Skocz do zawartości

spryszak23

Forumowicze
  • Postów

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Aprilia af1 125
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    7000655

Informacje profilowe

  • Skąd
    lipno

Osiągnięcia spryszak23

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. 26.maja wracalem do domu o godzinie 23 jadac ok.140km/h przed motor wyskoczyla mi sarna wcisnaląem przedni hamulec(odruchowo) odjechalo mi przednie kolo upadlem na bark i tak przez ok. 70m szuralem sie po asfalcie naszczescie byl to prosty odcinek i nie sciaglo mnie do rowu na drzewa .Wstalem caly poscierany i cieszyle sie ze zyje mialem doze szczescie ze sie nie polamalem teraz siedze w domu i cierpie juz 2 tydzien . foto nogi http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/87b9e4c874148b86.html
  2. oja kawa na biegach wkreca sie az do 14 ,prawie max bo skalowany jest do 15 ostatnio zauwazylem ze pod siedzeniem mam jakis modul LUCAS i widac ze ktos gzebal bo kable sa od tego modulu doczepiane . dziwne ze kreci sie tak wysoko napiszcie ile wasze zxr--yy sie kreca . ostatnio z ciekawosci sprawdzilem ile moto osiaga na biegach wiec tak 1-120 2-165 3-205 4-230 5-265 6 nie sprawdzilem bo droga mi sie akurat skonczyla a wiecej tsaki tetow nie robilem. dziwne jest tez to ze motor na luzie odcina i skazowka skacze tak 3 tys obrotow powinna grgac w miejscu a ona skacze moto byl sprwadzany z niemiec wiec wszystko mozliwe ze ma jakis modul sportowy moge zrobic zdjecie jesli ktos bd chcial
  3. No własnie i o to mi chodzi ze jest rożnie i chciałbym sprawdzić ile ja mam .
  4. ok dzieki za odp. a wiesz moze czym różnił sie model j ktory ma 121 km jest z roku 91-93 , jak na moje to cos w elektryce musi byc lub cos jest zblokowane.Albo juz jest odblokowany a nawet o tym nie wiem Pisalem z kolesiem co ma taki motor i pisal ze u niego w dowodzie ma wpisane 122 km ..??
  5. witaam posiadam kawasaki zxr 750 l z 95 r jest to mój nowy nabytek wie ktos moze ile ten motor ma km bo juz na prawde sie pogubilem pisza ze 121 inni ze 100 z tego co wyczytalem to 121km ma wersja z 1991-1993 model R .Model L jest ostatnim z produkowanych zxr ktos sie orientuje ? w karcie pojazdu jest 72kw=98km mam zablokowana wersje czy poprostu moto ma100km ?
  6. Kable czerwony i zielony ida z pradnicy do cewkomodulu z cewkomodulu idzie kabel WN do swiecy . Zmienialem kabel WN i nic nei pomoglo
  7. Chciałem to sam sprubwac naprawić bo i tak juz sporo kasy wydałem na ten motor .No ale jak bd trzeba to zaprowadzę go do elektryka. No i jak napisałem w przewodzie do świecy jest prąd
  8. czesc Kupiłem dziś miernik i teraz gdybyście mogli mi powiedzieć dokładnie jak to zmierzyć.W przewodzie od świecy sprawdzałem napicie prądu stałego ustawiłem na 20 v w mierniku i pokazalo mi 0.21. odłączyłem cewko moduł i sprawdziłem te kable od prądnicy czerwony i zielony idzie w nich prąd w zielonym jest słabszy ale jest . Potrzebuje pomocy jak to mam wszystko dokładnie sprawdzić co i jak ustawić na mierniku. Nikt mi nie pomoże ???
  9. Rok aprili to 1991 w nowej budzie takie cos http://polskajazda.pl/Motocykle/Aprilia/Af1-Futura-125/131774 ogulnie wczesniej wszystko dzialalo spaliło sie troche kabli ale pradnica powinna byc dobra czemu mialby sie niby zepsuc? instalacja jest dobrze podłaczona i jest nowy cewkomodul .Sprawdze napiecie w kablach idacych od pradnicy i napisze ile wynosi
  10. w poniedziałek sprawdzę to miernikiem .serwisówki nie mogę znaleźć .jak ktos ma link to moze podesłac ..a co do tych kabli to musze sprawdzic te dwa zielony i czerwony ktore ida z pradnika miernikiem jakie maja napiecia .w poniedzialek wam podam wszystko :biggrin: . pomóżcie mi bo juz stracielm na ten motror sporo nerwów i pieniadzy . :angry:
