Skocz do zawartości

dzalew

Forumowicze
  • Postów

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O dzalew

  • Urodziny 09/03/1968

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    wędka i woda
  • Skąd
    Szczecinek

Osobiste

  • Motocykl
    vn 750 i BMW K1200LT
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    36850127

Osiągnięcia dzalew

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam posiadam te moto już kilka lat , hymm wersje !! w zasadzie nie ma ( są po prostu niektóre w chromie ) i tyle . Jak na pewno już sobie poczytałeś L-teki są produkowane do 2003 i od 2003 Wyszedł nowy model , i jeżeli mogę cokolwiek zasugerować to jeżeli masz możliwość to sobie dozbieraj na właśnie ten. Poza paroma dla mnie mało istotnymi zmianami zmieniony został abs , a co najistotniejsze elektrycznie podnoszona stopka centralna - bardzo pomocna rzecz ( jak kupisz bez zrozumiesz hehe). Ale do brzegu jeżeli będziesz kupował k 1200lt zwróć uwagę na tylną tarczę hamulcową ,jeżeli ma luzy no to ponad tysiak nowa!!!!! (nie ma zamienników) No i kolejna rzecz czy działa abs lampki powinny migać równocześnie a po przejechaniu kilku metrów zgasnąć, jeżeli tak nie jest a ktoś będzie ci wmawiał że to wina aku albo coś tam jeszcze daj sobie spokój . A tak to cała reszta spoko zmieniać oleje i paliwka dolewać
  2. Witam - układem tym steruje jak to zwykle sterownik !!, jego częstą przypadłością jest taki obiaw .Ale tak naprawdę w niczym to nie przeszkadza , jazda do tyłu tak ciężkim motocyklem wymusza czasami chwilowe zatrzymanie .Kilometrów tyłem nie robimy więc nie masz czym się przejmować - pozdrawiam
  3. Jeżdżę motocyklami od 86 r. no i miałem ich powiedzmy naście ,jednak nigdy nie kupiłem czegoś co mi się nie podobało. Tak kolego to nie obraz , wiele wniosłeś do tematu co wybrać - ja ze swojej strony mógłbym dodać że to także nie krzesło i kredens !!! ale to chyba każdy wie . Motocykl to pasja i zamiłowanie - więc jak coś co pasjonuje może być tylko narzędziem ? Czasami odnoszę wrażenie że jest grupa ludzi na forach , którzy zamiast wnosić coś od siebie - czy w jakiś sposób pomagać , nabijają sobie postowe liczniki aby mieć np. w opisie ,,spec " . No a potem człowiek dostaje od specjalisty taką , a nie inną odpowiedź !! Jeśli uraziłem - przepraszam , jednak takie odpowiedzi same proszą się o sarkazm.
  4. A może, poprostu bardziej jest istotny fakt - który bardziej ci się podoba!!!! nie ma maszynki bez wad!, jak ktoś ci napisze że moto trzyma się drogi jak przykładowy rzep - to będsziesz mniej ostrożny ? Moim zdaniem podstawa to aby moto podobało się właścicielowi . Pozdrawiam
