Skocz do zawartości

xBartekx93

Forumowicze
  • Postów

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O xBartekx93

  • Urodziny 02/12/1993

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    Hard rock , metal itp. Dobry horror , książki historyczne + jedno-ślady lat 80. :-)
  • Skąd
    Kutno

Osobiste

  • Motocykl
    Dzwonek...
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia xBartekx93

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Co masz na myśli?

    1. xBartekx93

      xBartekx93

      .... , bez bolu na 2h...

  2. Pilowanie odleglosci miedzy mna a pojazdami przedemna i za mna + wiele jak wyzej , swiatelka , ciuchy itp.
  3. Co do malowania felg i przywracania polysku amortyzacji to problem rozwiazany. Problemem teraz jest silnik , zdobylem nowe tarcze sprzeglowe lecz nie moge wyregulowac sprzegla(przed wymiana predkosc do 100 km\h , teraz 60 to marzenie x.x) , do kompletu problemow cos tlucze w silniku jak mlotek(piersciaki sa cale) , coraz czesciej mysle by tylko odzyskac laczne zainwestowane zlotowki co jeszcze jest mozliwe.
  4. Kola jednak zostana w orginale tj. stalowe szprychowce , zostana tylko pomalowane co by ich rdza znow nie zjadla , problem mam z dostaniem tarcz sprzeglowych do modelu 400(88 r.) , chcial bym kupic jakies wytrzymale(twardszy stop) lecz nikt nie chce mi tego zamowic. Kolejny problem przy skrzyni to olej , na nowym zrobilem okolo 400km , jest czarny jak smola(brudny taki , lepkosc zachowal). I mam pewne pytanie , chcial bym zrobic tak bym siedzial w pozycji alaa choper , czy w takim moto to wykonalne(bez ingerencji w budowe ramy , np. za pomoca zawieszenia/tulei[tu mam na mysli srobe ktora laczy mocowanie stelarza tylnego kola z rama]?).
  5. I pytanko odnośnie felg , chce zamienić orginalne szprychowe stalowki na aluminiowe(hamulec bębnowy przód i tył 18' ?) , czy dostanę takie używane(najlepiej całe kompletne koła)?
  6. Jaka jest kara jak nie zarejestruje moto w ciągu 30 dni?
  7. Idea urzędowa w polsce tj. "Petent = Shit" i kropka dla 90% urzędników (na podstawie własnych doświadczeń w urzędach x.x).
  8. Blachy muszę oddać , całkowity koszt rejestracji to 120/125 zł. Byłem w urzędzie , kpina... przyczepili się że w umowie nie było wpisanej gminy która jest na starym dowodzie , oto że w dowodzie nie ma danych na temat maks. dopuszczalnego obciążenia(na oś , ładunku , dołączonej przyczepy[do motocykla? Poje...] , i masy własnej) , ogólnie jak słuchałem tego wywodu na temat braków to miałem ochotę wyciągnąć panią z okienka i jej coś zrobić... Co do "wskazówek" wysłała mnie z powrotem do stacji kontroli by wypełnili mi zaświadczenie z uwzględnieniem brakujących danych , i tu ściana , pan od kontroli był w tym temacie bardziej zielony niż ja i nie był mi w stanie w zaświadczeniu mi tych danych wypisać. Co robić? Samemu wpisać te dane do zaświadczenia? W internecie można by je znaleść gdyby dobrze poszukać. Do tego przegląd mam tylko na rok , zmieniły się przepisy? Ach i jedna sprawa odnośnie różnicy między adresami w dow. rej. i na umowie(nieszczęsną gmina w której mieszka stary właściciel) , on zgłosił że sprzedał mi ten moto i mu podbili pieczątki , i tu moje pytanie , byłem dziś u niego i napisana została nowa umowa z poprawionym błędem(reszta danych taka sama jak przy zakupie tj. data itp.) czy za to mogę mieć problem z prawem?
  9. Moto jeździło od początku , zaraz po zakupie zrobiło 60km drogi powrotnej z kiejszy do kutna , nie działało tylko oświetlenie(jechałem tylko na długim z przodu) i z powodu starego oleju skrzynia miała problem(szarpanie i wycie silnika) bo chodziła na sucho ("remont" robiłem razem z kolegą). Dziś zrobiłem przegląd(wynio pozytywny) , i w drodze powrotnej bardzo nieprzyjemną niespodzianką było pęknięcie linki przedniego hamulca(starość) , na szczęście skończyło się lepiej niż na chinolu , bez żadnych nieprzyjemych konsekwencji , do przeglądu pójdą tylko hamulce od wewnątrz , bo linka już nowa a tył jest na stalowym pręcie a owy jest w stanie dobrym , mam pytanie odnośnie klocków do przodu , czy dostanę nowe do tego typu hamulca(bęben)? Jak to jest z czarnymi blachami? Muszę je przy rejestracji oddawać czy nie? I jakie są koszta rejestracji dokładnie za wszystko?
  10. Jeszcze wizual , po lakierowaniu wstawie foto , bo teraz wygląda jak wrak ze stodoły , czy mogą się przyczepić do mocnego nalotu rdzy na feldze i "ósemki"?
  11. Moto jest git. Teraz pytanie co dokładnie sprawdzają na przeglądzie ? I czy to zawsze kosztuje tyle samo?
  12. Jak odkręciłem pokrywę to wyglądało to tak że prądnica była wewnątrz takiego koła(magneto?) , jest przykrecona jedną śróbą która przechodzi(chyba?) przez całą pradnice w jej centrum. Z problemem świateł poradziłem sobie zwiększając obroty(prądnica teraz wyrabia jako tako Θ.Θ) , elektryka jest ok ale czy wysokie obroty(tak na ucho 1500 do 2000) na postoju nie wpłyną negatywnie na żywotność silnika(lub jego elementów)?
  13. To jest instalacja 6v ale aku w sklepie powiedział że 4v ale do świateł miał wystarczyć według sprzedawcy , ja się nieznam ale jak by co to mogę oddać lub zamienić , jeżeli będzie zły. Miernika nie mam , posługuje się żarówkami o różnym napięciu i tak sprawdzam narazie. Czy ktoś wie jaka jest orginalna prądnica w tym moto i jakie są ewentualne zamienniki , np. z chinoli i jaka będzie cena nowej/używanej? Z racji ograniczonego budżetu muszę kupić coś taniego byle chodziło więc jakieś markowe produkty nie wchodzą w gre :<
  14. Czy prądnica w tym sprzęcie ładuje akumulator podczas postoju czy tylko w czasie jazdy? Kupiłem nowy i muszę go naładować ale nie mam prostownika a jest mały problem z oświetleniem , co prawda wszystko działa ale tylko na wysokich obrotach(dopiero wtedy łapią migacze i światła). Bo jeździć to problematyczne , zmieniłem olej w przekładni i teraz tylko jedynka jest do wyczucia , reszta biegów i luz wchodzą jakoś dziwnie , wgl nie czuje czy bieg wszedł czy nie x.x , tyle że już nie szarpie i nie wyje , za dużo oleju(nalane ok 1 mm ponad kreskę na bagnecie)?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...