Skocz do zawartości

DarknesSerafin

Forumowicze
  • Postów

    37
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O DarknesSerafin

  • Urodziny 07/22/1987

Osobiste

  • Motocykl
    Zx636AAA
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Wielkopolska

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia DarknesSerafin

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Może ktoś pomożę? Albo chociaż ustawienia dla honda XR125 2003r ten sam gaźnik.
  2. Witam. Potrzebuje serwisówkę lub specyfikacje do gaźnika dla SKYteam ST125 04' [email protected]
  3. Witam, interesują mnie dane gaźników do modelu SKY team st125 04' niestety nigdzie nie mogę ich znaleźć nawet w motodata. Widzę że brak wiedzy na ten temat? :P
  4. Eh... Pisałem już na samym początku, pali na dotyk, równo pracuje na posotoju wkręca się i podałem ciśnienia sprężania na poszczególnych cylindrach. W takim razie sprawdzę moduły.
  5. Przeczytałem dokładnie podobne tematy z magną i wyglądało by że jeśli to tranzystory to będzie odcinał któreś cylindry a tu tak się nie dzieje... Oczywiście nie zaprzeczam bo może masz racje. Mogą być jakieś inne oznaki tranzystorów? Motocykl na postoju wkręca się. Z ciekawości spytam, magna ma układ tłoków z serwisówek w układzie K, motocykl ten miał dość nietypowo ustawione przepustnice, 2 oraz 4 tłok miały podciśnienie -0,2bar a 1 i 3 -0,4bar, zsynchronizowane w miarę równo, możliwe żeby przeciwległe cylindry miały różne sprężania? Ustawiłem wszystkim tą samą wartość i wydaje się być żwawsza.
  6. Musiałeś mnie z kimś pomylić bo pierwszy raz pisze o magnie :) Właściciel dając ją do naprawy twierdził że kiedyś od 140 to dopiero się rozpędzała a w momencie dostarczenia 140 i koniec, po regulacji nie wiele więcej pomijając że lepiej pali.
  7. Co do kręcenia śrubą składu mieszanki nie odbierz tego dosłownie, chodziło mi o delikatne przestawienie bo wątpie aby posiadał colortune by podejrzeć spalanie w komorze. Spotkałem się już że zbyt uboga mieszanka paliwowo powietrzna była przyczyną zbyt małego V-maxu.
  8. Powiem tak... tylko się przeżegnać... Sam mam zx6r i na prawe wiele z nią przeszedłem. Nie wkręca się wam? dwa sposoby, zacznijcie od łatwiejszego. Wymieńcie filtr paliwa, co z tego żę wygląda dobrze. Na postoju będzie chodzić jak bajka ale jak ruszycie pobór paliwa się zwiększy a pompka nie nadąrzy podawać do gaźników, w momencie skończenia paliwa w gaźnikach moto zaczyna przebierać, jeśli przytkacie mu doloty silnik będzie zasysał przez komory pływakowe przez co szybciej doleci paliwo. To była pierwsza opcja. Drugą to po prostu zbyt uboga mieszanka paliwowo powietrzna. Zerknijcie w serwisówkę dla tego modelu kawy z 96r śruba regulacji obrotów wynosi 2 obroty, moto z czasem potrzebuje większej dawki więc wykręcenie na 2,25 obortu nie zakłóci pracy może jednak źle przepalać dawki, to już zobaczycie po świecy. Kawa ZX6R to jeden z motocykli który bez problemu chodzi bez filtra powietrza przez co nie musicie składać moto aby sprawdzić czy dawki macie odpowiednie.
  9. Chłopaki... Odbieracie od tematu. Jeśli chodzi o blokadę przy gaźnikach to jest ale przed gaźnikami pomiędzy nimi a głowicą a nie pomiędzy gaźnikiem a filtrem, dalej wszystko tak jak podane przez kolegę. Brak wkręcania się na piątym biegu fakt może być spowodowane zblokowaniem komputerem ale łatwo się o tym przekonać. Postaw motocykl na stojaku, włącz piątkę i na sprzęgle przegazuj. Jeśli wkręca się normalnie nie jest to komputer. Najprawdopodobniej masz zapchany filtr paliwa, motocykl czym wyższy ma bieg tym większą pobiera ilość paliwa, z samych gaźników starcza ci