Skocz do zawartości

Fogg_wb

Forumowicze
  • Postów

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Śląsk

Osobiste

  • Motocykl
    Romet K-125
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia Fogg_wb

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Chcę skonstruować sobie gmole do mojego nowego choppera. Proszę o wszelkie pomocne sugestie i porady. Z czego je wykonać? Myślałem np. o kolankach wydechowych do Jawy TS. Jak powinny być zbudowane gmole, które nie tylko zdobią, ale i spełniają swoje zadanie. Jakie powinny być szerokie, na jakiej wysokości i w jaki sposób powinny być zamocowane? Na ile gmole faktycznie pomagają i co właściwie chronią? Proszę o wszelkie możliwe informacje. Z góry dzięki. :)
  2. Fogg_wb

    Nowe Vulcany!

    Zobaczcie sobie cruisery Kawasaki na 2006 rok. VN 900 Classic, z pasem napędowym. I uwaga nowy... Vulcan 2000 Classic!! Dla mnie to brzmi trochę jak żart, ciężko w to uwierzyć. ;) http://motorcyclecruiser.com/newsandupdates/kaw06n/
  3. A ja zawsze jak maszyna wróci od mechanika to czuję, że coś jest nie tak - zawsze mi coś potem nie pasuje i muszę się przyzwyczajać na nowo.
  4. Mnie się tam nie podobają za bardzo. Kosmiczna lampa z przodu, podobna do tej z Vulcana 2000. Przednie koło pospołu z błotnikiem zupełnie nie pasują do tego motocykla, za bardzo filigranowe, jak na taką masywną maszynę. Chromowane listwy na baku też do mnie nie przemawiają, podobnie ten wydech. Pokracznego efektu dopełniają soczewki kierunkowskazów. Może gdybym zobaczył tę maszynę na żywo zmieniłbym zdanie. Warrior na początku też mi się nie podobał, a teraz owszem. :D A co sądzicie o werjach midnight, w których chromowane wykończenia zastępują czarne (np. Warrior) ? Jak dla mnie nie do przyjęcia.
  5. Jaki olej możecie mi polecić do Jinchenga "Knight"- czterosuw, 50ccm, rozrząd OHC, 2 zawory, smarowanie skrzyni, sprzęgła i silnika wspólne. Silnik jest po remoncie i przyszedł czas na pierwszą zmianę oleju po pierwszych 500 km. Jeśli mogę prosić, podawajcie również orientacyjne ceny. Co sądzicie o olejach Valvoline (taki do tej pory stosowałem)?
  6. Oznakowanie jest takie, że nie wiadomo w zasadzie jak to ustawić, a gaźnik nie jest do regulacji, są tylko dysze więc nic nie mogło sie zmienić
  7. Napisałem niedawno temat o problemach z moim Knightem (singiel 50ccm, 4suw, 2 zawory, wałek rozrządu w głowicy). Po remoncie silnika (nowe:cylinder, tłok, pierścienie, wał korbowy z korbowodem) maszyna stała się dużo słabsza, kopci ciemnym dymem z tłumika, nie schodzi z obrotów. Świece ma nową, gaźnik w porządku, elektryka ok, zapłon CDI (nie do ustawienia). Doszedłem do wniosku że to przestawiony rozrząd. Siedze dziś od rana u mechanika i przestawiamy cały czas rozrząd, nic to nie daje nadal kopci, nadal słaby, nierówno pracuje, z obrotów schodzi z dużym opóźnieniem. Doszło w końcu do tego, że po wyłączeniu stacyjki nie gaśnie. Jak już uda się go zgasić (trzeba zdjać fajkę ze świecy) to można go ponownie odpalić z wyłączoną stacyjką, to samo z włączonym immobilizerem. Ludzie, co jeszcze moze być nie tak, dlaczego dzieją sie takie rzeczy, jak to możliwe że pali z wyłączonym zapłonem (z elektryką cały czas było i jest wszystko w porządku) Pomóżcie !!! :cry:
  8. Ok dzięki. Stawiam jak narazie na rozrząd albo zawory. [ Dopisane: 20-06-2005, 17:22 ] Świece ma nową, gaźnik w porządku, elektryka ok, zapłon CDI (nie do ustawienia). Doszedłem do wniosku że to przestawiony rozrząd. Siedze dziś od rana u mechanika i przestawiamy cały czas rozrząd, nic to nie daje nadal kopci, nadal słaby, nierówno pracuje, z obrotów schodzi z dużym opóźnieniem. Doszło w końcu do tego, że po wyłączeniu stacyjki nie gaśnie. Jak już uda się go zgasić (trzeba zdjać fajkę ze świecy) to można go ponownie odpalić z wyłączoną stacyjką, to samo z włączonym immobilizerem. Ludzie, co jeszcze moze być nie tak, dlaczego dzieją sie takie rzeczy, jak to możliwe że pali z wyłączonym zapłonem (z elektryką cały czas było i jest wszystko w porządku) Pomóżcie !!!
  9. Dzięki Mati. Ma ktoś jeszcze jakieś sugestie? Czy ktoś też uważa że to zawory?
