Skocz do zawartości

p_u_c_h_a_t_e_k

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Skąd
    Warszawa

Osiągnięcia p_u_c_h_a_t_e_k

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Z tym czyszczeniem łańcucha należy se dać siana. W moim moto łańcuch jest nie zmieniany od 45000 tzn od nowości , i jeszcze troche pochodzi. Był smarowany smarem SAE 80 jak jest napisane w instrukcji obsługi. Ważne żeby nie używać smaru w sprayu. Są w nich rozpuszczalniki które parują i wtedy ten smar gęstnieje, zanim wyparują smar jest zupałnie płynny i dobrze penetruje. Potem niestety wszystko sie do niego lepi np:piach i syf sie robi.
  2. Ślizgają sie jak sie za mało zdejmie gazu przy zmianie biegów. Silnik wyje a moto nie przyspiesza. Trzeba odpuscić gaz i po chwili łapią. Jak już złapią to jest ok. Wymieniłem już , skręcę to do kupy i zobaczymy. Czy to zawsze sie tak rozkręca, że jedna osoba trzyma moto, naciska tylni hamulec a druga kręci klucz metrową(!) dźwignią ? Myślałem że zaraz coś sie rozp*.
  3. Czy ktoś wie czy okładziny w używanym sprzęgle mogą być czarne, czy to oznacza że są już spalone? (tarcze mają taką samą grubość jak nowe). Dlaczego jeszcze może sie ślizgać sprzęgło, sprężyny są ok.
  4. Miałem jawe ts 350 z 87 i była kompletną padliną. Przejechałem nią 400 km a reperowałem całe wakacje. Kumpel miał jawe z 90r i nic mu sie nie psuło. W tym moto najgorszy moim zdaniem jest przedni hamulec który potrafi sie zaciąć (tylni zresztą też ale sie od razu nie wywalasz). Sporo daje elektroniczny zapłon (prometi), nie tylko mniej pali ale i nie demoluje wału korbowego bo zapłon jest w odpowiednim momencie na każdych obrotach. Części są w miarę tanie i jest ich mnóstwo. Jawa jest dość wywrotna, kwestia srodka ciężkości czy czegoś tam.Silnik wytrzymuje około 30000, nie wiem jak w mz. Zobacz, może jak będzie w świetnym stanie i z hamulcem od mz to ok, ale raczej odradzam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...