-
Postów
11 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
Lubań
Osobiste
-
Motocykl
Kawasaki ZX6 '04
-
Płeć
Mężczyzna
Osiągnięcia piter51

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)
0
Reputacja
-
Problem z ładowaniem-krok po kroku.
piter51 odpowiedział(a) na _Monter_ temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Napiecia miedzyfazowe na alternatorze oscyluja w granicach 52-54V przy ok 5k obrotow, tutaj mysle ze jest w porzadku. -
Problem z ładowaniem-krok po kroku.
piter51 odpowiedział(a) na _Monter_ temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Ze swiatlami lub bez jest taki sam pomiar, bez zmian, takze mysle ze uwalone uzwojenie odpada z listy "mozliwe usterki". Zarowno na wolnych obrotach jak i wyzszych oba alternatory i oba regulatory zachowywały się tak samo, takze to odpada. Muszę masę pomierzyc jeszcze. -
Problem z ładowaniem-krok po kroku.
piter51 odpowiedział(a) na _Monter_ temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
A że tak zapytam - z których miejsc posprawdzać masę? -
Problem z ładowaniem-krok po kroku.
piter51 odpowiedział(a) na _Monter_ temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
Witam wszystkich. Mam od jakiegoś czasu problem z ładowaniem w mojej Kawie 636 (04r.). Otóż na wolnych obrotach ładowanie wygląda całkiem zdrowo (wartości rzędu 14-14,3V), natomiast po przekroczeniu 2000-2500 obrotów ładowanie drastycznie spada, osiągając wartości do 13,2-13,4 przy 5000obr/min. Regulator napięcia i alternator odpadają - zostały zmienione, zero reakcji, problem jak był tak jest. Akumulator zmieniany 2tyg temu na nówkę sztukę, na zgaszonym moto bez zapłonu trzyma 12,7-12,8V. Jest to o tyle upierdliwe, że moto ma ładowanie wystarczające dla świateł, zapłonu itd podczas jazdy, lecz co jakiś czas trzeba doładowywać akumulator, by było możliwe odpalenie Kawy z rozrusznika. Powoli załamuję ręce :dry: -
Ks, nie wiesz o czym mówisz, nie znasz mnie, także z łaski swojej skończ się udzielać w tym temacie. Moto jest sprowadzone z blokadami z Niemiec, a jako mieszkaniec tamtych rejonów powinieneś wiedzieć o istnieniu takich rzeczy jak ograniczenie mocy. Cieszą mnie Twoje jakże wysokie umiejętności matematyczne, ale skoro nie masz pojęcia, to się nie odzywaj.
-
Sprzedam opony do moto - różne rozmiary, przystępne ceny :)
piter51 odpowiedział(a) na piter51 temat w Inne - Sprzedam
Nie posiadam już, mam tylko to co jest w tabeli. -
Heja. Jeśli chcesz, to w tej kasie jaką posiadasz mógłbym Ci sprzedać gotowo na A2 moją Kawę zx6 636 (2004r). Posiada 34kw w dowodzie i po odebraniu plasitku możesz ganiać legalnie :). W załączniku wysyłam Ci fotę mojego sprzetu. Jeśli będziesz zainteresowany to odezwij się, naskrobię coś więcej i dam lepsze fotki. Pozdrawiam
-
Sprzedam opony do moto - różne rozmiary, przystępne ceny :)
piter51 opublikował(a) temat w Inne - Sprzedam
Witam. Tak jak w temacie, mam na sprzedaż masę fajnych oponek do motocykli. Są to głównie 17stki, aczkolwiek może się coś znaleźć z 18, 19 i 21. Wszystkie informacje i ceny są w załączonej tabelce. -
Honda VFR 800 vs Kawasaki ZX6R 636
piter51 odpowiedział(a) na Osa666 temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Osa666, ja latam poprzednikiem wymienionej przez Ciebie kawy - mam rocznik 2004 i uważam, że moto jest potężnie rozrywkowe :). Jest lżejsza o 5kg od wersji 05/06 i to w sumie czuć. Silnik jest fajny, elastyczny - f4i czy inne 600 nie mają startu do niej ze średnich. Jeździłem niejednokrotnie po 200-400km z pasażerem i nikt na komfort nie narzekał, aczkolwiek tu już wchodzą indywidualne preferencje. Ja lubię pozycję pochyloną i mnie ona nie męczy, natomiast ktoś może psy na tym wieszać. Jeśli masz jakieś pytania etc. odnośnie 636 to wal śmiało. -
rama zx6 '99 a 636
piter51 opublikował(a) temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Witam. Mam pewne pytanko odnośnie wymiarów ram pomiędzy kawą ZX9 z 1999r. a 636 z 2004r. Mianowicie - czy jest róznica odległości pomiędzy śrubą na wahacz a mocowaniem silnika pomiędzy tymi dwoma sprzętami? Pytanie dotyczy dokładniej montażu klatki na silnik. Ewentualnie gdyby ktoś w swojej kawie z rocznika 99 mógł zmierzyć tą odległość, byłbym bardzo wdzięczny :) . Z góry dziękuję za pomoc. -
Cagiva Mito - kilka pytań początkującego
piter51 odpowiedział(a) na Camito temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
ON ma być jak jedziesz, żeby było paliwo dla silnika :). Podczas postoju itd. osobiście przekręcam kranik na OFF, ale od tego jest pływak w gaźniku, żeby odcinał przepływ paliwa przy zbyt dużym poziomie. Ja mam juz takie przyzwyczajenie po dawnym simsonie, ale nie musisz koniecznie tego robić. Skrzynia z kolei to albo masz stary olej, albo już problem z biegami. -
Cagiva Mito - kilka pytań początkującego
piter51 odpowiedział(a) na Camito temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
1) Kranik paliwa, służący do podawania paliwa z baku do gaźnika. Masz 3 pozycje: ON, OFF i RES. ON to wiadomo, otwarty, OFF zamknięty, a RES to rezerwa (pewnie coś około 3 litrów). 2) Ja w NSR ufam bezproblemowo dozownikowi, to jest rzecz na tyle prosta że po prostu nie do zepsucia :). Ale jak się boisz o smarowanie, to możesz również robić samemu, tylko zachowuj dobre proporcje (20ml oleju na każdy litr paliwa). Co do samego dozownika to średnio się orientuję gdzie jest, bo nie zgłębiałem się w szczegóły mito - tyle co znajomy śmiga i widziałem/jeździłem. 3) To nie jest normalne. 4) W mito tak jest - jedno od świateł mijania, drugie drogowe. -
Bak wgnieciony z prawej strony czy mi się wydaje? A poza tym Simek bardzo fajny :)
-
Yamaha XJ 600 - kartery
piter51 odpowiedział(a) na piter51 temat w Dane techniczne i serwisowe motocykli
I właśnie chyba na tym poprzestaniemy - koszt mechanika + kartery wyniesie +- tyle, co kupno drugiego silnika. -
Witam wszystkich forumowiczów. Otóż mam ze znajomym pewien problem. W jego Yamaszce XJ 600 (rocznik 1992) ostatnio rozwaliły się kartery silnika. Mam pytanie, czy kartery z nowszych wersji XJtki (np. 1997) podejdą do modelu z 1992 roku? Pozdrawiam