Skocz do zawartości

MarcinR

Forumowicze
  • Postów

    38
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O MarcinR

  • Urodziny 11/11/1993

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    10713742
  • Strona www
    http://

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia MarcinR

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

-10

Reputacja

  1. Ale blokowane moduły w Aprilii zdarzają się bardzo rzadko. Sprawdź czy masz odblokowany wydech całkowicie, no ew. spróbuj od kolegi jakiegoś, nawet od skutera (tylko markowego, nie chińczyka) pożyczyć moduł i podmienić - ale szczerze wątpię - raczej, albo zawalony wydech nagarem, albo źle skręcony i ucieka kompresja, albo zablokowany wydech - innej opcji nie ma.
  2. Powiem Ci tak - mam 2x Derbi Senda (jedna XtremeR 2009r , druga DRD Racing R 2007) i Rieju RR :) Rieju jest a) bardziej wygodne b) Mniej pali (a Senda regulowana przez kolegę, dobrego mechanika, Rieju regulowałem sobie sam) c) Jest trochę krótsze , ale wyższe (i to na kołach SM, obie Sendy na kostkach) - po mieście się fajnie tym lata, lepszy promień skrętu (rieju 90 stopni kiera spokojnie, Sendą manewrować czasem trzeba na 2-3 razy :P). Ymm co do osiągów jest powiedzmy podobnie, o ile Sendy są odblokowane, bo ta XtremeR zablokowana - 70 km/h i to z bólem, z bardzo słabym przyśpieszeniem. DRD ma wydech TurboKit R - na wolnych nie jedzie w ogóle, potem urywa łeb. Rieju ma za to elastyczny, trochę niżej zestrojony wydech i jeździ się tym przyjemnie bo na każdym biegu dajesz i gaz i jedzie. Osiągi .. na gaźniku 16 mm - 100 km/h bez pochylania, Senda z wydechem stówkę łapie też, z górki trochę więcej. Z tym, że Rieju czujesz, że jedziesz , a Senda taka hmm - nowoczesna :) A i najważniejszy aspekt - do Derbi częsci znaleźć używki jakieś to ... wałka sprzęgłowego szukaliśmy 2 miesiące, trzeba było kupić razem z całym sprzęgłem i skrzynią za 300 zł (chociaż to i tak tanio jak na Derbi, bo u importera sam wałek 700 zł). Do AM6 silnik cały za 500 zł można kupić (miałem drugie rieju na części, to sprzedaliśmy za 550 zł w 2 dni). Więc ja bym był akurat za Rieju, bo jak znam życie jest tańsze, pozatym za te 5-6 koła czasem RRX'a można kupić u importera w zimę bo promocje robią :) A no i jak kupisz DRD i będziesz szukał jakiegoś plastiku, to nie kupisz używki, nowe 400 zł jeden - my znaleźliśmy za 150 zł i to lekko połamany - i to prawy, bo lewe akurat są i to nawet tanio :P Ymm -a do Rieju używanych plastików nie kupisz w ogóle :P
  3. Ale jaka znieczulica ? Codziennie ktoś ginie, dlatego ja nie robię wielkiego halo ze śmierci tych wszystkich znanych 'osobistości' , nie można traktować tego wybiórczo. A nie panowie 'motocykliści' się burzą, bo zamiast wspomnienia o śmierci zawodnika MotoGP, najpierw śmiał ktoś wspomnieć o wielkiej przegranej ManU.
  4. Pojedzie się pod tą ambasadę, będzie co robić w niedziele rano :crossy: A teraz gdybanie nic nie da, w wyścigach skuterów też osiąga się duże prędkości (12 calowe kółeczka , 140 km/h ? :P) i gdyby to stało się tam, też by go nie było. Żal człowieka, bo pierwszy sezon w królewskiej klasie, a tutaj buba.
  5. MarcinR

    Qurim i japonia.

