Skocz do zawartości

art1608

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O art1608

  • Urodziny 08/16/1975

Osobiste

  • Motocykl
    był GSR600 jest CBF600
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    warszawa

Osiągnięcia art1608

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Ja przymruzam oko czytajac takie "rankingi". Skad pochodza dane?- jakis zespol objezdzil je wszystkie w zbizonych warunkach? Harley na czele:) zabawne
  2. jak dla nowicjusza w temacie to swietny wybór:) 1300, wysoka masa, duzy moment obrotowy o ile tez nie pokazna moc. Masz fantazje chlopaku!
  3. Kurcze Zbyhu masz jakies niesamowite aku w tych motorkach bo mi i moim znajomym po 5-6 miesiacach zimowych nieladowane padaja:)
  4. Nie ma jak wysokie obroty ...bo sa to w koncu wysokoobrotowe jednostki:) Niby tak- tyle ze wysokoobrotowe oznacza raczej ze sa w stanie zniesc takowe obroty- a nie ze im pasuja. To duze uproszczenie. Dyskusja slizga sie po niuansach a nie zauwazyl kolega- zwolennik jazdy pod czerwone pole ze oprocz wzrostu cisnienia i wysilonej pracy pompy oleju w silniku pojawiaja sie zwiekszone tarcia przez naprezenia i sily odsrodkowe. Rozszerzalnosc cieplna metalu tez daje o sobie mocno znac- i ogolnie wzrost temperatury i mozliwosc penetracji i dotarcia oleju w kazde "trace" polaczenie na "czas" spada- stad koniecznosc wzrostu cisnienia. Milosnikom obrotow polecam test w motocyklu gdzie pekaja bloki silnikow i wylatuja waly:) i to w roznych markach silnikow sportowych- przystosowanych przeciez idealnie do tego typu zadan
  5. hej:) widze ze Cie wzielo- nieustepliwosc dla zasady? Twoje wywody sa nie do konca prawdziwe a ja po prostu zastosowalem zasade skrotu myslowego. Ale jesli juz starasz sie byc tak precyzyjny to powiedz skad wziales wynik 7l jako spalanie max- masz komputer pokladowy?- o ile wiem cbf w zadnej wersji go nie posiada zatem jest to przeliczony wynik spalania na trasie- usredniony wlasnie:)-mi max spalila ponizej 6l-wg moich wyliczen Po drugie primo gdzie podrozowales ze stala predkoscia 180km/h przez cale 200 km???? bo chyba nawet na autobanie w niemcowie taka sztuka by nie wyszla ze o naszym pieknym kraju nie wspomne. Mysle ze nie ma sensu dowodzic wyzszosci jednych swiat nad drugimi bo i tak wiemy ze wynik zwykle zalezy od przyjetej metody liczenia. Doplacaj wiec ile tylko Ci dowolnie wybranej waluty starczy i ciesz sie jazda bo sezon w pelni.. A w koncu maszyn dosiadamy najlepszych (niemalze:) i radocha niezaleznie od spalania JEST Szerokosci!
  6. Rozumiem z matma maly problem ma kolega:) skoro moto pali ci 7 a mi 5,5 -max tzn ze mam 1,5 litra oszczednosci na kazde 100km...chyba ze cos nie tak licze. Tym bardziej ze 90% to jazda po zatloczonej wawie. Ale oczywscie wszystko ma swoje plusy dodatnie i ujemne wiec ja tez zastanawiam sie nad przesiadka na cos wiekszego:)
  7. Po to ze mi moja 600 nie lyknela nigdy wiecej niz 6... a wnioskuje to tylko ze sredniego wyniku ktory nie przekracza 5,5L... Dodam ze spokojnie jezdzic nie umiem- mimo ze przemieszczam sie przewaznie na 2 nie na 1 kole:) Pozdro
  8. Hej takie moze z innej bajki pytanie -ale gdzie go kupowales? Ja przejezdzilem 3 sezony na GSR do poki go nie skrashowalem:) i faktycznie wrazenia sa + Pozdro.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...