  5. Witam A więc tak ! aby zrobić to jak należy , musimy zaopatrzyć się w 2 przewody o długości ok. 50 cm. Na pierwszy przewód musimy założyć okrągłą wsuwkę ,którą potem włożymy w wtyczkę diagnostyczną . Wtyczka (złącze diagnostyczne ) znajduje się pod siedzeniem kierowcy po prawej stronie (znajdź ją i sprawdź jaka jest średnica końcówek poszukaj w sklepie takiej wsuwki , lub dorób coś samemu) Gdy uporasz się z tym kabelek na półkę i w dłoń drugi ( ten zrób porządnie bo zostanie on tam na wieki :), ale po kolei : Znajdź duże złącze od jednostki ABS ( jest pod siedzeniem kierowcy z lewej strony , wygląda trochę podobnie do komputera samochodowego) Wtyczka jest zakończona gumową nakładką ( wyjmij akumulator ) , odłącz wtyczkę ( na dole gniazda widać blaszkę podtrzymującą , schwyć wtyczkę od dołu i wysuń w pierwszej kolejności dół ,potem góra - troszkę trzeba pomęczyć się z górą , bo jest tam taka wypustka (zaczep) ale wyjdzie na pewno!! .Teraz musisz kupić wsuwkę żeńską która będzie idealnie pasować do wsuwki w gnieździe ( ja dopasowałem ze starej wtyczki od wiązki z forda mondeo)Jeżeli masz już przygotowane 2 kabelki zakończone wsuwkami o których pisałem to 50% pracy masz za sobą :) - do dzieła : Ze wtyczki od ABS zdejmij osłonę gumową , następnie odkręć 3 wkręty ( 1jest na górze 2 pod osłoną gumową) wysuń z obudowy wtyczki złącze wychodzi do przodu i znajdź pin 21 , jest on wolny ,nie ma w nim przewodu !!!! włóż w ten otwór wsuwkę wcześniej przygotowaną (wyprowadź kabel poza wtyczkę i doprowadź go pod siedzenie ) złóż wtyczkę i zamontuj w gnieździe. Teraz czas na złącze diagnostyczne , znajdź pin nr 2 i podłącz do niego 2 przewód . Kable na końcach odizoluj odłóż na bok i podłącz aku . Przystępujemy do resetowania ABS: - Podłącz przewód ze złącza diagnostycznego do bieguna ujemnego akumulatora - włącz zapłon - podłącz przewód od centralki ABS na 8 sekund do bieguna ujemnego akumulatora - odłącz kable wyłącz zapłon , włącz ponownie i powinny kontrolki migać już razem , nie na przemian . Jeżeli nie spróbuj ponownie , mi poszło za 3 razem . Testowałem na własnym BMW K1200LT 2001r. Kabel od pinu 21 zabezpiecz i pozostaw , ponieważ działa on jak przycisk który jest montowany w innych wersjach BMW , i może się jeszcze przydać! Mi cała operacja z piwkiem w dłoni zajęła ok 40 min. robiłem to 1 raz i poszło bez komplikacji . Mam nadzieję że moje bazgroły komuś pomogą i zaoszczędzi on parę groszy na wizycie w serwisie . Pozdrawiam
  6. Witam Mam info na temat motocykli BMW które nie posiadają przycisku resetu abs, troszkę o tym poczytałem i okazało się że nie tylko k1200lt takowych nie posiadają. Wczoraj zresetowałem ABS w swoim motocyklu i jeżeli ktoś chce wiedzieć jak to się robi , mogę to opisać !!! Pozdrawiam
  7. pisząc ,, motocyklista " miałem na MYŚLI pasjonata nie posiadacza - ale faktem jest że wszędzie bywają czarne owieczki
  8. Nie jest tak jak kolega myśli , to że jest to motocykl turystyczny - nie oznacza wcale że musi mieć nakręcone jak auto!! , dużo osób ma po 2 moto -spacerówkę i na wyjazdy .A z tymi wyjazdami nie zawsze jest tak że ma się na nie czas !! Ja osobiście ze względu na pracę , rodzinę itp nie przekroczyłem w tym sezonie 2 tys. .i myślę że takich ludzi jest więcej .Problem polega na tym ,aby przy kupnie trafić na motocyklistę a nie handlarza !!!!!
