Skocz do zawartości

pgsxr

Forumowicze
  • Postów

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O pgsxr

  • Urodziny 06/27/1974

Osobiste

  • Motocykl
    TL1000RK2K3
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Bydgoszcz

Osiągnięcia pgsxr

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Tlka nie znosi "krótkiego" odpalania bo prowadzi to zalalewania się świec. Nie lubi tego ani zimą ani latem. polecam: www.tlzone.net www.tlplanet.com
  2. a czytaliście już nową MOTORMANIE? Yuby dał swoją SP2 - na skatowanie Pejserowi - do testu - i wyszedł z tego opis motocykla używanego . . .
  3. Europa - do 2002 USA do 2003 - jeżeli chcesz wiecej info o R pisz co do zdjecia, to jak widzisz "tooning" - przerobiny zadupek z GSXR, nieoryginalne owiewki boczne (prawdopodobnie po glebie bo niestety oryginalne kosztują u nas ok 1 800 za jeden boczek ;) + paskudnie pomalowana na czarno rama (złażąca farba z wahacza)
  4. http://www.bikepics.com/pictures/1362739/ TL1000R K2 biało-niebieska, 12 500 mil, serwisowana w Wilmacie - dealer Suzuki, kompletny układ wydechowy Yoshimura + Power Commander + filtr KN, kupiona przez mnie w 2007.07 z firmy JapanBike z przebiegiem ok 5000 mil. Cena 16 500, nie podlega negocjacji poza jednym wyjątkiem - dla kupującego który po obejrzeniu nie będzie: marudzić, wymądrzać się, narzekać, probować negocjacji tylko położy gotówkę - cena 16 000. wiem że to drogo - ale wiem też co sprzedaję, poza tym zawsze można kupić inną, tańszą ;)
  5. dla mnie ilość zużywanego paliwa przez moto nie ma wpywu na ilość przejeżdżanych kilometórw, ale lubię wiedzieć dokładnie ile faktycznie mi pali (nie tylko motocykl) dlatego od początku notuję sobie przjechane kilometry i ilość paliwa przez praktycznie cały czas ;) co do oleju - to praktycznie nic nie dolewam między wymianami - motul - przebieg ok. 12 500 mil (P.S. jeżeli byłby ktoś zainteresowany to planuję sprzedać mojego tilera :( a właściwie to sugestia lepszej połowy )
  6. no nie, z tym specyficznym prowadzeniem V to już płyniesz - ciekawe jaka V-ka jest taka nieporęczna jak tiler ??? specyficzny jest silnik i jego właściwości ale beznadziejne prowadzenie to "zaleta" tylko tilera, już nic po nim nie prowadziło się jak tankowiec
  7. wow 8l/100km to chyba nigdy nie przekroczyłem, najwięcej było jak kulałem się po Poznaniu - wyszło 7,8 a przeciętnie przy prędkościach mieszczęcych się w 140-180 km/h 5,6-6,8 już są od maja
  8. oczywiście, że ujeżdżam :icon_mrgreen: bardzo lubię ten torek bez prostych jeszcze nie słyszałem żeby był już udostępniony w zeszłym roku tak było od maja - poniedziałek i środa od 16-18 wjazd 20 pln, w tym roku też się pokulam
  9. noooo :icon_mrgreen: widziałem ciebie w Pieniążkowie - w obydwie strony, nie ma to jak V-ka, choć rzędówka też mi się podoba. Raczej mówił o mnie :wink: ale jakby co to nie moja wina :P
  10. mam pytanko czy ktoś z was ma kombi FLM-a ? widziałem i słyszałem biało-niebieskiego tillera na starej jedynce jak gnał z jakąś rzędówką wisniową. Chciałem tylko powiedzieć, że łądnie brzmiał :)))
  11. a nie wyśwtla się któryś z kodów błędu ?: c00 No defect c11 Camshaft Position Sensor (CMP sensor) c12 Crankshaft Position Sensor (CKP sensor) c13 Intake Air Pressure Sensor (IAP sensor) *measures intake "air pressure", or engine vacuum* c14 Throttle Position Sensor (TP sensor) c15 Engine Coolant Temp. Sensor (ECT sensor) c21 Intake Air Temp. Sensor (IAT sensor) c22 Atmospheric Pressure Sensor (AP sensor) c23 Tip Over Sensor (TO sensor) c24 Ignition Signal (#1)(IG signal #1) *front cylinder c25 Ignition Signal (#2)(IG signal #2) *rear cylinder* c31 Gear Position Signal (GP sensor) c32 Injector Signal (#1)(FI signal #1) *front cylinder* c33 Injector Signal (#2)(FI signal #2) *rear cylinder* c41 Fuel Pump Control System (FP control system) c42 Ignition Switch Signal (IG switch signal) może to pomoże
  12. to będzie pasować na pewno (bo sam takie mam :) = w jednej YUASA YT12A-BS w drugiej VARTA 511 901 014 P.S. osobiście nie polecam innych marek ponieważ, te mnie jeszcze nie zawiodły w motocyklach z innymi miałem problemy ( pamiętaj akumulatorowi V-ką trudniej zakręcić niż rzędową czwórką) a to na deser :notworthy: więcej mocy i nie tylko . . .
  13. wow to nieźle wypasioną furę masz :notworthy: bywasz czasami na torze poznań (np. na treningach Grandysów albo Pawelca?) może byśmy kiedyś poturlali się po torze większą paczką nie tylko TLR ale ogólnie V-ek ? na razie byłem 2x ale strasznie mnie to wciąga :) jestem świadom braku umiejętności (tzn. możliwości motocykla oraz moich) ale radocha jest przednia spalanie masz okrutne nawet jak na takie zmiany, moja jak pisałem ( z PCII i kompletnym układem wydechowym Yoshimury pali "grosze" - ogólnie połowę tego co twoja, nawet na torze wyszło "tylko" 7,6 l /100
×
×
  • Dodaj nową pozycję...