Skocz do zawartości

telta

Forumowicze
  • Postów

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Lubię
    motocykle
  • Skąd
    Piaseczno

Osobiste

  • Motocykl
    Dniepr 16 solo
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Telefon
    508074413

Osiągnięcia telta

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Zuchu,a jaki masz odstęp styków?Najpierw ustawiasz odstęp okolo 0.5 mm, później wyprzedzenie.Druga rzecz, to jesli masz automat,to spróbuj podglądnąć , czy rozchodzą się ciężarki podczas pracy.Jeśli ręczny to w tej książce też jest opisany.A demontaż rozrządu zostaw sobie na później.
  2. telta

    regeneracja glowic

    O rany, ale temat.Nie wszystkie części z Ukrainy są do bani.Trzeba tylko uważnie szukać .Macie przyklad ze starymi glowicami od M.Z.Wytrzymaly wielokrotnie więcej niż regenerowane w super zakladzie na super maszynach. Na cyklach i tlokach od P.Kędziery zieździlem prawie 12 kkm a jak dalem do honowania - niestety w tym zdzie na Iwicznej - to zrobili z luzem 0.07 NA STRONĘ. Ale trzeba przyznać , że z czystym sumieniem polecam ten zaklad jeśli chodzi o szlif walów.O zaworach od Paradowskich też różne opinie krążą.A ponieważ zaczynamy bić pianę i nic nowego z tego nie wyniknie, proponuję zamknąć temat.Dziękuje wszystkim za wypowiedzi.
  3. telta

    regeneracja glowic

    Otóż wlasnie. Dlatego wolę poszukać sprawdzonych warsztatów.
  4. telta

    regeneracja glowic

    Dzięki, to już coś.O motycylujacka też myślalem, tyle ze to dość daleko i różne opinie na redmotorzu.Tloki nom z Almotu, cylki ukraina i czarny nagar pod pokrywami zaworów.Wynika że prowadnice się wytarly. Luz jest spoko ponad 0.1 mm. No i tak jak pisalem w innym temacie,szczelność jest extra, kompresja na zimno okolo 6 atm , ale po paru minutach pracy spada znacznie do ok.3atm -o ile oczywiście pomiar jest wiarygodny.W każdym razie moto traci calą regulację. Zrobili te prowadnice z gównolitu a kasę wzięli.Co do samodzielnej wymiany to nie jest to możliwe bez odpowiednich rozwiertaków, frezów i i trzpieni .Kiedyś kupilem glowicę chyba po takiej samodzielce, nieuzbrojoną i po zalożeniu zaworu dźwigienka dotykala trzonka ledwo, ledwo . Pozdrawiam.
  5. Witam forumowiczów. Mój Dniepr 16 z 1991r- z przebiegiem ok 17kkm- wymaga regeneracji glowic.Ostatnio robili je w Centrum w Iwicznej k/ Piaseczna i skopali.Prowadnice nawet sezonu nie wytrzymaly, a mial być super material za niezlą cenę.Czy macie pozytywne doświadczenia z jakimiś firmami z okolic Warszawy bo nie chcialbym znów się naciąć, a kupować nówki to też już nic pewnego.Chociaż poprzednie nabyte drogą kupna na gieldzie u kol. Zwiercana żyly przez ponad 5000 km. Dzięki z góry.
  6. Wszystko zależy czym i jak się to ciśnienie mierzy.Chociaż na gieldzie w Wawie spotkalem gościa zapewniającego że jego wojskowy dniepr ma 12 atm ciśnienia - więc może mial jakiś ostry walek rozrządu. Ale Twoje uwagi odnośnie luzów bardzo mi się przydadzą.Pozdrawiam.
  7. Witaj.Ja mam Dniepra solo.Objawy Są podobne do opisywanych przez ciebie;kompresja na zimno prawie 6 atm., utrata mocy i grzanie się prawego kotla..Przekladka gaźników nic nie dawala.Zaplon ekstra, zamontowalem kit Vellemana więc zero iskrzenia. .Myślę że problem leży w luzie prowadnica/ trzonek zaworu.maksymalny dopuszczalny przez fabrykę to 0.2 mm ale 0.1 to już granica, bo jak zawór się przekasza to i kompresja siada a calość się grzeje.Jak się ociepli to sprawdzę -w przybliżeniu-kąty otwarcia i zamknięcia zaworów i jeśli będą podobne to dam glowice na regenerację do Jacka z Osiecka.Pozdrawiam .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...