Widze ze kiepsko z wiedza techniczna u naszych "Pannonistow"...
cylindry i tloki wspomnianych motocykli pnnonia byly selekcjonowane wg grup selekcyjnych oznaczonych nastepujacymi znakami : -1 0 +1 +2 co oznaczlo by ze mialy az 4selekcje co zadko sie zdarza.lub mniej prawdopodobne -1+1+2 czyli 3 selekcje jak podaja niektore mniej wiarygodne zrodla ksiazkowe choc nie potwierdze zadnej z tych teorji na 100% gdyz pamiec ludzka jest zawodna mimo iz wydaje mi sie ze widzialem cylinder z nabitym znakie "0" musial bym to sprawadzic.
aby zapewnic doskonale pasowanie dokladnie takie jakie mial fabrycznie nowy motocykl trzeba skompletowac tlok i cylinder i tlok z tej samej grupy selekcyjnej,mowimy o nominalnych farycznie nowych czesciach,mnie sie to udalo.
malo tego otwor pod sworzen tlokowy byl rowniez selekcjonowany tak jak i sworzen oraz tulejka korbowodu o ile dobrze pamietam czesci te byly oznaczone kolorami czerwonym zielonym i bialym i roniez musialy przy montazu pasowc,czyli nie mozna bylo zalozyc swoznia z zielona kropka do otworu tloka z czerwona lub biala kropka badz na odwrot.
nie jest to takie proste panowie , dlatego te wszyskie pojady po "renowcji" tak jezdza jak jezdza...