  9. JAK BY KIEDYŚ KTOŚ POTRZEBOWAŁ BMW K1200LT ALARM SYSTEM PROGRAMOWANIA Zmieniony 14.05.2004 Pierwszy - Znajdź wtyczkę programowania pod siedzeniem - kabel brązowy / biały przewód z czerwonawym wtyczką na nim. Podnieś siedzenie jeźdźca i szukać pod fotelem pasażera - To powinno być widoczne. Jeśli tak nie jest, to może być taśmą lub pakowane Tie niektórych przewodów w prawej szyny ramy. Musisz podłączyć wtyczkę do ujemnego bieguna akumulatora ... więc znaleźć lub zbudować kabel. I użyć jednego z moich baterii Przetargu. Przewód z krokodylkiem na każdym końcu będzie działać zbyt. Na pilocie - prążkowane (po lewej) przycisk jest przycisk "A". Gładka (z prawej) przycisk jest przycisk "B". Przy wyłączeniu zapłonu i alarm uzbrojony (dioda miga) ... 1 - Naciśnij przycisk "A", aby wyłączyć alarm. 2 - W ciągu 12 sekund, uziemić kabel programowania z adapterem. 3 - Naciśnij przycisk "A" - jeden sygnał dźwiękowy 4 - Przekręcić zapłon w ciągu 12 sekund - nie zaczynaj rower! Usłyszysz dwa zestawy dwóch dźwięków ... zapraszamy do trybu programowania! 5 - Zdjąć przewód uziemiający ... przejść do programowania Istnieje 12 parametrów do programu za pomocą "A" lub "B" przycisków. Tylko 5 następuje przez K1200LT - Parametry 6, 8, 9, 11 i 12,. Zaprogramować parametry naciskając albo "A" lub "B" przycisk, dopóki nie zostanie naciśnięty 12 przycisków. Usłyszysz dźwięk po każdym wyborze. Kiedy się zrobić ustalające ostateczną parametr, usłyszysz te dwa zestawy dwóch dźwięków ponownie ... wyłączyć zapłon, programowanie jest kompletny! Alarm zostanie uzbrojony automatycznie. Naciśnij przycisk "A" do rozbrojenia alarmu przed włączeniem zapłonu. Parametr funkcji "A" "B" 1 Niewykorzystane 2 Niewykorzystane 3 Niewykorzystane 4 Niewykorzystane 5 Nieużywane 6 Panic Alarm ON off 7 Unused 8 Rodzaj Beep Tone stały 9 Beeper Tone ON OFF 10 Niewykorzystane 11 Automatyczna Aktywacja alarmu na OFF 12 Automatyczne Immobilizer na OFF Parametry pogrubiona to jak ja mam swój zestaw. Innymi słowy, gdy w trybie programowania po prostu naciśnij przycisk "A" 10 razy, a "B" dwa razy ... i skończę. UWAGA - Jeśli automatyczne uaktywnienie alarmu jest ustawiona na "ON", a następnie Automatic Immobilizer również musi być ustawiona na "ON" Nowość! Kliknij słowa powyżej, by je edytować i zobaczyć inne tłumaczenia. Zamknij Tłumacz Google dla Firm:Narzędzia dla tłumaczyTłumacz witrynNarzędzie analizy rynków Wyłącz tłumaczenie na bieżącoTłumacz Google – informacjeNa komórkęPrywatnośćPomocPrześlij opinię
  10. Witam! Czy ktoś z kolegów posiadających taki sprzęt ma wiedzę , jak wyłączyć opcję automatycznego włączania się po 15 sek od wyłączenia zapłonu immobilisera ?
  11. Hymm stare dzieje :) wsk 125 , cz350, etz250, obecnie Kawka VN750 i bmw K1200 LT
  12. Witam serdecznie Mam pytanie do specjalistów potrafiących kasować błędy abs-u , bez pomocy serwisu (układ jest w 100% sprawny ,jak to w tych modelach bywa słabe aku) .Czy już ktoś rozpracował resetowanie komputera w ,,domowych warunkach" ?
  13. dzięki za info i pozdrawiam !
  14. a czy może być przyczyną zapchane sitko w kraniku ? jeżeli takowe jest, bo nawet nie wiem . czy dać gaźniki do czyszczenia ewentualnie !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...