
Tomcat
Forumowicze-
Postów
14 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Osobiste
-
Motocykl
Kawasaki
-
Płeć
Mężczyzna
Informacje profilowe
-
Skąd
Olsztyn
Osiągnięcia Tomcat

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)
0
Reputacja
-
Witam.Panowie i Panie sprawa wygląda tak.Silnik rzędowy czterocylindrowy-poziom paliwa ustawiony na każdym garku 2,5 obrotu,pożiom paliwa taki sam,zrobione synchro,membrany sprawdzone stan bdb.A nie do konca wszystko jest tak piknie,czyli 3 gary poczynając od pierwszego kończąc na trzecim na tych nastawach działa super,ale 4 gar dopiero zaczyna działać jak śrubę składu mieszanki wykręcę można powiedzieć,że na maksa.Dzięki za dobre rady.
-
Witam.Ja bym nie ryzykował z zapinką,to nie napędowy w silnikach małej pojemności..Tylko i wyłącznie zakówka,człowiek wtedy będzie spal spokojniej.Ja w ten sposób zrobiłem w cbx.
-
Kawasaki zx 10 tomcat, problem 4 kolektora wydechowego.
Tomcat opublikował(a) temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Witam.Sprawa wygląda następująco czwarte kolanko wydechowe jest chłodniejsze od pozostałych trzech.Swiece wymienione,przewody zapłonowe,ustawione zawory,gażniki po regulacji i czyszczeniu.Cewki zamienione miejscami dla sprawdzenia jak również fajki co prawda nie wymienione na nowe ale na pozostałych garach nie ma problemu.Zaóważyłem,ze po odpaleniu na ssaniu jeszcze zimnym silniku ten nieszczęsny gar 4 łapie i schodzi z obrotów.Przewody z lewej strony ramy od cewki to pierwszy idzie na pierwszy gar,a drugi na czwarty .W sumie to nie sprawdzałem cisnienia sprężania może w tym tkwi to że tak jest.3 swiece kolor kawa z mlekiem czyli prawidłowy,a 4-ta swieca kolor elektrody bardziej białawy tak jakby objawy ubogiej mieszanki.Poziom paliwa w komorach ustawiony z 14 na 12mm.Pomysły mi się konczą może wy panowie macie jakies dobre radyPozdrawiam. -
potrzebuje POMOCY
Tomcat odpowiedział(a) na Patryk Patrykowski temat w Przepisy, ubezpieczenia, kredyty
Witam.Czytając to co napisałeś to powiem, pijąc kolejny łyk kawy cisnienie mi tak skoczyło,że musiałem odstawić ją na bok żeby mi głowy nie rozsadziło.A tak poważnie to współczuję Ci takiej sytuacji związanej z twiom moto,nie chciałbym się znalezdz w takiej sytuacji naprawdę nie wiem jak bym zareagował,albo bym nakład garści temu pierwszemu mechanikowi gdzie przecież motor stał całą zimę jak napisałeś,wzioł kasę,i nic nie zrobił.Ta opisana sytuacja nadaje sie do programu usterka na tvn turbo,tylko tym razem z udziałem motocykla.Podejżewam jak bys oddał do polecanego serwisu to takiej sytuacji by nie było,przede wszystkim co to za mechanik czy on w ogóle ma pojęcie osilnikach motocyklowych.Ale wiadomo człowiek chce zrobic jak najtaniej,bo jak napisałeś jesteś studentem i kasy nie za wiele.Dlatego ja swojego motocykla nie dałbym zadnemu pseudo mechanikowi,na szczęście param się mechaniką i wszystko robie sam przy motocyklu.Może są jeszcze w porzadku ludzie na tm świecie,że pomogą ci załatwić tę przykrą sytację.Pozdrawiam. -
Witam.Szykuje mi się wymiana napędu.U mnie w moto przednia zębatka ma 17 zębów,tył 49 orginał.Poprzedni właściciel zapodał tylną 45 z.Z tąd moje pytanie moze ktoś z was przerabiał temat ilości zębów zebaetk,czy dokupić 45 tak jak jest czy może wrócic do 49,a może po srodku czyli 47.Pojemnosc moto to 1l i 130KM.Pozdrawiam.
-
Witam.Mam ten model rocznik 1990 tylko ze w orginale i ładnym stanie,tu widzę poprzedni właściciel trochę go sponiewierał,ale widocznie taką miał wizję.Uszczelki to dostaniesz w larsonie.Za mało danych-zawiesza się pływak,ale co się dzieje,zalewa czy jak?.Co do klekotania to u mnie go niema,jest normalna praca silnika od dołu aż do czerwonego pola.Wiadomo to nie honda cbr i szumik,ten model ma twardszą pracę,ale nie może klekotać.Kilka przyczyn może byc np.wyciągnięty łancuch rozrządu,napinacz itp.Przegląd gazników swiec.
