generalnie joszua to się nie zmieniło z zasadami
aktualny stan prawny na częśći teoretycznej egzaminu przedstawia się następująco
rozwiązuje się test z 24 pytaniami, nieprzekraczalny czas wynosi 35 minut (wydłuża się o 10 minut)
skład pytań: 18 pytań z testu zasadniczego (ogólne) + 6 specjalistycznych z kategorii A
dopuszczalna liczba błędów 4 (nie ma znaczenia z której części pytań rozwiązywanego testu)
istnieje następująca możliwość: możesz zapisać się na kurs, zaliczyć teorię i po zawieszeniu do wiosny egzaminu praktycznego przystąpić do egzaminu teoretycznego
wynika to z tego, że po zawieszeniu przeprowadzania egzaminów praktycznych, do ponownego rozpoczęcia ich przeprowadzania okres 6-miesięcznej ważności teorii nie płynie, ale wordy pomimo to są zobligowane do przeprowadzania egzaminów teoretycznych samych w sobie (termin zakończenia i rozpoczęcia przeprowadzania egzaminów praktycznych na kat. A jest dostępny na stronie internetowej word-u)
wiosną przyszłego roku skupić się tylko na samej praktyce i śmigać na egzamin
wcale nie kwestionuję tej daty, napisałem tylko o dacie, która jest zamieszczona w projekcie ustawy o kierujących pojazdami
ponadto nie nowiną bedzie spóźnienie nawet w stosunku do wymogów UE, nie mało wszakże przepisów czeka na wdrożenie, mimo, ze terminy określone przez UE minęły
projekt ustawy o kierujących ma pisany termin 01.01.2012
ale projekt jest jeszcze w komisji, więc droga daleka
nadto oprócz samego projektu, który musi przejść jeszcze całą ścieżkę legislacyjną by stać się ustawą, dochodzi kwestia aktualizacji bądź sporządzenia całkowicie nowego rozporządzenia w sprawie szkolenia i egzaminowania (aktualna 216-ka)
poza tym zgodnie z pord, pojazd który kreca w prawo można wyprzedzić tylko z lewej strony
ponadto od kiedy wolno na skrzyżowaniu wyprzedzać pojazd silnikowy na tym samym pasie?
imho jednym problemem jest udowodnienie, że manewr był zawczasu i wyraźnie sygnalizowany