Skocz do zawartości

edek_osw

Forumowicze
  • Postów

    45
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O edek_osw

  • Urodziny 02/06/1984

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Oświęcim

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha TDM 850
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    17504135
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia edek_osw

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Co do regulacji gażników to w okolicach tych jak miałem marude to robiłem gażniki w ratka motocykle oni robią kompleksowa obsługe gażników czyszczenie regulacja itp. ja ogólnie byłem zadowolony bo spalanie spadło mki po tej rwegulacji nawet do 3,9 l/100 ale trodszke kosztem dynamiki ale tylko troszke a koszt tej regulacji to 2 lata temu było 350 ile teraz nie mam pojecia
  2. Witam wczoraj przy okazji Niedzielnej przejazdżki padł mi przekażnik rozrusznika po poszukiwaniu znalazłem nowy na Allegro ale jego koszt to 220 zł plus przesyłka to troche sporo jakby nie było.Ale jeden z moich znajomych twierdzi ze powinien podejść z innego sprzęta i tu właśnie pojawia sie moje pytanie czy ktoś może wie jakiego przekażnika (tańszego)mozna użyc do TDM za wszelkie informacje z góry dzięki
  3. dzięki za foto a zabrałeś się już za to bo ciekawy jestem jak ci z tym idzie?
  4. Jeżeli chcesz to zapraszam do mnie a jak ci spasuje to możemy ponegocjowac bo właśnie mam zamiar wystawic mojego marudę kontakt:[email protected] jak jesteś zainteresowany to napisz prosiłbym również o przesłanie tych zdjęc fotela mustang
  5. Witam kolegów a do kolegi Kantry mam poradę typu niech się lepiej zastanowi nad kupnem tej pompy bo to koszt rzędu 1800zł a zestaw naprawczy kosztuje 110 zł i chwile zabawy z moto,wiem bo miałem ten sam problem z rozciekniętą pompa i jeszcze jedno przed wyjęciem pompy radze spuścic olej albo położyc na boku bo można się nieprzyjemnie zdziwic i pozbyc się oleju
  6. Dzięki za wszelkie info i pomoc zabieram się za to dzisiaj po południu i mam nadzieje ze nie wyjdzie z tego jakiś większy smród,i operacja przebiegnie bez ekscesów. P.S Życzę wszystkim wesołych i spokojnych świąt pozdrawiam
  7. Mam do was jeszcze jedno pytanie czy demontaż pompy wodnej wiąże się ze spuszczaniem oleju czy może obędzie się bez tego manewru?I czy awaria wałka i śmigła jest bardzo prawdopodobna czy są to raczej skrajne przypadki ?
  8. Witajcie bracia Marauderzy ponawiam moje pytanie odnośnie pompy z tym ze już ktoś podpowiedział mi ze jeżeli to tylko wyciek to zestaw naprawczy tej pompy powinien pomóc.Zakupiłem już ten zestaw i tak się zastanawiam czy pompa wody jest jakoś połączona z układem smarowania tzn. czy przed odkręceniem pompy od korpusu musze spuszczac olej czy są to niezależne od siebie mechanizmy?
  9. dzięki za informacje a czy orientujesz się może co wchodzi w skład zestawy konkretnie chodzi mi o to co jeżeli wałek i łopatki okażą się zniszczone czy dostane je w zestawie?
  10. Witam mam zapytanie natury technicznej mianowicie od pewnego czasu kapie mi płyn chłodniczy z okolic pompy wodnej i tu pojawia się moje pytanie czy ktoś kiedyś rozbierał te pompę, jaka może byc ewentualna usterka i czy można to naprawic w jakiś prostszy sposób niż wymiana pompy która w suzuki kosztuje 1200 zł znalazłem zestaw naprawczy który jest trochę tańszy ale nie bardzo wiem czy wystarczy do ewentualnej naprawy tej pompki bo nie znam ani budowy ani zawartości zestawu jeżeli ktoś kiedyś miał z tym stycznośc bądź posiada jakąś wiedzę proszę o pomoc i wskazówki
  11. Temat spotkania Marauderów był już wałkowany kilka razy z tego co pamiętam i jakoś ciężko do tego dobrnąc ale jakby co to ja po raz kolejny wpisuje się na listę chętnych. Ale w sumie to chciałem napisac o czymś innym mianowicie od pewnego czasu meczy mnie pewien wyciek płynu chłodniczego z okolic pompy wodnej więc zanim to rozbebesze chciałbym zaczerpnąc troche wiedzy co ewentualnie może mnie spotkac i czego mogę potrzebowac do ewentualnej naprawy tej usterki .Konkretnie to jeśli ktoś kiedyś rozbierał pompę chłodzącą lub spotkał się z podobnym problemem to proszę o wszelką pomoc i informacje na ten temat. wyciek prawdopodobnie jest spod obudowy lub spod samej pompy nie jestem pewny jak to jest zbudowane a nie chce tego w ciemno rozbierac za każde info z góry dzięki
  12. Ja po upadku miałem dokładnie takie same obrażenia i niestety obudowa licznika i ramkę lampy musiałem kupic w salonie suzuki bo na rynku wtórnym bardzo ciężko dostac chyba że będziesz miał szczęście.Apropo ja tez w weekend byłem w bieszczadach piękne są o tej porze prawda :lalag:
  13. A jaką trasę planujecie?
  14. Co do podświetlenia prędkościomierza to ja również miałem taki problem ale u mnie okazało się ze żarówka wyskoczyła z "zatrzasku"i wystarczyło ją tylko wsadzic na swoje miejsce.A dobrac do niej można się odkręcając śrubkę na krzyżak umieszczoną z tyłu obudowy prędkościomierza,cofnąc obudowę do tyłu i po tym manewrze powinieneś zobaczyc wiązkę kabli oraz pozostałą częśc zegara przykręconą dwoma nakrętkami M 5 wtym elemencie powinny byc cztery otwory do których wchodzą wiązki wraz z "zatrzaskami" gumowymi u góry na środku jest żarówka od podświetlenia a na dole w rzędzie są trzy od temperatury,długich i oleju. pociągnij po prostu tą która cię interesuje i już jest na wierzchu :buttrock:
  15. Mój jak jechałem solo na bieszczady z małym plecaczkiem to po górach serpentynach wziął 4,8 l na 100 spalanie mojego marudy zadowoliło mnie okrutnie,wiec postanowiłem sprawdzic spalanie przy poruszaniu z moją połówką podczas wyjazdu na zlot w srebrnej górzę średnia prędkośc to od 90 do 120 tylko ze trasa równiótka i większośc trasy bez skoków prędkości i wyszło 4,6 ku mojej uciesze :biggrin: dodam tylko ze moto jest po kompletnym serwisie gaźników a na grunwald chętnie bym się wybrał ale nie wiem jescze jak z wolnym w pracy :buttrock:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...