-
Brak mocy przy wyższych prędkościach
Tomcat odpowiedział(a) na Emdżej temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Daj na wyższym biegu odrobinę ssania,zobaczysz co się będzie działo.Sprawdzenie od nowa gażniki,czyszczenie itp.filtr paliwa jeżeli jest,odpowietrzenie zbiornika paliwa. -
pytanie o yamahe thunderace 1000 1999r.
Tomcat odpowiedział(a) na karinocool temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Całkowite otwarcie exupa następuje przy 6 tys.obrotów.Dobrze wyregulowany na linkach po włączenieu zapłonu powinien się ustawić na rolce równo z otworem na obudowie exupa.Zarejestruj się na stronie www.thunderace.pl,tam jest wszystko objeśnione razem ze zdjęciami jak regulowac,czy jest zbędny,czy nie exup.Ja jak miałem Aca własnie z tamtąd czerpałem informacje na temam tego modelu. -
pytanie o yamahe thunderace 1000 1999r.
Tomcat odpowiedział(a) na karinocool temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Witam.Moim poprzednim motocyklem własnie była yamaha thunderace 97.Co do oleju to jeżeli motor jeżdził na syntetyku to ok,a jeśli nie to radził bym zmienić.Te silniki a szczególnie 96 miały apetyt na olej.Mój pił w normie,musisz kontrolować w okienku stan.Zalecana gęstosc to 10-40,a to że trochę przykopci to norma w tym modelu,73 tys.ma prawo.Dziwne te objawy z wentylatorami,jak się zagrzeje to wiadomo włanczają się,ale ty piszesz,że ciągle działają może zwarcie.U mnie thandera cięzko było zagrzać.Najlepiej jak go kupisz to pełen serwis,płyn chłodniczy,hamulcowy,olej filtry,sprawdzić stan łozysk w kołach na wahaczu itp.wtedy masz pewnośc,że wszystko jest ok.To nie jest 70km/h,tylko pełen max ok 270.Ostatnio znajomemu w kawie zx 6,padło łozysko w kole dobrze,że przy malej prędkości to wiele się nie stało,ale to pokazuje jak ważne są oględziny motocykla w chwili zakupu i w trakcie eksploatacji.W tym modelu głowica jest 20 zaworowa,sprawdz zawory,swiece,wyglada na to,ze dostaje za malo paliwa,albo te paliwo takie wadomo jak u nas sie kombinuje.Ja szukając thundera obejrzałem 3 sztuki zanim kup.Nie wyrzucaj exupa,dokup brakujace czesci,pasuja od fzr,yzf 750.Motocykl godny polecenia,silnik mocarny jak tur,wygodna kanapa,ładna sylwetka mimo uływu lat,co mnie zaskoczyło w tym moto przy rosnących cenach paliwa to mały apetyt na wachę przy rozsądnej jezdzie.Przez 3 lata uzytkowania,i 30 tys.nawiniętych kilometrów zero jakich kolwiek problemów,jedynie exup wymagał regulacji,gazniki i sprawdzenie luzow zaworowych. -
Kurcze u nie jest rozpylacz pal.gdzie ma mniejszy wlot o wieksze otwory boczne,a jak bym zastosował ten od zzr gdzie tam jest otwór wiekszy i mniejsze otwory boczne i ciekawe jak by sie to miało do wyżej ustawionych iglic i ustawieniu pływaków z 13 w.serwisówki na 11mm i dysze pal.większą plus tę od wolnych obrotów.
-
Dysze wolnych obrotów 35.Kurcze czy te iglice które przedstawiłem na zdjęciu stosowano do wersji zdławionych?.
-
Witam.Panowie na załączonym zdjęciu dodałem iglice z gaznika keihin kawasaki zx 10 tomcat.Kupiłem motocykl pod koniec zeszłego sezonu.Ma założony przelotowy tłumik microna i filtr powietrza kn.Powiem tak motocykl jeżdzi,jest to wersja z niemiec podejrzewam,że zdławiona,do moto ma org.książkę serwisową.Poprzedni właściciel według mnie nie dostroił gażników. Po wykręceniu świec elektrody są bałe czyli za uboga mieszanka,zauważyłem również,że kolanka wydechowe robią się po chwili czerwone,może to wynik zubożonej mieszanki podejżewam,chyba,że się mylę.Dysza paliwowa 118,dla porównania zzr 600 ma 135 i niższe iglice dwie krótsze na zewnątrz i 2 dłuższe wewnątrz.Te moje są dłższe i podfrezowane,zwęzone 1 cm na końcówce.Zaś rozpylacz ma mniejszy wlot wewnątrz i większe otwory boczne,a te z drugiego gażnika keihin przy dyszy 135,mają większą średnicę otworu wewnętrznego i mniejsze dziurki boczne rozpylacza.Mając w zapasie te drugie gażniki zrobiłbym przekładkę owych częsci i stwierdził czy się polepszyło czy wręcz odwrotnie.Dodam jeszcze,że sprężyny dociskające membrany maja mniej zwoi,i są przez to twardsze.Czy jest to wersja skastrowana na rynek niemiecki.Pozdrawiam i serdeczne dzięki za odpowiedzi.