
Klaus
Forumowicze-
Postów
453 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Osobiste
-
Motocykl
st3, gt100
-
Płeć
Mężczyzna
Informacje profilowe
-
Skąd
Murowana Goślina
Metody kontaktu
-
Strona www
http://
Osiągnięcia Klaus

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - pyrkający w orzeszku (18/46)
0
Reputacja
-
Sprzedam nowy nierejestrowany skuter Malaguti F10. Rok 2007 w 2009 był to present dla mojej córki jak się okazało za młodej. Na razie jedynie rower ją interesuje. cena 3500 zł za skuter. tel kontaktowy do mnie: 604532227. http://allegro.pl/malguti-f10-nowa-tanio-i1933107264.html Pozdrawiam Klaus
-
Ducati... ogólna dyskusja
Klaus odpowiedział(a) na Bydle temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
będziesz miał będziesz ze słuchem* po pierwszych 100 km jak zrobił joe_bar-owi niby takie nie za ostre to przede mną już nie jeździ saluti EKaGini- czapter Ducatini Klausini -
Ducati... ogólna dyskusja
Klaus odpowiedział(a) na Bydle temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
rozumiem cię całkowicie st3 jest genialnym - a jak to się prowadzi - jak po szynach jeśli będziesz na imprezie desmomaniaków chętnie oprowadzę po st3 saluti ducatisti klausini -
rama na sztywną - a wahacz to ?????? rozumiem że ramę zrobisz nową od podstaw i rozwiążesz inaczej mocowanie silnika który kręci się na 7 tys. ja bym zostawił ten amotyzator - dałbym jedynie progresywny - krótszy - i go ukrył to w końcu imitacja Softaila saluti Vulcanowcy klaus było kiedyś vn800, vn 1500
-
Ducati... ogólna dyskusja
Klaus odpowiedział(a) na Bydle temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
janku ie jest tak żle w 2009 roku ducati uzyskało 6% rynku w USA (10 % w motocyklach sportowych) gdzie przy spadku sprzedaży motocykli z 1,1 mln do 600 tys. dało jej sprzedaż rzędu 36.000 sztuk. tylko w USA z tego co pamiętam w 2008 roku tylko monstera 696 w USA poszło 10.000 według ichniego raportu w 2010 wyprodukują 54000 motocykli a ich dochód wzrośnie o 20 % w stosunku do 2009 w 2009 wyprodukowali przeszło 40 tys motocykli - nie pamiętam zainteresowanych odsyłam do poszukania raportów DMH S.p.A po włosku ale są jawne i chyba w sukcesie upatrywał bym klęskę Ducati jest za dobrze - motocykle się sprzedają dobrze 2007 pełen sukces w gp, 2008, 2009 jest dobrze i w gp i wsbk saiadają na laurach a finansowanie teamów w gp ma tyle wspólnego z fabryką co yamaha z fiatem są to umowy sponsorskie i tyle saluti Ducatisti Klaus -
nie skacze jednak 98 % motocyklistów nie potrafi hamować do granic swojego sprzętu z kilku powodów: 1. opony przytarte, stare szybciej padają w uślizg 2. klocki 3. umowe przewody i zaciski 2 tłoczkowe które często nie wystarczają 4. strach przed zablokowaniem koła - mało kto doszkala swoją jazdę i tutaj ABS odgrywa niesamowitą rolę - na suchym można bez przeszków wcisnąć sprzęgło (według austryjackich badań w większości przypadów przyy awaryjnym hamowaniu się to sprawdza) i z całe siły nacisnąć oba hamulce całkowicie się zgadzam z ADAC ABS to ukłąd elektroniczny a więc może być wyłączony poprzez jeden przycisk Saluti Motocyklisti Klausini
-
zakochałem się w tym motocyklu mimo że jechałem w deszczu na asfalcie leżałó co kawałek jakieś błotko z budowy s4 ale ten motocykl ma kopa saluti Ducatisti klaus niech się wszyscy jak tylko mogą przejadą tym motocyklem zapiąć sakwy i dookoła świata mógłbym jechać
-
