Skocz do zawartości

Kris Ełk

Forumowicze
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Kris Ełk

  • Urodziny 01/07/1983

Osobiste

  • Motocykl
    XB9SX
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    5738938

Informacje profilowe

  • Skąd
    Ełk

Osiągnięcia Kris Ełk

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Dwa tygodnie założyłem Continental Conti Motion http://www.conti-bike.pl/index.php?cPath=53 Cena przyzwoita, ładnie klei się asfaltu, więc uważam zakup za udany. W piątek jechałem 60km w strugach deszczu, ani razu dupa mi nie uciekła, choć przyznam że dość szybko pomykałem. Co do wyważania, trafiłeś chyba na gościa co pierwszy raz na oczy widział takie koła, ale każdy kto robi przy kołach motocyklowych ma stożki dzięki którym zapinasz każdą obręcz na wyważarkę.... no może z wyjątkiem wahaczy jednostronnych. U mnie na przodzie brakowało 15gram, z tyłu 20... Pozdrawiam
  2. Nie zapomnij o sprawdzeniu stanu pyłochwytów. Lekko go rozchyl i sprawdź czy nie jest spękany po obwodzie. Ja się nie czaiłem i od razu komplet wymieniłem. Pyłochwyty są tak na prawdę naistotniejszym elementem. Zaschnięte robactwo i kurz powodują rozdarcia w pyłochwytach co potem wywala uszczelniacze... Swoją bułkę też kupiłem z zasmarkaną lagą, na nieszczęście smarkało na tarczę i do dziś ma lekkie szarpanie podczas gwałtownego hamowania. Po prostu klocki jak porządnie nasiąkną oliwą to tylko wymiana ratuje sytuację. Co do wymiany uszczelniaczy to w sumie nic strasznego, bo jeśli już kiedyś to robiłeś to wiesz co Cię czeka. Tak na prawdę najwięcej problemu sprawiło mi trafienie w gwint srubą imbusową u dołu lag. No cóż, taka karma:) I tak jak powiedział Michał, nie oszczędzaj w temacie. Ja kupiłem pyłochwyty z zainstalowaną sprężyną dociskową, są znacznie skuteczniejsze od standardowych. Aha, sprawdzanie czystości goleni to podstawa, po dłuższych tułaczkach zawsze przemywam lagi sprejem MULTI firmy WUURTH. Fajna uniwersalna kompozycja, zarówno do mycia jak i lekkiego nawilżania. Powodzenia w wymianie;) Pozdro Kris
  3. Wracałem dziś z podmiejskiej tułaczki i 5 kilosów przed domem nagle jak nie jebnie w rurę, silnika zaczął pracować na jednym garze, oczywiście kontrolka Engine na czerwono, zjechałem na pobocze i tyle z jazdy. Zrozumiałem że coś na bak z elektroniką musiało walnąć bo jak chochlowałem silnik na rozruszniku to waliło benzą... Motocykl do chłopa na posesję, wsiadłem w taxę i wróciłem z notebookiem i kabelkiem. Wyskoczył błąd: BIT 4 : Trouble code 32 rear injection short to ground or open Myślałem że padł tylny wtrysk, po kolei ruszałem wszystkimi wtyczkami, jednocześnie czyszcząc styki kostek. Ku memu zdziwieniu pomogło. Błąd zginął, moto odpaliło i jak na razie spoko. Wkurza mnie taka sytuacja bo za miesiąc wybieramy się z chłopakami z klubu do federacji rosyjskiej pod Moskwę na zlot, prawie 1500km w jedną stronę, i niech coś po drodze się spindoli... Ryzyk fizyk hehe Zastanawiam się nad "przeleceniem" wszystkich kostek jakimś kontaktem w spreju. Miał ktoś z Was podobne awarie typu słabego kontaktu na stykach? Jedno jest pewne, wtyczki mają tam przesrane, bo grzeje od pieców i wibracje też robią swoje... Pozdro Kris
