Skocz do zawartości

turnet

Forumowicze
  • Postów

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O turnet

  • Urodziny 08/04/1973

Osobiste

  • Motocykl
    YAMAHA XS400
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Jawor

Osiągnięcia turnet

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. tak brzmi stara dobra Japonia,moja janina :buttrock: Yamaha xs 400
  2. jak sprowadziłem ją z Belgii to na dowodzie belgijskim nie było podane mocy silnika,a diagnosta w Polsce na przeglądzie po prostu z pisał dane z takiego samego modelu jaki miał w kompie ktoś też taką niedawno rejestrował.
  3. witam sprzedam swoją Yamahe xs 400 dohc wszelkie informacje w ogłoszeniu, http://otomoto.pl/yamaha-xs-xs-400-dohc-12e-M2722623.html
  4. nie mam pojęcia czy jest zdławiona,bo miałem już kiedyś taką samą sztukę i leciała max 130km/h a tą raz na próbę poleciałem 150km/h więcej nie cisnołęm mam dzieci na utrzymaniu
  5. z żalem będę musiał sprzedać swoją Yamahe xs 400,nagły przypadek losowy, http://otomoto.pl/yamaha-xs-xs-400-dohc-12e-M2722623.html
  6. dokładnie nie można mieć żółtych,robiłem teraz pierwszy przegląd w mojej xs a właśnie mam taką żółtą żarówkę to diagnosta kazał mi ją wymienić bo za to mandat teraz jest
  7. a więc tak koledzy,dzisiaj założyłem sprzęgło z powrotem,zalany półsyntetyk castrola 10w40 i co? yanina zapierdziela aż miło nic się sprzęgło nie ślizga!! a swoją drogą to mechanik motocyklowy powiedział mi że olej 15w50 mineral to można lać ale do starego traktora.Tak że serwis serwisowi nie równy,panowie ze sklepów dla moto powinni jeszcze dużo się nauczyć.
  8. sprężyny też pomierzone trzymają elegancko wymiar.
  9. W sobotę jadę sobie spokojnie moją Janiną xs 400 a tu nagle wyprzedzają mnie dwa moto pierwszy Cruiser a drugi jakiś sport z plecaczkiem ,to ja dawaj za nimi no i kurcze 150km/h moja 400xs poszła a chyba jest zdławiona??
  10. jak dobrze zrozumiałem serwisówke to tarcze trzeba zmierzyć w kilku miejscach,mają mieć minimum 2,8mm do 3,00. Tarcze pomierzyłem i mają przeważnie 2,9 a nawet w niektórych miejscach 3,00mm.kosz w stanie jest idealnym. Czyli wychodzi że ten Agip jest za gęsty albo to jakaś podróba z beczki,jednak trzeba będzie zalać castrola 20w40 tak jak serwisówce pisze. Jak go lałem to był strasznie gęsty. Żona to nawet do mnie już się nie odzywa przez ten motor,teraz znowu olej plus uszczelka,dobrze że syn mi simsona pożycza.
  11. a więc koledzy za waszą namową jednak rozebrałem sprzęgło,sądzę że tarcze to już szrot,przekładki jeszcze w dobrym stanie acz kol wiek jedna zaczynała już się robić niebieska. Zamieszczam fotki.
  12. nie wiem jak w tym modelu ale np w mojej Yamasze xs400 jest regulacja przy klamce.
  13. nie sprawdzałem bo było wszystko dobrze,dopiero tak jak napisałem że po wymianie oleju sprzęgło zaczęło się ślizgać przy większych prędkościach,luz ustawiłem tak jak pisze w serwisówce do 2mm luzu na klamce. Teraz nie mam jak sprawdzić czy ustawienie luzu coś pomogło bo u mnie strasznie leje.
  14. też tak myślę że tarcze się kończą,teraz sprawdziłem że na klamce od sprzęgła nie mam w ogóle luzu a linka jest bardzo wykręcona,jutro ustawie luz tak jak serwisówka podaje i zobaczymy.
  15. z tym właściwym olejem to jest tak że jedni producenci podają olej o takich parametrach a inni o jeszcze innych do tego modelu.W serwisówce też jest tabela w jakich temperaturach otoczenia jaką lepkość/gęstość oleju stosować czyli teoretycznie olej musi być motocyklowy bo ma właśnie te dodatki aby sprzęgło pracowało dobrze,a jaka gęstość to dobieramy w jakich temperaturach silnik będzie pracował. Czyli jak zastosowałem 15w50 to poszerzyłem zakres pracy silnika w temperaturach niskich i wysokich w porównaniu do 20w40. Tak to rozumie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...