daj se spokój z moto bazarem Dominik z motorowni ma 2 większy wybór - a jak nie iększy to na pewno lepszy Saluti Wielkopolska klaus
-
Ducati... ogólna dyskusja
Klaus odpowiedział(a) na Bydle temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
no bo to twoja wina że zima trzyma saluti FMotocyklini klaus -
vulcan 800 przelewajace sie paliwo
Klaus odpowiedział(a) na bodek004 temat w Mechanika Ogólna Motocyklowa
1. jak tam jest z ssaniem - ręczne? jeśli nie to możliwe że przelewa ci się paliwo właśnie poprzez dyszę zssania 2. gaźnik musi być wyregulowany (zła mieszanka paliwowo-powietrzna) obawiam się że jest także strasznie za syfiony i się nie domyka przepustnica czy manetka odbija do końca? 3. to że nie odpala i musisz go dłużej kręcić nie koniecznie świadczy o zalaniu - czy mocno czyć bęzynę w wydechu po krcaniu - zanim odpali?? obawiam się że poprzez złą mieszankę nie możesz odpalić masz wiercone wydech? a czy filtr jest załóżony o większej przepustowaość czy filtr paliwo wyczyściłeś tempertyną po tym jak był już zalany paliwem a jeśli mocno był zalany czy dałeś nowy? filtr powietrza, czyszczenie gaźnika, sprawdzenie podciśnienia na cylindrach za pomocą wakuometra musisz to zrobić. saluti klaus -
do jest dość proste kolega chciał błotnik głęboki jak od classica mają szersze koła przez to błotnik będzie wychodził poza lagę i albo szersze półki , koło i błotnik typu classic albo nici z tego http://www.tv-motocyklowa.pl/Drifter-1500 tutaj masz mojego byłego driftera zrobionego na cacy gmole wszelkie wraz z mocowanie dorabiał koleś z http://www.moto.duh.pl/ znajdzeisz go na każdym bazarze - będzie miał wzór do driftera - zostawił sobie siedzenie pod warszawą robiłem z podwójnego - i jest klika problemów z tym zagadnieniem - szparunki i inne takie w nowym mieście na wartą znalazł się magik Saluti Klaus kiedyś klaus drifter
-
Ducati... ogólna dyskusja
Klaus odpowiedział(a) na Bydle temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
saluti - kopę lat -
z rzeczy których widziałem to: 1. przerobiony przód jak najbardziej - ale były wymieniane półki a błotnik był dorobiony osobno - i to już nie było 70 zł tylko 130 + lakiernik oczywiście pamiętaj że błotnik z tyłu nie może być tak szeroki jak w Vn Classic - inny kąt główki ramy i to by było na tyle co widziałem kiedykolwiek w VN 15 najprościej by było poszukać kogoś z VN classickiem 800/ 1500 i porównać wzrokowo jak i pomierzyć drobiazgi Saluti Klaus
-
nie ma sensu - za droga sprawa dla samego błotnika musiał byś przerobić przód - szerokość półek, mocowanie błotnika do lag, co do filtra - to będzie jeszcze więcej kosztowało to nie tylko puszka w inne miejsce i jej mocowanie - do dojście do gaźnika - to sam gaźnik inaczej zamocowany )czytaj brak takich mocowań u ciebie na cylindrach) przerobienie licznika na zbiornik - to przedewszystkim jego zakup - i tutaj znowu natrafisz na problem - nie będzie pasować wycięcie na twoi zbiorniku - chcesz robić nowy zbiornik? elektryka do przerobienia jeśli sam tego sobie nie zrobisz to raczej sobie odpuść Pozdrawiam Klaus
-
że jak? GŁOŚNO I WYRAŹNIE - VIRAGO 535 JEST TO MOTOCYKL DLA OSÓB MAJĄCYCH WZROST DO 167 CM I WAGĘ MAX DO 85 KG - ALE NIE MNIEJ NIŻ 70 KG Do tego wysokość siedzenia 720 mm to dla osób poniżej 165 cm wzrostu to przekleństwo. Mało tego motocykl wpada w wibracje powyżej 100 km/h ogólnie tanio - ale nie koniecznie dobrze pozdrawiam klaus