na rozpędzenie ale w momencie włączenia 5 biegu kończy się zapas a paliwo nie dolatuje z odpowiednią prędkością. Ewentualnie szukaj zagięć węzyka. Drugą z opcji i ostatnią jest zbyt mała dawka powietrza względem paliwa lecz nie wiele, zwiększyć możesz ją przez wykręcenie śruby od regulacji składu mieszanki paliwowo powietrznej. Pamiętaj jednak żę jeśli nie znasz się zbytnio w temacie nie ryzykuj lub zaznacz sobie w jakim położeniu miałeś śrubę. Zazwyczaj umieszczona jest przed krućcem z boku z widocznej stron lub od dołu. Proponuje po wymianie filttra i braku rezultatów w odniesieniu do czasu wykręcić o 5 minut śrubę składu mieszanki paliwa i sprawdzenie rezultatu, ewentualnie nastepnie 10 minut.
  10. Witam, mam magne VF750 83r rc09 motocykl w momencie dostarczenia kiepsko palił... Obecnie jest po regulacjach, wymieniłem membranę, pali na dotyk, kolor świec kawa z mlekiem, niestety według opisów na stronach magna nadrabia osiągami a w tym przypadku motocykl zbiera się, nie powiem ale jak na 750 to kiepskooo... czym wyższy bieg tym wrażenie że jest słabszy, przyspiesza ale to nie to. V-max 150km, może z bulem coś by się wycisnęło. Filtr powietrza i paliwa nowy, przy okazji wymieniłem przewody paliwowe bo wyglądem nie wzruszały. Jakieś pomysły dla zwiększenia mocy? Sprężanie odpowiednio na cylindrach: 1-11bar 2-10,5 3-10.5 4-10,9bar
  11. Też myslałem że jest pancerny dla tego zlekcewarzyłem to :P Rozkleił się na łączeniu papiery wzdłuż filtra.
  12. No chyba będzie trzeba zakończyć temat bo motocykl chodzi :icon_mrgreen: Przyczyną był nawilrzały filtr powietrza który się rozkleił w związku z czym moto miał zbyt lekko by zassać powietrze i nie zasysał odpowiedniej dawki paliwa, filtr musi dawać pewien opór :banghead: A co do schematu naprawy gaźnika zgłosiłem się dopiero po tym jak to wszystko sprawdziłem wraz z zmierzeniem średnicy dysz co nie jest uwzględnione w schemacie :P
  13. Forum jest poświęcone mechanice aby pomóc jak brak pomysłów a nie aby wysyłać do mechanika, w takim razie po co by było to forum? Wzbogacenie dawki nic nie daje, wykręciłem na 3,5 obrotu jedynie jak przeleją się gaźniki wkręca się do maksymalnych.
  14. Gaźniki rozbierałem już 3 razy. drugi dzień trzymałem zanurzone z wykręconymi dyszami i zdjętymi elementami gumowymi w benzynie bo niestety carbcleaner-a nie posiadam ani nie mam skąd wytrzasnąć. Przedmuchiwałem kilkakrotnie powietrzem z ciśnieniem 8bar zatykając różne wyloty aby powietrze poszło w inny kanał, wygląda jak by wszystko było wyczyszczone. Moto odpala, reaguje na ssanie ale na gaz od razu spada z obrotów, przy próbie gazowania lub usilnego wkręcenia go na obroty strzela w wydech i czasami w gaźniki. Gdyby zawiesił się pływak na tyle aby benzyna przy włączonym silniku zatrzymała się na przepustnicy i podczas odpalenia oraz dodania gazu wpadła na cylinder motocykl wkręci się na chwilę. Świece są nowe. Wygląda jak by miał zbyt niską dawkę paliwa, jak mu ją zwiększyć? Śruba od składu mieszanki serwisowo powinna być wykręcona na +/- 1,25 w tym moto w momencie jak go dostałem było +/-2,25 zmniejszenie na 1,25 nie sprawiło żadnej różnicy, iglica nie ma regulacji. Przy próbie wkręcanie zwróciłem uwagę że paliwo jest zasysane w miejscu wysunięcia iglicy na cylinder być możę w zbyt małej ilości ale główna dysza wygląda na wyczyszczoną.
  15. Krućce ssące jak nowe, przewody od podciśnienia, jeden zaślepiony a drugi podpięty pod vacum, sprawdzałem nie przepuszcza. Ten model nie ma regulowanej iglicy. Podniesienie ręcznie iglicy podczas pracy silnika nic nie daje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...