Witam wszystkich , tez posiadam Hondę ale CB 750K z 82r, i druga narazie rozłozoną na czesci z rozpolowionym silnikiem, przerabialem juz tematy z ladowaniem w tym motocyklu, i bardzo czesto w tych modelach padaja rotory, skoro zakupiles pewny rotor, przkrec kluczyk w stacyjce i sprawdz napiecie które idzie na uzwojenie wzbudzenia (mozesz zmierzyc bezposrednio na szczotkach lub na kostce z przewodami) musi byc 12V, pozniej zmierz jeszcze raz napiecie wyjsciowe miedzyfazowe - pamietaj zeby na mierniku zmienic na pomiar napiecia przemiennego bo inaczej pokaze Ci bzdury. Jesli chodzi o Fotki ktore wrzuciles na forum to obok gaznikow znajduje sie zawór podcisnieniowy (paliwo sie leje kiedy silnik pracuje), Mozna go ominąc(rurke podcisnienia nalezy wtedy zaslepic) i wtedy moto szybciej zapala po dluzszej przerwie bo inaczej mozna się niezle nakrecic rozrusznikiem . Stuki podczas pracy na niskich obrotach to czesta przypadlosc tych silnikow, jesli to kosz sprzeglowy mozna to sprawdzic ( podczas pracy wcisnij klamke sprzegla- wtedy umilknie) , jesli nie, to mozliwe ze halasuje łancuch pierwotny, jego wymiana to juz drozsza impreza bo trzeba rozpolawiac silnik, więc jesli silnik oprocz tego pracuje OK i nie ma zadnych wycieków to poprostu podkrec delikatnie obroty i uzywaj motocykla. Pozatym jesli chodzi o gazniki to w tych modelach potrafia sprawiac problemy, zaworki iglicowe oraz zawory AIR CUT czesto są do wymiany- na szczescie koszt wymiany nie jest wysoki. pozdrawiam.