Skocz do zawartości

TeDeX

Forumowicze
  • Postów

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O TeDeX

  • Urodziny 04/21/1995

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Bogoria

Osobiste

  • Motocykl
    Triumph TT 600
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    10206351

Osiągnięcia TeDeX

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Stary płyn był bardzo ciemny, lecz żadne większe brudy nie wyleciały razem z nim. Natomiast gdy teraz spuszczałem plyn przy wyciąganiu termostatu to płyn był normalnego kolor. W najbliższym czasie postaram się sprawdzić pompe. Czujnik przeczyszczony i sprawdzony, wszystko było okej :) Rezystancja w normie. Jeszcze pytanko, u Ciebie wentylator zbijał temperature po załączeniu? czy jak to było ? :) Dzięki za polecenie forum triumpha:) A i gdyby ktoś potrzebował danych do sprawdzenia rezystancji czujnika: Dzięki panowie za odpowiedzi.
  2. Witam, Wydaje mi się że mój Triumph za bardzo się grzeje. Podczas normalnej jazdy do 120km/h temperatura cieczy jest w przedziale 95-98 stopni, wystarczy że zatrzymam się na skrzyżowaniu czy coś i temp rośnie do 100-105stopni po ruszeniu spada do poprzedniej. Gdy musiałem przejechać odcinek 5km z prędkością 50km/h temp skoczyła do 117 stopni, wentylator załączył się przy 100 stopniach lecz w ogole nie zbił temperatury. Wczoraj wyjąłem termostat, zalałem gotowaną wodą i nie otworzył się wiec chyba jest uszkodzony. Myślałem jazda bez termostatu będzie nie możliwa po przez nie dogrzany silnik, lecz tu zaskoczenie przy jeździe do 100km/h temp cieczy 85 stopni, natomiast przy 50-70km/h temperatura wynosi 95 po zatrzymaniu moment i jest 103 stopnie - wentylator nadal nie zbija temp. Czy coś jest nie tak z układem chłodzenia czy to tylko moje urojenia i tak ma być?:) Dodam że po kupnie motocykla(półtora miesiąca temu) wymieniałem płyn na nowy - Petrygo. Układ jest odpowietrzony dobrze, ze zbiorniczka wyrównawczego nic nie ubywa. Pozdrawiam!
  3. Dziękuje za odpowiedź, jeszcze jedno pytanko, do Triumpha tt600 ciężko dostać regulator i zastanawiam się na kupnem innego - od innej marki, tylko nie bardzo wiem na co zwracać uwage przy kupnie. Na allegro jest sporo regulatorów 5 pinowych(taki jest u mnie) tylko że są detykowane do Suzuki itp. czy jeżeli kupie taki który jest do GSXR 600 będzie u mnie działał?
  4. Witam, panowie mam TRiumpha tt 600 i problemy z ładowaniem, na wolnych obrotach napięcie 13.70V przy wyższych obr. napięcie spada do 12.80/90V. Mierzyłem napięcie na alternatorze, na wolnych obrotach na każdej z faz jest ok 30V, przy 5k rpm ok. 68-70V, przy 8k rpm. 130V, przebicia do masy nie ma, czyli wychodzi na to że altek jest dobry? :) i regulator do wymiany?(jego nie mierzyłem w żaden sposób bo nie wiem jak). Chciałbym się upewnić czy to na pewno regulator by czasami nie wpaść i kupić części która jest może sprawna.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...