Skocz do zawartości

hayato

Forumowicze
  • Postów

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O hayato

  • Urodziny 01/01/1992

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Dolny śląsk

Osobiste

  • Motocykl
    CBR 600 F4i Sport
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia hayato

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. czasem zamiast dwójki wskoczy mi luz, szczególnie na wyższych obrotach gdy chce szybko przyspieszyć...co robię źle?
  2. http://www.youtube.com/watch?v=cuxfrlCshTU tu dobrze widać dłonie motocyklisty i jak to powinno wyglądać. Właściwa akcja od 2minuty przy okazji widać też zmianę biegów bez sprzęgła :bigrazz:
  3. za 10k znajdziesz już kawasaki ninje 250r ale mi by było szkoda wyrzucić tyle kasy na moto które prawdopodobnie czeka parę przygód
  4. kluczyk na literce 'P' to światła postojowe, pozycyjne to w prawej manetce raz przesuwasz ten suwak(dwa razy to mijania) ale ja egz zdawałem na suzuki gn 250, w Warszawie widzę inne sprzęty macie, więc obsługa może się nieco różnić tak to wygląda na suzuki S-pozycyjne ON-mijania a tu masz stacyjke i te 'P' o które mi chodziło, czyli postojowe
  5. może to zależy od miasta ale u mnie też było na placu. W każdym bądź razie hamowanie awaryjne to hamowanie awaryjne, masz jak najszybciej zatrzymać pojazd, nawet silnik może ci zgasnąć, więc na pewno nie będą się czepiać o kierunkowskaz
  6. 2. jeśli chodzi ci w którym momencie podczas egzaminu to po obsłudze, czyli dajmy sprawdzeniu świateł mijania i poziomu oleju. Jeśli chodzi ci w którym miejscu, to tak jak kolega wyżej napisał 3. światła mijania sprawdzasz normalnie na zgaszonym silniku tylko kluczyk przekręć na 'ON' :icon_razz: postojowe na moim motocyklu egzaminacyjnym miałem na stacyjce taka literke 'P' ale raczej na każdym tak jest. Kierownica w prawo i kluczyk na 'P'
  7. no i zdałem :icon_biggrin: tym razem bezbłędnie, inny motor dostałem i od razu inaczej, wszystko płynnie, bezproblemowo tak jak powinno być. Teraz tylko czekać na plastik i do zobaczenia na drodze :crossy:
  8. hmm egz mialem z samego rana wiec moze i byl zimny ale obroty mial prawie na 2k(specjalnie zwracalem na to uwage), wiec sporo..nastepny egz tez o 7;45 ;/
  9. A ja właśnie w piątek oblałem na ósemce..Uczyłem się na dwóch suzi gn250 i na obu szło mi b.dobrze, robiłem 8 na 2-gim biegu bez gazu, moto bardzo płynnie jechało. Na egzaminie jakby nie ten motor..(oczywiscie tez gn250) Szarpał tak strasznie ze jechac sie nie dalo, za pierwszym razem probowalem na dwojce, potem na jedynce i nie mogem opanowac tego motorku ;/ dodam ze tego dnia zdaly tylko 4 osoby (znaczy sam plac - nie wiem jak potem miasto im poszlo) Moze faktycznie cos z moto bylo? Jak zapyalem egzaminatora czemu tak szarpie to odpowiedzial ze trzeba bylo na pol sprzegle jechac(jak tu juz ktos wczesniej wspomnial) nastepny egz w czwartek..i teraz nie wiem czy mam sie uczyc robic osemki na polsprzegle czy po prostu liczyc na inny motor :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...