  10. Tak jak napisał Mati dźwięk jest inny, jakby twardszy, mocniejszy. Również odpalanie z rozrusznika przyspaża kłopotu, czasem jest tak że pali od pierwszej kopy a z rozrusznika nie chce ni cholery. Od czasu remontu udało mi się go odpalić na rozrusznik tylko kilka razy. I co na to powiesz Mati? Znasz przyczynę? W filtrze powietrza raczej nic nie zostało, a jeśli chodzi o ssanie, to zerwana była sprężynka zamykająca ssanie (otwierająca wlot powietrza), ale została dorobiona nowa i nie wpłynęło to ani na zalewanie silnika ani na jego małą moc.
  11. Po remoncie silnika (nowe: cylinder, tłok, pierścienie, wał korbowy) w Jinchengu Knight (czterosuw, 50ccm, OHC) pojawiają się następujące problemy: Nie da się wyregulować pożądnie gaźnika. Bardzo słabo ciągnie (najwyżej 2/3 tego co było na starym silniku). Czasem kopci z tłumika ciemnym dymem. Zalewa świecę, potem nie da się odpalić, po przeczyszczeniu świecy jest ok, ale po paru minutach pracy silnika znowu jest czarna. Kupiłem nową świecę i też po przejechaniu kilkuset metrów jest czarna. Gaźnik był rozbierany i wszystko jest z nim raczej w porządku, a zapłonu sie nie ustawia - jest elektroniczny. Gaźnik był regulowany kiedy kupiłem maszynę, czyli jakieś 12 000 km temu i przez cały ten czas wszystko było ok, aż do remontu silnika. Jaka może być przyczyna- źle ustawione zawory, przestawiony rozrząd, zła świeca, coś z gaźnikiem? Ludzie pomóżcie raz jeszcze! P.S. Dzięki za porady w sprawie tej odmy
  12. Ok dzięki za porady. To była zatkana odma, mechanik jak sładał silnik nie wyciął dziur na śruby w uszczelce (stwierdził, że przebije je śrubami) i okazało się że jedna z tych dziur prowadziła do kanalika wychodzącego na zewnątrz. Trudno było na to wpaść, bo jest wywiercona w zasadzie na składaniu połówek silnika, tak jak dziury na śruby mocujące i wyglądała tak samo.
  13. No tak myślałem, tym razem sprawdzimy i to. Mimo wszystko chciałbym wiedzieć czy istnieje możliwość przedmuchu (rozchodzenia sie ciśnienia) z cylindra do miski olejowej przy nowych orginalnych częściach, gdyby były dobrze złożone do kupy. A co ze stopniem sprężania, czy jest dopuszczalne żeby zamiast 9,5 było 7 przy nowym cylindrze, tłoku pierścieniach i uszczelkach??
  14. Mam problem z Jinchegiem Knight (50ccm, czterosów, górnozaworowy). Po poważnej awarii i wymianie wału korbowego, cylindra tłoka i pierścieni w misce olejowej wytwarza się ogromne ciśnienie. Po paru minutach pracy spod dekli zaczyna uchodzić powietrze z sykiem a olej wycieka coraz to nowymi simmerami a ostatnio również spod cylindra (przy orginalnych usczelkach i szpilkach dociągniętych do granic). Stopień sprężania wegdług instrukcji powinien wynieść 9,5:1 a po pomiarze u mechanika wychodzi 7. Twierdzi on, że zależy to od tego czy silnikiem kręci się od rozrusznika czy od kopki a także od otwarcia przepustnicy, poza tym mówi, że stopień sprężania nigdy nie osiąga nominalnych (podawanych w instrukcji) wartości. Czy to wszystko prawda o stopniu spręzania i czy w misce olejowej powinno występować takie ciśnienie oleju (przy odkręceniu wlewu oleju syczy, przedtem takie rzeczy się nie działy). Czy mechanik mógł źle założyć pierścienie tłokowe lub popełnić inny błąd, np. rozrząd, zapłon etc. ?? Liczę na szybką odpowiedź, bo maszyna stoi już u niego drugi tydzień a silnik będzie rozbierał już chyba 5ty raz. :D Pomóżcie! :cry:
  15. Zdecydowanie nie u sportowców. Ja jestem zwolennikiem klasycznych cruiserów i chopperów. Współczesne dragi i customy niektóre też mi sie podobają, pod warunkiem że są zrobione z głową. Te o których jest tu mowa są jakieś powykręcane, do niczego nie podobne, tak jakby niepowtarzalność była najwyższym priorytetem przy konstrukcji tych maszyn i nic innego się nie liczyło. Na przykład ten pierwszy- bak jakiś taki "wcięty", praktycznie brak błotników, lampa dziwna i wszystko w sumie dziwne i nic poza tym. Jedynie rozwiązanie podnóżków mi się podoba i koła, a reszta nie bardzo. To po prostu rzecz gustu :buttrock:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...