Skocz do zawartości

Mateusz_MX

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Mateusz_MX

  • Urodziny 01/10/1991

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    Mechanika motocyklowa
  • Skąd
    Olsztyn

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki DRZ 400SM
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    8868202
  • Strona www
    http://www.bikepics.com/members/mateuszmx/

Osiągnięcia Mateusz_MX

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. http://otomoto.pl/suzuki-dr-z-drz-400-2007-czesci-M2787364.html
  2. Witam, Sprzedam: 1. Kask Airoh Dome Clean Blue. Rozmiar: L (59-60cm). Stan: bardzo dobry. Kask chronił mą głowę podczas 4 jazd na motocyklu. Były to jazdy po drodze asfaltowej + jeden trening na torze motocrossowym. Kask nie posiada żadnych pęknięć oraz rys. Aktualnie znajduje się w pokrowcu (dodaję dla kupującego), wnętrze wyprane, czeka na nowego właściciela. Cena: 500zł. Do kasku dodaję gogle firmy Scott, model XI89 (biało-niebieskie), bardzo ładnie komponują się z kaskiem. Wszystko w super stanie. http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQJondOgjgIQbFUKCMc_dVexTxLy6F4DcmRGnlX9NhCuKA7OwU&t=1&usg=__qoJv_aGk0O9Lplj-3Lskzb77X7k= 2. Kurtka Enduro firmy Scott Anaheim. Rozmiar XL (od 185cm do nawet 190cm wzrostu). Kolor: jak na zdjęciu. Stan: jak nowa. Przejechałem w niej kilka jazd. Bardzo dobrze chroni przed deszczem oraz zimnym wiatrem. Cena: 300zł. 3. Buty firmy O'Neal, model M10. Stan: dobry. Kolor: biały. Rozmiar: 45. Brak jednej klamry oraz paska. Aluminiowe klamry, metalowe noski. Cena: 250zł. http://picasaweb.google.com/MateuszMotoX/ButyONeal# 4. Rękawice firmy Thor, model: Static. Rozmiar: L-XL. Stan: jak nowe - po dwóch jazdach. Kolor: czarno-białe. Cena: 80zł. 5. Rękawice firmy O'Neal, model: Reactor. Rozmiar: L. Stan: dostateczny. Cena: 40zł. 6. Strój motocrossowy (spodnie 34' + bluza L'ka) firmy SOCAL Racing (UK). Stan: dobry. Komplet jest dokładnie wyprany i wisi w szafie. Cena: 200zł. http://picasaweb.google.com/MateuszMotoX/StrojSocalRacing# 7. Gogle firmy Scott, model 83X. Kolor: czarny. Stan: dobry minus. Lekko porysowana szybka i naderwana na rogu gąbka przylegająca do twarzy (należy dokleić klejem). Oryginalny kartonik. Cena 60zł. 8. Kask firmy Keeway. Rozmiar L. Aktualnie pomalowany na czarną perłę z naklejkami Monster Energy. Oddam za 80zł. Oryginalne pudełko. http://picasaweb.google.com/MateuszMotoX/Kask# Nie życzę sobie dodatkowych postów w tym temacie. Jeżeli jesteś zainteresowany, proszę o PW. Serdecznie zapraszam na oględziny oraz w celu przymierzenia, osoby mieszkające nieopodal miasta Olsztyn. Oczywiście istnieje możliwość wysyłki wg. cennika Poczty Polskiej (musisz być pewien, że dany rozmiar jest dla Ciebie odpowiedni). Pozdrawiam, Mateusz_MX Wszystko warte ok. 1500zł - oddam za 1200zł!
  3. Ja jeszcze dodam, że łożyska należy przed montażem schłodzić w zamrażarce. Podobnie uszczelniacze. Naturalnie miejsce osadzenia łożyska należy podgrzać. Po montażu zaleca się pozostawić element, by materiał powrócił do temperatury pokojowej (brak efektu obrócenia się łożyska). Pozdrawiam.
  4. Witajcie, Dla sprostowania. To nie jest kosz sprzęgłowy, tylko zabierak sprzęgła. Pozdrawiam, Mateusz_MX
  5. Im większy silnik, tym większa komora spalania (większa ilość mieszanki dopływającej do komory) 100:1 to przesada. Optymalna mieszanka do motocykla wyczynowego to 40:1. 30:1 stosują zawodnicy, którym na torze może się wszystko przytrafić. Uszkodzenie chłodnicy, ubytek płynu czy po prostu nadmierna ilość błota np. na chłodnicach. Wtedy może dojść do zatarcia cylindra oraz tłoka. Jak wiemy zawodnicy jeżdżą na maksa, także silnik przepali tak bogatą w olej mieszankę. Lepiej zapobiegać niż leczyć. Odnośnie tematu, to wypowiedziałem się już wyżej. Dla CRM w zupełności wystarczy 50:1, podczas docierania 40:1. Pozdrawiam.
  6. Witaj, Zainwestuj w akcesoryjny, plastykowy zbiornik Acerbis'a (23L) i nie kombinuj z dodatkowym zbiornikiem. http://www.motocross-shop.de/motocross-sho...621&language=en Pamiętaj, że taki zbiornik, to mniejsza masa motocykla (metalowy będzie cięższy). Pozdrawiam, Mateusz_MX
  7. Zrzut z serwisówki dla potwierdzenia (motocykl wyczynowy): http://img813.imageshack.us/img813/224/beztytuuayy.jpg Podczas docierania stosuj 40:1, potem już 50:1. CRM to nie rakieta. Na mojej byłej DT jeździłem 2 lata na mieszance 50:1, olej syntetyczny i wszystko było w jak najlepszym porządku. Pozdrawiam.
  8. A czy widział kolega kiedyś nowy cylinder? Każdy prawidłowo wykonany cylinder (nawet ten, w który wciska się tuleję - np. ProX) posiada fazowane okna kanałów ssących i wydechowych. To podstawa. Byle "kaszaniarz" poprawnie tego nie wykona. Nie wspominając o honowaniu powłoki (nawet nikasil się honuje - diamentowa honownica).
  9. W motocyklach typu cross, cylinder jest pokryty powłoką niklu i węglika krzemu (nikasil). Dzięki temu możliwe jest zastosowanie chromowanych pierścieni - bardzo dobra odporność na ścieranie. Dodatkową zaletą jest dobre odprowadzanie ciepła (to wszystko wpływa na żywotność elementów układu tłokowo-korbowego), dzięki temu takich silników nie trzeba docierać. Warto wspomnieć, że motocykle wyczynowe pracują na mieszance 30:1 (dwutakt). Kolega niestety nie posiada cylindra pokrytego nikasilem, także musi dostosować się do powyższych rad kolegów (rozgrzanie jednostki, krótkie odcinki najlepiej po równej nawierzchni, oraz nieprzegrzanie jej). Pozdrawiam.
  10. Witaj, Co masz na myśli pisząc, że pierścienie są za grube? Ich średnica jest większa niż średnica cylindra, czy po prostu nie mieszczą się w rowkach na tłoku?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...