko chrupnęło, lekko strzeliło, ale tak cichutko. Czy to normalne?
  8. Tylko, że na GT-Air mnie nie stać - 2500 zł to znacznie więcej niz 1800. Te testy to Sharp.
  9. U mnie dyskwalifikuje go wynik w testach bezpieczeństwa (nie wiem na ile jest wiarygodny, ale to jakaś blokada psychiczna) oraz niezbyt dobre opinie nt. wentylacji, no i cena... Jakieś inne propozycje? Myślałem nad X-spirit 2, bo ten ma wszystko ale kosztuje prawie 3 tyś, oraz nad XR-1100 - wycofany z produkcji :(
  10. Witam, Poszukuję kasku motocyklowego, priorytetem jest bezpieczeństwo. W internecie znalazłem najwyższy model Sharka czyli Shark Race R Pro Carbon. Kask przymierzałem, wszystko jest ok, poza kilkoma rzeczami: 1. Brak pinlocka, 2. Brak blendy - rozumiem, kask torowy, to nie będzie, 3. Mechanizm opuszczania szybki bez ząbków. I teraz kilka pytań: 1. Czy w tej cenie znajdę coś podobnego lecz z pinlockiem? 2. Polecacie ten kask? 3. Czy da się dokupić szybkę z pinlockiem do tego kasku? 4. Czy jak się jeździ z otwartą szybką podczas jazdy, to czy opada ze względu na brak ząbków w mechanizmie? Z góry dzięki za pomoc :) Pozdrawiam
  11. Witam, Kupię Silnik 3LS od Virago 250. Nalepiej w pełni sprawny.
  12. Dzisiaj oddałem do mechanika motorek (Wilcza Garage). Pewnie panewki na wale do wymiany i regulacja zaworów będzie.
  13. Witam, Od niedawna posiadam Yamahe Virago 125 i w silniku słychać pierścienie. Oprócz tego silnik bardzo nie lubi pracować na wysokich obrotach. W związku z tym jest dla mnie bardzo słaby. Na starcie przegrywa ze skuterem Romet 727 80 ccm ... Pomyślałem o tuningu: najpierw miał być moduł, potem wydech, aż w końcu stanęło na silniku. Myślicie, że jak kupie zestaw cylinder, tłok i pierścienie z Yamahy Virago 250 to będzie mi chodzić wszystko dobrze? O ile się go da wsadzić na miejsce 125. I czy nie trzeba by było nic wzmacniać, ani wymieniać oprócz tego? Tu miacie link do zestawu na jeden cylinder : http://allegro.pl/yamaha-xv-250-virago-xv250-tlok-cylinder-pierscien-i2599918169.html Pozdrawiam
  14. Witam, Dzisiaj stałem się szczęśliwym nabywcą Yamahy Virago 125 z 97 roku. Przebieg 38 tyś. Jestem bardzo zadowolony tylko zastanawia mnie jedna rzecz. Czy ten motor aż tak bardzo nie lubi wysokich obrotów, że nie można chociaż trochę odkręcić manetki gazu? Bo ja tak jeżdzę jak narazie na minimum gazu i chodzi ładnie, a na wyższych dosyć drga i ma nieprzyjemny dźwiek. Czy to jest normalne? I jeszcze jedno - nie pali od strzała. Trzeba troszke potrzymać jednak ten rozrusznik. Czy to też jest ok?
  15. Patrzyłem na nie, tylko jest sprawa, że właściwie to cienko u mnie z kasą i szukałem tak czegoś do max 3500 z transportem lub dojazdem. Wiem, że może za dużo wymagam ( pojazd z cylindrami w układzie V ), ale potrzebuje czegoś na taką kwotę. I właśnie dlatego się pytam czy na takim pojeżdżę z 2 sezony i czy uda mi się go potem sprzedać. Mieszkam w Krakowie, więc do Legnicy to mam 3 godziny, więc chyba sobie poradzę. Tylko nie chcę, żeby się okazało, że 70 tyś to motor na złom. Przedtem myślałem o ścigaczu - Aprilia rs 125 - ale właśnie chodzi o m.in. pieniądze, a ona tak z 6 tyś kosztowała. I na niej to normalka, że co 10 tyś km wymieniamy tłok, a potem cylinder ;) Więc to 70 tyś to znośny przebieg czy nie? I ile kosztuje remont do takiego cudeńka? PS. Ten motor ma v max 100 km/h - to może być dla mnie troszkę mało. Macie jakieś pomysły na lepszy v- max ale nie kosztem przyśpieszenia? (Wykluczam zmianę zębatek ).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...