Skocz do zawartości

ziom12

Forumowicze
  • Postów

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O ziom12

  • Urodziny 03/04/1992

Informacje profilowe

  • Lubię
    Offroad - cross
  • Skąd
    Polska

Osobiste

  • Motocykl
    Mz Etz 150
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia ziom12

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Dobra pewnie cos pokombinuje.. Dzienkuje za rade Pozdrawiam
  2. Kurcze sam nie wiem. Wydaje mi sie że to coś moze byc z zimnym powietrzem... moze cieplnosc swiecy...bo jak jezdziłem, po roztopach sniegu na temeraturze +6 stopni to wszystko smigało
  3. Witam Mam podobny problem lecz z Mz 150. Nie chce zakładać nowego tematu aby nie zasmiecać forum dlatego dodam swój problem tutaj. Mam mały problem z Mz 150. Otóz sama wchodzi mi na obroty do około 4000 po czym zchodzi z nich i gasnie. Martwi mie równiez jej dziwne prace silnika. Na niskich obrotach silnik pracuje ja by nie dostwał paliwa na 1s a póznej dostal (tak jagby przerywanie pracy). Prosze o odpowiedzi (odrazu wykluczma linke i usatwienia gaznika) PS Jednak na ssaniu silnik pracuje dobrze nie wiem dalczego tak jest ale caraz po wyłaczeniu go slinki znowu idze wgóre z obrotami.
  4. Heh.. Przeciez to tylko narazie prototyp Nie sadze aby juz weszło na rynek, a pozatym zeby to sie ładnie u nas zaklimatyzowało bedzie potrzeba kilka latek.... A wógóle takie cuś bedzie kosztowało ładna sumke :biggrin:
  5. rozumiem ze lzejsze nie znaczy bezpieczniejsze Ale widzac postep techniki >>cywilizacji<<< do przodu jestesm pewnien ze za kilkanaście lat wymyslą taki materiał budulcowy kasku że połaczy on wygode i bezpieczenstwo. Popatrzcei jakie kaski były w 90 i wczesniejszych latach...to nie były kaski !dla mnie to jakies garnki założone na głowe !! I to miało chronić?! Zastanówcie sie
  6. qurim Nie rozumiesz mnie. Chodzi mi o to że ludzkość idzie w dobrym kierunku dzisja tak jak piszesz kas wazy 1750g ale moze a raczej napewno za 10 czy 20 lat bedą kaski 3 razy bezpieczniejsze i leżejsze od dzisiejszych ''ŚWIAT IDZE DO PRZODU''
  7. toczeg ja rozumiem o co Ci chodzi, ale za 10 lat bedą kaski z takiego tworzywa ze bedą najbezpieczniejsze i lekkie. Nie ma co dzisja dobre kaski waż 2 jak nie wiecej kg.
  8. Cuż to dobry kierunek do stworzenia lekkiego, małego a przedewszystkim bezpiecznego kasku
  9. A czy mógłby sie ktos jeszcze wypowiedzieć na temat cisnienia w tylniej oponie krosowej :icon_question: ??
  10. Dobra pewnie dobije jeszcze... dzinki za udaną transakcje.. Zastanawiam sie jeszcze nad kostką na przód Etki ale to kiedyś... teraz tylko pozostaje :crossy: :crossy: :crossy: Pozdrawiam Kamil
  11. No wszystko ok... Z jednej strony od łancucja kilku kostkom przyciołem z 3 mm bo kampke ocierało ale jest już wszystko wporzo...poza złamaną osłoną. Mróz - 6 tylko sie jej dotknołem a tu psztyk.... :icon_eek: A jeszcze mam pytanko do szoti ile dawałeś atmosfer do teje oponki?... narazie mam 1
  12. Szoti dzieki za info że opona nie miesciła sie w Mz >>>ja ją u cb kupiłem .... Troche wkrecałeś ze po odpowiednim wyregulowaniu wszystko smiga...
  13. ok.. niech Ci bedzie Moze dal Cb jest to łatwe ale dla innych co zaczynają przygodę z motocrossem moze okazac sie filozofia :wink: A i w dodatku przy romecie nie miałem zadnych opon crosowskich.... A jeszcze nie doczytałem towjej wypowiedzi Napisałeś jeżeli puścimy hamulec moto wraca do pozycji...ale ja mówiłem o puszcxzeniu sprzegła a to dwa rózne zachowania moto...
  14. Moze i by wykonało, alle ciekawe czy by opoanoweało motocykl przy tak dużym nachyleniu... Ciekawe czy Ty bys to zrobił... >>>Łatwo napisać ale gorzej w praktyce... Bez urazy oczywiście Pozdrawiam
  15. Przy nagłym zahamowaniu na tylne koło tylnia częsć motocykla znosi sie na którąś ze stron (prawa lub lewa :cool: ) wtedy puściłem sprzegłą po czym motocykl zerwał i wrócił do normalnej pozycji czyli prostej>. Zromumiale napisane ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...