    Fajne sprzęcicho, a jak za cenę chińskiego skuterka, to jeszcze lepsze :)
  6. Dlatego wszystko jest dla ludzi i producenci dają Ci wybór - ja bym wybrał 2T jednak :) Bo wychodzę z założenia, że jak coś się kupi to utrzymać też da radę.
  7. Dla polaków wszystko co nowe jest za drogie nawet jak mają na to kasę ;)
  8. Tak i wam na chatę wpadną, bo zagłosowaliście w ankiecie.
  9. Bez przesady, już taki silnik Wartburga to przerost formy nad treścią, ale właśnie taka 500'tka jest fajna :)
  10. Pierdzenie ... wszystko da się zniwelować :) A dół - sprzęgła nie umiesz w 2T używać ? :P Może trochę częściej trzeba będzie zmieniać, ale będzie dobry kocioł. A na 4T latałem też dużo (no może nie tak, by zdaniem doświadczonych motocyklistów zdobyć pełne doświadczenie, ale coś tam liznąłem ;) ) - Shadow 750 ACE C2 , ale ... dobra, było fajnie, na wysokich obrotach też, ale lubię tą nieprzewidywalność w 2 suwach, chociaż dźwięk V'ki do mnie też przemawia :) I już takie RS 125 fajnie brzmi na obrotach na wydechu np. Polini czy Arrow. Albo RG 500 czy Bimota V-Due 500 :) Co do mocy - gość pisze, że 110 koni z 500'ty to mało w stosunku do 4T 600'tki która ma 120 koni :) I teraz szybka analiza - 500 2T vs 600 4T - ruszamy na hardkorowym półsprzęgle w 2T i jesteśmy szybsi. Nie zapominaj też o tym, że te 110 koni to moc przewidywana dla wersji homologacyjnej - na pewno będzie się dało ją bardzo łatwo zwiększyć poprzez zastosowanie akcesoryjnych wydechów etc. :)
  11. Ale co z tego, że rozbierana :) Mojemu młodszemu bratu w Sendzie w sierpniu stało się coś takiego i był to wałek sprzęgłowy ;) Pod obciążeniem odkręciła się śrubka ,mocująca blachę trzymającą łożysko :) Tylko, że jemu wpadło to między tryby i zrobiło sajgon, a u ciebie może blokuje na chwilę, nie wchodząc w tryby, zbijasz dwa biegi i kocioł - a , i masz chyba seryjne zębatki jak 68 km/h na szóstce :)
  12. Raz długi żywot, dwa - wysoka moc jak na tą pojemność. A trzy - czemu uważasz, że charakterystyka 2T jest do dupy ? W tej pojemności 'dół' jest , i to na pewno, jeżeli już w takiej CR250 można jechać na relatywnie niskich obrotach, odkręcić manetę i zaraz zbierać dupę z ziemi, bo nasze przeczucie, że 2T musi się 'wkręcić' było błędne. Co do norm - Rieju RR50 z katalizatorem i innymi syfami w wydechu, dopalaczem SAS spełniało normę Euro2 lat temu 11 . Więc czemu teraz, motocykl na wtrysku i bardziej zaawansowanymi układami oczyszczania spalań, kosztem mniejszej mocy, ma nie spełniać Euro3 ? A potem kupujemy akcesoryjny wydech i kocioł
  13. A obroty rosną po przekroczeniu licznikowych 4k ?
  14. Pomijając to, że chłopak ma 13 lat, to montaż 125'tki 2T od Gilery Runner i innych sprzęcików z włoskiej stajni, lub co lepsze - 180'tek to fajny pomysł. Porobiona 180'tka ( z umiarem, bez zabaw w porting etc.) ma 6 sekund do setki w budzie Runnerki , w lżejszej budzie :) Ale to dla pasjonatów. I to nie jest nielegalne, bo silnik to część zamienna, jednak trzeba to zgłosić w WK i przerejestrować na motocykl :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...