Skocz do zawartości

jacolge

Forumowicze
  • Postów

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O jacolge

  • Urodziny 12/28/1965

Osobiste

  • Motocykl
    Honda CBX 650 E
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Poznań

Osiągnięcia jacolge

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Już niedługo to nawet tego 50/h nie pojedziemy bo w końcu się wzięli za robotę i to dosyć ostro. :clap:
  2. Witam. Nie wiem czy mnie pamiętasz, ale wiosną dostałem od Ciebie kilka cennych wskazówek dotyczących CBX-a. Wszystko się potwierdziło. Ja razem z moją też dostałem boczne kufry Krauzera, centralny dokupiłem sobie na motobazarze i zrobił mi się z tego całkiem pakowny zestaw. A zdjęcia z owiewką widziałem w necie - wyglądają jakby były "o 2 numery za duże" - psują cały wygląd. Fakt - po motocyklu widać, że nie jest to już młodzieniaszek ale dla mnie na tym polega cały jego urok - ma duszę. Ma w sobie coś więcej niż dzisiejsze "przecinaki", które na pierwszy rzut oka nieraz trudno odróżnić od siebie.
  3. Powiem krótko - masakra. Dzisiaj zrobiłem na gotowo jedną stronę przedniego koła - trzy godziny ruchów posuwisto-zwrotnych i łapa chce odpaść. Jutro druga strona.... Dobrze, że moto ma tylko dwa koła. Nigdy nie kupię trajki. :)
  4. Wrzuciłem jakiś czas temu pytanie o mojego CBX 650 E (RC 13). Nie ma zamiaru nic w niej przerabiać, nawet krytykowanej przez niektórych kanciatej lampy. Co prawda koła nie są szprychowane tylko alufelgi ale tak było fabrycznie. Fajnie by było zebrać trochę tych motocykli z duszą. Pozdro.
  5. Cześć. Witam wszystkich "polerników" :)) Zimą czeka mnie to samo (latem szkoda było czasu) ale mam jedną wątpliwość: wiadomo, że aluminium z czasem utlenia się czyli powróci nam do tego stanu jaki mamy teraz. Gdzieś obiło mi się o uszy, że po spolerowaniu należałoby to polakierować aby zabezpieczyć przed ponownym utlenianiem. Teraz pytanie: czym ? Normalny lakier bezbarwny (nawet klar) raczej odpada ze względu na temperatury niektórych elementów, np. kapy zaworowe. Czy ktoś już to przerabiał czy z tym lakierowaniem spolerowanego alu ktoś sobie ze mnie jaja zrobił ? Pozdrawiam.
  6. Z wyprawkami jest jeszcze jeden problem: po kilku latach nawet dobranie lakieru po numerze fabrycznym nie gwarantuje sukcesu - pod wpływem światła (UV) lakier trochę płowieje i zmienia odcień. Nie myślałeś, żeby całą osłonę polakierować (a przynajmniej tę część gdzie jest "kość słoniowa" pozostawiając złote nieruszone) ? Wtedy nawet trochę inny odcień lakieru na całym elemencie mniej będzie się rzucał w oczy jak takie wstawki. A na to to już wystarczy kredyt tylko na 3,5 roku :) Na marginesie jeszcze jedna uwaga: na tym zdjęciu naprawdę jest dużo ciekawszych rzeczy do oglądania niż jakieś fleczki z farby. Tylko podziwiać maszynę, jest piękna.
  7. Ten skrót przez Szczepankowo to droga dla kamikadze. Wąska, kręta, obsadzona uczciwie drzewami a każdy zapieprza jak wściekły. W razie czego nawet nie bardzo masz gdzie uciekać, łatwiej trafisz na drzewo niż pomiędzy nie - a na własne oczy już widziałem jak się tam wiara zawija na drzewa, kilka tygodni temu chłopak chyba około 20-22 lata beemką. A jadąc tamtędy do pracy (do Krzesin) zarabiam raptem 400 metrów (kiedyś to sobie sprawdziłem). Skórka niewarta wyprawki.
  8. Jadąc do pracy też mam to "szczęście" zaliczyć oba wiadukty Antoninek i Franowo. Też czytałem, że jesienią mają remontować wiadukt w Antoninku więc po jaką cholerę coś kombinowali z tą smołówą posypaną grysikiem ? Przecież na to paskództwo wjechać nawet przepisową 50 (tak na marginesie - kto tam tyle jedzie :)) ) to już jest obłęd w oczach - kilka dni temu zobaczyłem pierwsze kamyszki jeszcze przed tunelem Leszka jadąc od Swarzędza i całe szczęście, że zwolniłem bo chyba by bolało. Poza tym to tyle garbów narobili, że ktoś powinien za to wisieć na j...ch na suchej gałęzi. A dla tych co jeżdżą przez wiadukt Franowo w stronę Kórnika ostatnio często stoją tam koledzy z suszarką, nawet wcześnie rano. Pozdrawiam.
  9. Dzięki za odpowiedź, chyba na razie dam sobie spokój. Pozdrawiam.
  10. Od wiosny jeżdżę Hondą CBX 650 E o mocy 50 KM. Inne egzemplarze też oznaczone RC 13 mają 75 KM. Może ktoś wie gdzie jest różnica tych 25 KM ? Z góry dzięki.
  11. Niestety, za przyzwoity lakier trzeba zapłacić - biała perła, którą był lakierowany mój CBX kosztowała ok. 450 za litr (oczywiście tyle nie poszło) ale efekt jest tego wart - zwłaszcza jak stoi w pełnym słońcu i patrzysz na nią pod odpowiednim kątem. No i jeszcze jedna bardzo ważna sprawa - taki kolor był oryginalnie. Nie żałuj na ładną farbkę :) Pamiętaj - samochód traktujesz rozumem a motocykl sercem.
  12. Witam. Od wiosny jeżdżę CBX 650 E. Łapie się jako klasyk czy nie ? Jeżeli tak to napisz co robimy dalej. Pozdrowienia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...