Skocz do zawartości

enduro maniak

Forumowicze
  • Postów

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    honda xr 400
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Szczecin

Osiągnięcia enduro maniak

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Dzieki chlopaki, motor porobiony zgodnie ze wskazowkami. wszystko gra
  2. Witam wszystkich zwracam sie do Was z takim problemem a mianowicie, wczoraj zmienialem olej w swojej hondzie i przy wkrecaniu puszki od filtar oleju urwalem ta prawa szpilke ktorej czesc gwintu zostalo w bloku.Teraz dekielka nie moge juz wkrecic ale pytanie moje brzmi czy ktos wie jak pozbyc sie tej pozostalosci czy to nawierac czy rozbierac trzeba silnik, naprawde niewiem. Jesli ktos ma jakies pomysly bede mega wdzieczny pozdrawiam
  3. Witam po krotkiej przerwie i zwracam sie do was Panowie z maly zapytaniem,mianowicie jestem na etapie kupowania nowych kapci do mojej hondy. I stad pytanie odnosnie przedniej opony gdyz w nominale mam 80/110-21 a mam mozliwosc kupienie michelina competition 5 po naprawde dobrych kosztach z tym ze jest to 90/90-21. Czy ta opona bedzie odpowiednia? czy wogole nie zaprzatac sobie tym glowy?
  4. :notworthy: Dziekuje za informacje o to mi wlasnie chodzilo w duzym skrocie mowiac :notworthy: . Czyli szukam czegos wmaire swiezego z tym ze upatrzyc sobie cos to nie znaczy to kupic. Juz raz tak mialem chcialem honde a kupilem yamahe Teraz wlasnie jest czas na poszukiwania i do wiosny kto wie moze sie znajdzie cos dobrego.
  5. Wiec moze tak co do tych wad od 2007 czy 2008 w gore to tylko czytalem( ze silniki to juz nie to samo) i nie jestem w stanie powiedziec co dokladnie im tam dolega. Temat exc interesuje mnie mniej wiecej od tygodnia wiec jeszcze nie jestem az tak zaznajomiony. Co do zakupu motoru w kraju to strzelic dobry model to tak jak strzelic 6 w totka( nie mowie ze nierealne), jednak ja raczej bede sie rozgladal w niemczech ale tam ceny tez nie rozpieszczaja.
  6. Tak mam XR ja ale narazie jej nie sprzedaje A gdzie moglbym zobaczyc ten sprzet ??bo wlasnie z tym silnikiem mnie interesuje, z tym ze jak narazie jestem na etapie organizowania funduszy ale jak naprawde sprzet bedzie dobry i cena ok to cos zorganizuje na biegu
  7. Witam wszystkich mam pytanie odnosnie ktm 525 exc bo chce kupic i jaki rocznik jest godny polecenia.?? Slyszalem ze roczniki do 2006 sa najlepsze a te pozniejsze sa jakies wadliwe i delikatne wiecie moze cos na ten temat??
  8. Co do tego kta to zastanawilem sie bo po exc mialem jeszcze TTR 600 belgarda, wybralem pomiedzy wlasnie xr 650 ktm lc 4 ale tych wymienionych jakos nie bylo a i pozniej sie okazalo z TTR za ciezki klamot :icon_biggrin: Typ padl na na xr 400 a teraz chyba poszukam exc :buttrock:
  9. Nie no spokojnie nie placze i nie dramatyzuje i juz sie raczej przekonalem ze potrzebuje hard enduro. Remonty tez jakos przezyje bo jak pisaliscie chodzi o fun a jesli jest on srednio co 2 sezony to moje wrazenia z jazdy bezcenne :bigrazz:. To teraz zaczynam szukac czego godnego uwagi.
