Skocz do zawartości

Tomb750

Forumowicze
  • Postów

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Tomb750

  • Urodziny 03/07/1980

Osobiste

  • Motocykl
    XL 500R
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    12213588

Informacje profilowe

  • Skąd
    Żary

Osiągnięcia Tomb750

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam ponownie. Może komuś pomogę kto też ma xl500r z silnikiem RFVC - pierścienie można założyć od opla omegi w dieslu tylko trzeba powiększyć minimalnie rowki - sworzeń tłoka od forda oriona pasuje idealnie - uszczelniacze zawieszenia przód od xl700V
  2. Witam, chciałbym się dowiedzieć czy na motocyklu enduro można jeździć po mieście stojąc na podnóżkach?? Czy jest to zabronione?
  3. Witam, gdzie dostać tłok do XBR ?? Potrzebuję o średnicy 92mm co prawda do bliźniaczej Hondy XL500r RFVC ale to chyba to samo. U mnie średnica cylindra to 92mm
  4. Przepraszam że odgrzewam kotleta ale mam właśnie taki problem. "gdyby jednak to był ten PD05 to można by go odpalić na module od chińskiego skutera a z częściami to problem tylko z cylindrem tłokiem itp bo to był kastrat na podstawie PD03" gdzie dostać tłok z pierścieniami do PD05 ??
  5. Poszukuję ślizgu łańcucha rozrządu, może być od XL600r. Tego nie przykręcanego. Gdzie taki dostać?
  6. Poszukuję ślizgu łańcucha rozrządu, może być od XL600r. Tego nie przykręcanego. Gdzie taki dostać?
  7. dzięki jjank za info. muszę poszukać serwisówkę do xl600r. Pozdrawiam
  8. Czy może mi ktoś wyjaśnić albo podać link do serwisówki do moto jak w temacie czy przy sprawdzaniu oleju wkręcać bagnet z powrotem i wykręcać czy tylko włożyć i wyjąć? W serwisówce XL500r ze starym silnikiem pisze, że wkręcać a w XL600 że włożyć. Jak jest w modelu z tematu? Dodam, że jest to PD05 ---> używać serwisówki od xl600r?
  9. Ale co szkodzi spróbować. 3 czy 5 dych nie majątek. Ja zmieniłem regulator na made in china i wszystko śmiga bez problemu a oryginał nie dość że drogi to jeszcze trudno dostępny. Nawet kolory przewodów były takie same.
  10. Co do impulsatorów, to sprawa wygląda tak że jeden jest od cylindrów pierwszego i czwartego, drugi od 2-go i 3-go. Gdyby był zepsute to chyba nie dawałby na te właśnie dwa cylindry? A u mnie nie palą 2-gi i 4-ty. Może ktoś napisze na co zwrócić uwagę w gażnikach (podciśnieniowe KEIHIN), Jeśli nie dają paliwa to dlaczego? Poziom paliwa i dysze OK.
  11. Nie pali w całym zakresie. Odpala bez problemu ale tylko 2 i 4 działają. Możliwe żeby się coś nagle stało z gaźnikami 1 i 3 cylindra?
  12. Muszę poszukać starych świec bo na nówkach to tak za bardzo nie widać. Też podejrzewam, że coś z gaźnikami. Ad. janosikkk - możesz chociaż w skrócie napisać jak to zrobić?
  13. Witam, problem z silnikiem. Nie pali 2 i 4 cylinder. Świece nowe, przewody WN też. Iskra jest na wszystkich świecach. Cewki i moduł przełożone z innej GPZ900r i co ciekawe w tamtej moje cewki i moduł działają bez zarzutu. Zawory ustawione. Ciśnienie w cylindrach prawie jednakowe i w normie a nawet w jednym nie działającym większe. Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły co sprawdzić? Proszę o jakieś rady bo już nie wiem o co chodzi. Pozdrawiam.
  14. http://allegro.pl/regulator-napiecia-5-pinow-atv-quad-125-150-200-i2178631109.html REGULATOR NAPIĘCIA 5 PINÓW ATV QUAD 125 150 200 kupiłem taki - zamieniłem we wtyczce kolejność przewodów i działa. Nawet wtyczka pasuje. Tak więc jeśli ktoś szuka zamiennika to od chinola pasuje idealnie. Dzięki wszystkim za zainteresowanie.
  15. Dzięki za odpowiedzi. Czyli na przykład --> http://allegro.pl/re...2157897363.html tylko że u mnie kolory przewodów te same ale w innej kolejności. Mam je wypiąć z kostki i podłączyć kolorami jak u mnie na tym starym jest? Uff już myślałem, że będzie trzeba szukać oryginała. Na tym drugim linku są całkiem inne kolory przewodów. U mnie w kolejności - czerwony, żółty, zielony, różowy, czarny
×
×
  • Dodaj nową pozycję...