Skocz do zawartości

Ziółek

Forumowicze
  • Postów

    53
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Ziółek

  • Urodziny 08/18/1967

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha XV1900
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    58924
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Warszawa

Ostatnie wizyty

262 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Ziółek

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. _Monter_, Sporo osób kojarzy ten nick ze stosowaniem pewnej używki a to np. zwyczajne herbatki ziołowe :biggrin:
  2. Pozbyłeś się sprząta ? Chcesz na plecaka ? :biggrin:
  3. 1.Maniek1300 2.Dragon000 3.Motostach 4.XV 1900 5.Ziółek Które to już podejście do spotkania ? :biggrin:
  4. Wygląda na problem z łączeniem obwodów. Może gdzieś gubi Ci masę... Przerywacz czy coś podobnego. Nie jestem obeznany w elektryce a to raczej dla elektryka robota. Nie jest to typowy objaw działania kierunków :)
  5. Innego powodu nie widzę jak tylko źle (krzywo) ustawione tylne koło. Chyba ze miałeś jakąś przygodę z glebą w co wątpię skoro piszesz że to po zmianie kapcia. Poszukaj speca co Ci ustawi osiowość i jednocześnie odpowiedni naciąg pasa napędowego. No i napisz jak sobie poradziłeś z tym problemem.
  6. Nie słyszałem żeby ktoś na tym motocyklu robił takie przebiegi na oponach. 29k na tylnej oponie ? Chyba jeździsz baaaardzooo delikatnie. :laugh: 15k to max co dało mi się osiągnąć na D251. :sad: Nie trzeba popuszczać regulacji (bo naciągi wychodzą same bez kręcenia) ani zdejmować tylnego zacisku hamulcowego. Reszta się zgadza.
  7. Gdyby słuchać niektórych porad to nie tylko opony były by jednorazowe (do pierwszego gwoździa) ale i olej tylko najdroższy, klocki co sezon itp... Ludzie opony się wulkanizuje i kropka. Uczciwy gumiarz oceni czy gwóźdź nie rozwalił struktury opony zbyt mocno i to zakolkuje. W 90% przypadków opona jest naprawialna. Chyba że jezdzicie swoimi klocami w wyścigach na wyspie Mann ;) Co do sklepu z oponami to jeśli chcesz Dunlopa to najlepszy sklep jaki istnieje to www.autoduet.pl z Białegostoku. Od lat polecam ich bo mają najlepsze ceny na Dunlopa i opony nie lezakowane.
  8. Rozmiar 200/55 w stosunku do 190/60 to różnica ok 14mm wysokości a 10 mm w szerokości. W/g mnie to niewielka (żadna) różnica. Pytam czy ktoś z Was używa innej opony niż fabrycznie zalecany rozmiar. Rozumiem z tego że tył moto siedzi o te 14 mm niżej. Z linka podanego przez piwu znalazłem gościa który jeździ na Avon Cobra właśnie w tym rozmiarze: http://forums.delphiforums.com/starroadliner/messages/?msg=12790.4 Z kolei inne opinie z tego forum są ze Metzelery nie są odpowiednie na ten motocykl bo są zbyt miękkie... dziwne bo u nas maja opinie wręcz przeciwne. Bądź tu mądy i pisz wiersze ... :banghead: :dry:
  9. Moja pomyłka oczywiście zalecany jest R17. Poprawiłem post i rozmiar Metzelera.
  10. Koledzy, czy orientujecie się w temacie zamiany rozmiaru opony w naszym moto ? Oryginalnie opony to Dunlop lub Bridgestone 190/60 R17 na tylnym kole. Chciałbym założyć Metzeler ME 880 Marathon 200/50 R17 (190-tek nie ma) Wydają się trwalsze niż np. Dunlopy i mają więcej bieżnika. Oglądałem dziś Metzelerka na innym motocyklu i miała 2x więcej bieżnika niż nowy Dunlop. Czy ta 10 mm różnicy w szerokości ma jakieś znaczenie ?
  11. Czy pomysł spotkania jak co roku upadł ? Może jesteście zainteresowani tym : http://gnysiowka.pl/motocyklowy-rajd-zagonczykow/ ?
  12. Z jaka suchą ? skoro odkręcam korki i leci olej :P
  13. Panowie Napiszcie jakie macie opony na przednim kole i jakie wytrzymują Wam przebiegi ? Ja zdarłem już prawie 3 komplet fabrycznych Dunlopów D251F / D251 . Zaczyna mnie to wkur... bo co sezon to nowe kapcie. Szczególnie przód leci. Ledwo ledwo 15k wytrzymują. Zaczynam myśleć na innymi modelami np Dunlop D404 130/70-18 63 H TL bo takie miałem kiedyś w Drag Starze i trzymały 2 razy dużej.
  14. Nie przejmował bym się specjalnie podawaną małą nośnością tego bagażnika. Mam oryginalny i jakoś udźwignął znacznie więcej i naprawdę na dalekie trasy :biggrin: Dowód na zdjęciu poniżej :laugh: Spoko możesz używać myjki. Nic się mu nie stanie. Postępuj ostrożnie i będzie OK. Zawsze używałem Karchera do mycia motocykla. Po umyciu odpal go żeby podsuszyć zakamarki. Ludzie myślą że motocykl do małe dziecko i tylko głaskać go trzeba. :laugh:
  15. Spali tyle ile mu wlejesz i ani kropli więcej. :biggrin: Poważniej to tak od 5L do 7L zależnie od okoliczności. Średnio możesz przyjąć ze 6L/100km to norma w mieszanej jeździe bez zbytniego pociągania manetki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...