Skocz do zawartości

pozziiek

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O pozziiek

  • Urodziny 12/06/1978

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    Moto i nie tylko
  • Skąd
    Wrocław

Osobiste

  • Motocykl
    CB 750K Cb 650
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Telefon
    -
  • Skype
    -
  • Strona www
    http://-

Osiągnięcia pozziiek

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam serdecznie, jestem równiez posiadaczem tego fajnego klasyka Cb 650 custom, posiadam równiez Cb 750k. Pozdrowienia i do zobaczenia! :)
  2. Kolega Adam ma racje- rozpedzilem sie nieco z opisaniem stukow kosza sprzeglowego a sprawa oczywiscie dotyczy lozyska kosza sprzegłowego- mój bląd. Jesli chodzi o zawory Air cut to napisales ze masz to na tloczysku? Chyba obydwoje piszemy o dwóch różnych elementach, zawory Air cut są z boku kazdego gaznika pod taka pokrywką przykręconą na dwie sruby. Zawór ten podczas gwałtownego zamknięcia przepustnicy wzbogaca mieszankęi zapobiega strzelaniem z wydechu. Jesli chodzi o ładowanie najpierw musisz miec prawidlowe wartosci napiecia przemiennego a 10v to zdecydowanie za malo, dopiero pozniej mozesz zrobic kolejny krok i zmierzyc napiecie za układem prostowniczym. Pozdrowienia.
  3. Witam wszystkich , tez posiadam Hondę ale CB 750K z 82r, i druga narazie rozłozoną na czesci z rozpolowionym silnikiem, przerabialem juz tematy z ladowaniem w tym motocyklu, i bardzo czesto w tych modelach padaja rotory, skoro zakupiles pewny rotor, przkrec kluczyk w stacyjce i sprawdz napiecie które idzie na uzwojenie wzbudzenia (mozesz zmierzyc bezposrednio na szczotkach lub na kostce z przewodami) musi byc 12V, pozniej zmierz jeszcze raz napiecie wyjsciowe miedzyfazowe - pamietaj zeby na mierniku zmienic na pomiar napiecia przemiennego bo inaczej pokaze Ci bzdury. Jesli chodzi o Fotki ktore wrzuciles na forum to obok gaznikow znajduje sie zawór podcisnieniowy (paliwo sie leje kiedy silnik pracuje), Mozna go ominąc(rurke podcisnienia nalezy wtedy zaslepic) i wtedy moto szybciej zapala po dluzszej przerwie bo inaczej mozna się niezle nakrecic rozrusznikiem . Stuki podczas pracy na niskich obrotach to czesta przypadlosc tych silnikow, jesli to kosz sprzeglowy mozna to sprawdzic ( podczas pracy wcisnij klamke sprzegla- wtedy umilknie) , jesli nie, to mozliwe ze halasuje łancuch pierwotny, jego wymiana to juz drozsza impreza bo trzeba rozpolawiac silnik, więc jesli silnik oprocz tego pracuje OK i nie ma zadnych wycieków to poprostu podkrec delikatnie obroty i uzywaj motocykla. Pozatym jesli chodzi o gazniki to w tych modelach potrafia sprawiac problemy, zaworki iglicowe oraz zawory AIR CUT czesto są do wymiany- na szczescie koszt wymiany nie jest wysoki. pozdrawiam.
  4. Witam, opisz co dokładniej sie dzieje i jaki rocznik motocykla. Jesli chodzi o serwisówkę i synchro to mam gdzies opis chyba po Polsku. Pisz na priva w razie co.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...