  11. te kable idą od pradnika bezposrednio do cewkomdulu ,kabel od gaszenia mam w tej chwili odłączony .instalacja mi sie zapalila podczas jazdy musialem gasic to gasnica stalo sie to p[o wymianie regulatora napiecia .no ale teraz jest nowa instalacja wiec musi byc okej wszystko . wszystko jest dobrze podlaczone cewko moduł dobry z czerwonego kabla idze prad a z cewkomodulu juz nie wydaje mi sie cos z kablem zielonym nie tak , czy moglby sie uszkodzic pradnik bo tam tez sa jakies cewki tak?
  12. Wymieniłem cala instalacje elektryczna czyli wszystkie kable jakie są w motorze ,na mechanice znam sie całkiem dobrze gorzej z instalacja własnie ,cewko moduł mam zmieniony no i juz teraz nie wiem co może być nie tak masa jest dobrze podłączona ,najbardziej interesują mnie kable od prądnicy dokładnie ten zielony skoro w czerwonym jest prąd a w zielonym ma być a nie ma to może być przyczyną .Musze to dokładnie sprawdzić miernikiem co z tym zielonym kablem . Ogólnie ten czerwony sprawdzałem podłączając go pod mała żarówkę i dotykając do ramy masę żarówki nie wiem czy tak być powinno ale gdy trzymam ten czerwony kabel przy żarówce kopie prąd.?
  13. Cześć Ostatnio w mojej aprili doszło do zwarcia i zapaliła mi się instalacja całkiem mocno , kupiłem nową instalacje zamontowałem wszystko ale nie ma iskry.Od Prądnika odchodzi 5 kabli 2 żółte prowadza do instalacji chyba od ładowania , czerwony , czarny,i zielony do modułu nie mam miernika ale sprawdzałem czerwony kabel i w nim idzie prąd bo mnie kopie z tego co wiem w zielonym powinien iść tez a nawet mocniejszy , niestety nie mam chwilowo miernika żeby to dokładnie sprawdzić ,czarny to masa wiec moim zdaniem problem tkwi w zielonym kablu .Na starej instalacji wszytko było ok. czy Prądnik mógł się uszkodzić i dlatego nie podaje prądu w zielonym kablu ??czekam na szybką odpowiedz mecze się już kilka dni . Proszę o pomoc kogoś kto się zna na tym . Z góry dzięki
  14. Witam Mam problem z moja Aprilia af1 125 1991r. Pewnego dnia poszedłem do garażu odpaliłem moto a po chwili nagle zgasło okazało się ze nie ma iskry a przyczyna jest cewko-modul ,na necie kosztuje ażż 200zł i gdzies wyszukalem ze mozna to zastapic innym sposobem i bd wszystko ok http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=120840&mode=threaded&pid=1490766 z tego tematu, podlaczylem to jak jest na schemacie http://imageshack.us/f/16/schematmq4.jpg/ na poczatku pojawilas sie malutka iskra sprawdzajac miernikiem prad przechodzil ale iskry prawie nie bylo czasami wcale .Wyczytalem ze tzeba zeminic czerwony z zielonym kablem wiec tak zrobilem no i po jakis 20 minutach kombinowania zadziałało iskra byla bardzo dobra wkrecilem do cylindra moto odpalil bez problemu wszystko ladnie :)) przymierzalem sie juz do skladania i nagle moto zgasl iskry nie ma ..cewka strasznie smierdziala i kabel mysalem ze przepalil sie tez modul ale jednak nie tylko cewka . Na drugi dzien pozyczylem cewke od skutera (ta co sie spalila byla butelkowa nie wiem nawetod czego )po podloczeniu gdy wsadze palca w fajke i zlapie druga reka za kierownice kopie mie prad ale nie jest on jakis bardzo mocny wiec cos zle z masa przykrecilem xewke do ramy iskry nie ma ne wiem juz co robic..zdjąłem magneto i okazalo sie ze jest pekniety magnes ale nie jakos tam mocno tylko delikatnie jak uda mi sie to zrobie fotki ogólnie caly magnes byl na swoim miejscu tylko takie 3 pekniecia takie kreski . Nie wiem dlaczego tak sie dzieje czy jest jakies zwarcie ze spalilo cewke czy poprostu cewka byla jakas stara?? Macie jakiś pomysł? Sory za błedy ZDJECIA http://www.fotosik.pl/u/spryszak23/album/931731
×
×
  • Dodaj nową pozycję...