  10. No to teraz mnie zalamales gdyz chodzi mi wlasnie zeby sie nie meczyc z tymi remontami i teraz juz sam nie wiem co ja mam zrobic :banghead: . Co do kata to byl moj pierwszy typ, ktm 625 sxc nawet bylem po jeden ale jak sie okazalo tylko zdjecia byly ladne bo okazal sie mega trup. Teraz to juz chyba powaznie zostaje mi sie zastanowic na jakims WR,CRF lub EXC gdyz co bym nie zrobil i jak bym nie liczyl to remonty musza byc robione czy to xr(jak ja podkrece) czy exc,ale znalesc w u nas dobra sztuke to jest wyczyn. Jak widze mieszkasz niedaleko to wiesz ze po prawie wszystkie moto w kraju mamy hektar(slask ,gory) i sie okazuje ze jechales 6 godzin po rodzimych drogach a tu szrot na kolach. To jak myslicie jesli sie zdecyduje na jakis hard to jaki najlepiej(wr,exc,crfx)?? a moze juz jesli mowa o wyczynach to moze pojsc dalej i kupic jakis yzf,crfr czy sx??, bo w zasadzie jazda asfaltem mnie nie jara a w lesie nie nie potzrebuje homologacji a remonty i tak byc musza :angry: Co myslicie o Husabergu??
  11. masz tu chyba wszystkie akcesoryjne graty do xr,tytanowe zaworki widziałem i jeszcze sporo innych bajerów tylko czy nie prościej by Ci było po prostu zmienić moto na mocniejsze(crf) albo sam piec ? chociaż w sumie jak masz kasę to czemu by się nie pobawić w tunning,fajnie by jeszcze było jak byś ten piec po modyfikacjach wsadził do ramy z zawiechą itd z crfy No i koniecznie zastanów się nad zmianą kompletnego wydechu na jakiś sportowy ;] No wlasnie caly czas sie zastanawiam czy wlasnie tak jak piszesz nie zafundowac sobie czegos mocniejszego( crf albo wr) z tym ze naczytalem sie o tych remontach i po prostu nie wiem czy dam rade,bo mechanik ze mnie slaby a tam niby co sezon powymieniac trzeba to i owo. Xr jest na tyle spoko ze tu nie martwie sie o te motogodziny leje olej i poszedl w las Drugi aspekt to trafic jeszce zadbany model a to jak widze nie jest latwe ( po xr lecialem prawie do hanoweru) bo w polance to wszyscy katuja sprzeta a pozniej zamiast zrobic remont to sprzedaja i na starcie masz motor do remontu. Na codzien latam z koleszka ktory ma kata exc 520 z 2001 i jak na niego wsiadam to motor dla mnie :icon_twisted: ale te motogodziny mnie zalamuja WR tez w bandzie mamy i jest naprawde ok. Tak wiec mocniejszy sprzet jest nie unikniony ale chce zrobic xr na tip top i wrazie czego kiedys zostawic ja jako drugi motor lub zrobic na super moto. Co do wydechu to mam w planach (ale moze jakas propozycja jaki bedzie najlepszym rozwiazaniem :icon_question: ). Co do reszty to mam zalozony CRD header z tym ze na orginalnym wydechu.
  12. Witam ponownie Panowie znowu prosze o pomoc gdyz zdecydowalem sie na zakup walka rozrzadu HOT CAMS z tym ze sa trzy rozne levele stad pytanie ktory brac i czym sie one charakteryzuja? . Patrzac cenowo niby level 3 jest najlepszy :icon_biggrin: ale moze nie koniecznie dlatego pytam :notworthy:
  13. Fakt chyba pogubilem sie w akcji moj blad czyli polece ze wszystkim co sie da
  14. Witam wszystkich mam na imie Marcin i jestem nowy na forum ,pisze poniewaz musze zrobic generalny remont mojej maszynki. Postanowilem wiec nie oszczedzac i zrobic to raz a porzadnie a ze sie za to zabieram to zarazem chce ja troche ulepszyc :buttrock: . Tak wiec zakupilem tlok Wossnera o srednicy 88,94 gdyz chce ja przerobic na 440 na dniach planuje zakup gaznika mikuni TM 36 (chyba ze jest jakis lepszy?). I stad moje pytanie czy mozecie mi napisac co jeszcze powinienem jescze dokupic zeby to mialo rece i nogi. Oczywiscie wiem ze musze zrobic szlif cylindra ale czy musze rowniez wymienic korbowod? , Mysle rowniez o walku rozrzadu, ale niewiem czy zawory odrazu powinienem wymienic czy zostac przy starych ? . Prosze o rady i uwagi bede mega zobowiazany oss :crossy:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...