  4. Zdecydowanie pomoże reset tps. Miałem identyczne objawy tuż po zakupie swojej bułki. Silnik mi prychał, miał nierówne obroty, potrafił gasnąć zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku. Kupiłem kabelek na allegro od jednego z forumowiczów, i kontaktując się telefonicznie obgadaliśmy o co kaman w ECM-spie. Kilka minut zajmuje rezet TPS-u a różnica była od razu wyczuwalna. W końcu piece gadają jak powinny i jak odpalam moto to uśmiech z mordy po dziś dzień mi nie schodzi :buttrock: Zdecydowanie polecam zakupić kabelek bo jadąc z takimi pierdołami do serwisu HD daleko nie pociągniesz ... oczywiście chodzi o kesz :biggrin: Zadam pytanie do starszyzny: Co myślicie o syntetyku, bądź półsyntetyku BELL RAYA do naszych maszyn? http://www.scigacz.pl/Olej,BEL-RAY,V,Twin,4929.html Latałem ten olej do Bulldoga i nie narzekałem, jest ogólnie dostępny w przystępnych cenach i co najważniejsze jest dedykowany do Twinów, czyli do silników które mają nieco przerąbane z chłodzeniem... Co osobiście proponujecie wlać do sprzeta? Tak poza tematem zapraszam na 14 ogólny zlot motocyklowy organizowany przez nasz klub www.wikingelk.org Pozdrawiam Kris
  5. Mazury witaja! Od niespełna miesiąca jestem posiadaczem XB9SX z 2005 roku. Motocykl udało się kupić za rozsądne pieniądze i jak na razie jestem ciągle pod wrażeniem tego cacka:D Wcześniej latałem turystykami, Xj-tami, długo długo włóczyłem się TDM-ą do której miałem największy sentyment. Ostatni motocykl jaki dosłownie prześlizgnął się przez moje ręce to BT1100 Bulldog. Do dziś nie wiem czemu w ciągu jednego dnia opierdzieliłem bulldoga i pojechałem po buella heheheh Ale do rzeczy, wrażenia z pierwszych przebytych kilometrów, nieziemskie, nauka jazdy od początku, idealny wariat do miasta i na niedalekie wypady:) Ale jak w życiu bywa, nie ma róży bez kolców... na dzień dobry wymiana uszczelniaczy w lagach, pyłochwyty również. 200zł na dzień dobry poszło psu w dupę. Zakupione w katalogu larsona. Oliwę zalałem Motula 10W. Jest trochę łagodniejszy na dziurach. No i teraz mam pytanie do Was: 1)Może za dużo wnikam, ale się zastanawiam czy nie mam zrypanej pompy oleju? Słoneczny dzień ok 20st za oknem, jakieś 30 minut kręcenia się z punktu do punktu po mieście, silnik zieje ogniem, prawa noga upocona od rur wydechowych, na jajcach szum od wentylatora pod dupą, a chłodnica oleju ma niespełna 40stopni??? Wahacz trochę cieplejszy? Jest to normalne? Chlodnica oleju jest w szerego zamontowana czy jako boczne obejście? 2) Mam zainstalowany K&N, otwarty wydech Sebringa, pod siedzeniem ustrojstwo Bobeck Performance TFI i się zastanawiam czy ktoś nie spieprzył roboty bo obroty na luzie nie są stabilne i kołyszą się od ok 800 do 1200rpm. Do tego przy nagłym odkręceniu jest lekka czkawka potem już normalnie. Przy odjęciu gazu wali w rury że malo łba nie rozerwie. Może dla jakiś małolatów to i fajne ale wiem że chyba coś jest nie halo z mieszanką i raczej nie dopala wszystkiego. Zastanawiam się nad wyrzuceniem tego ustrojstwa. Zamierzam kupić przewód diagnostyczny. Pokusi się ktoś o pomoc telefoniczną bądz mailową? Pozdrawiam Kris
×
×
  • Dodaj nową pozycję...