-
Postów
68 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O orzech1986
- Urodziny 06/01/1986
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
Twardogóra
Osobiste
-
Motocykl
XV1700 WARRIOR '06
-
Płeć
Mężczyzna
Osiągnięcia orzech1986

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)
0
Reputacja
-
Wymieniałem tarczki w warriorze, przy montażu zastanawiałem się w którą stronę założyć przekładki,płaską czy zaokrągloną do zewnątrz, zamontowałem zaokrągloną do zewnątrz, wydawało mi się że tak ściągałem, ale po piwku przy pracy nie miałem pewności ;), czy ma to znaczenie? Znalazłem na yt filmik gdzie gość twierdzi że na odwrót, ale chyba po hiszpańsku i nie wiem czy tłumacz google dobrze przetłumaczył. Zostawić czy rozbierać wszystko z powrotem i odwracać?
-
Kupię moduł do GS1100 jak na zdjęciach, dwie wtyczki po 4+2 kable. [email protected] tel. priv.
-
30 - MOTORCYCLE HAS OVERTURNED - czyli wynikało by że był przewrócony ale co to dokładnie może oznaczać? Z tego co się orientuje warriory mają jakiś czujnik wychylenia, może coś za szwankowało (przy diagnostyce jest opcja - DI 08 - LEAN ANGLE CUT OFF SENSOR: VALUE = 0.4 - 1.4 VOLTS). Spróbuj wykasować błędy, jak poszukasz w tym temacie to było gdzieś opisane jak to zrobić. Jeśli po wykasowaniu zgaśnie i nie wróci to po problemie ;) Ale teoretycznie jeszcze masz jeden błąd, tylko jak sprawdzić numer tego drugiego to Ci nie podpowiem bo posiadam warriora od niedawna i również się uczę, pokombinuj ;) edyta: kasowanie błędów: strona 79 tego tematu ;)
-
Zrób samodiagnostyke, przy zegarach przyciskasz oba przyciski "select" i "reset" naraz trzymając je przekręcasz kluczyk i trzymasz aż pojawi się napis "diag" wtedy puszczasz i przyciskasz jeszcze raz oba aż pojawi się "DI 01". Przełączasz potem tymi przyciskami w "prawo" i w "lewo" po numerkach (będziesz widział na wyświetlaczu) diagnostyka sprawdza różne urządzenia aż dojedziesz do DI 62 - ilość błędów i DI 61 - numer błędów. Powiedz co Ci wyszło, może coś wykaże.
-
Szukałem przyczyny w moim warriorze dlaczego nie reaguje na odcięcie zapłonu, musiałem gasić maszynę z kluczyka. Elektryk odnalazł mi że jakieś przewody miałem zlutowane w lampie co odłączyło pstryczek gaszenia. Po rozłączeniu tych przewodów wszystko wróciło do normy ale pojawił się nowy problem. Po wyłączeniu zapłonu i pozostawieniu w pozycji off i przełączeniu stacyjki na off z prawej strony silnika (patrząc siedząc na motocyklu) słychać jakieś terkotanie, jak by jakiś elektrozawór albo rozrusznik próbował się załączyć (ale nie kręci). Ktoś się spotkał z takim problemem? Co to może być? Edit: Problem rozwiązany, przyczyną były ledowe kierunki tylne które powodowały bałagan w dostawach prądu przez co dekompresator szalał. Dołożenie żarówki W5W do świateł pozycyjnych rozwiązało problem :)
-
Panowie, a pytanie co do przedniej gumy, przy zakupie warriora dostałem nową METZELER ROADTEC Z6 120/70ZR18 59W TL (30 tydzień 2015) i tak się zastanawiam czy nie dostałem jej "na odczepnego", czy mogę spokojnie zakładać?
-
210 wchodzi bez problemu ale mi wulkanizator odradził bo ponoć zużywa się dużo szybciej niż 200
-
Jeździłem volusią 3,5 roku, baaardzo wygodny sprzęt, łatwy w prowadzeniu, po czasie zaczyna brakować mocy, jak w każdym. Silnik lubi konsumować olej, co często można rozpoznać po okopconym kierunkowskazie nad tłumikiem :D ten ze zdjęć wygląda na lekko odbarwiony. Poza tym trzeba sprawdzić to co w każdym, a w volusi przede wszystkim chłodnice czy nie nosi śladów jakiejś ingerencji po uprzednim wyjęciu z niej przedniego koła ;) te chromowane kielichy lagów czy nie są luźne i nie latają. Obejrzyj dokładnie ramę czy nie ma pęknięć na lakierze lub jakichś dziwnych spawów, pod spodem też!
-
Przesiadka z turystyka na cruisera/choppera
orzech1986 odpowiedział(a) na kornik temat w Cruiser/Chopper
Warrior i Raider to nie w tej kasie... kolega tam wyżej pisał że do 18tyś. :) W tej kasie Drag Star 1100 będzie dobrym rozwiązaniem, musisz się przymierzyć, za duży na pewno nie będzie. Aczkolwiek bardziej polecał bym Ci dołożyć z 2tyś i poszukać midnight star 1300, dużo żwawsza maszyna, dużo lepiej się prowadzi i wbrew pozorom nawet dobrze hamuje (jak na cruisera rzecz jasna). -
Poszukiwania zakończone. Nieaktualne. Śmietnik! :)
-
1. za stara i wielki przebieg 2. nie stać mnie ;)
-
Jak w temacie, do 26000zł (no może plus kilka stów ewentualnie, ale teoretycznie taki mam budżet ;) bez przygód! Obejrzałem już kilka same szroty... Im bliżej Wrocławia tym lepiej ;) czekam na propozycje :)
-
Kupię głośny wydech do Volusi - lub zamienię oryginał
orzech1986 opublikował(a) temat w Inne - Kupię
Jak w temacie, kupię lub zamienię oryginalny, może być z dopłatą z mojej strony. VL 800 Volusia -
Kupię Kawasaki Vulcan Vn 1500 (po 1998r) lub 1600. Kwota do wydania to max 17500zł Pozdrawiam! :)