Skocz do zawartości

skwy

Forumowicze
  • Postów

    67
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O skwy

  • Urodziny 01/27/1976

Informacje profilowe

  • Lubię
    Motoryzacja "Silniki Spalinowe"<br />Motocykle różnej maści.Szczególnie japońskie z lat 60,70.80tych.
  • Skąd
    Gołdap

Osobiste

  • Motocykl
    MZ ES 250,DR 800,RD 350,
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    10447380
  • Telefon
    880 183 310
  • Strona www
    http://skiersserwis.pl/

Osiągnięcia skwy

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. Niestety cały czas pojawiają się " impulsy pełzające" tak to określę.Stwierdziłem tylko że jak regulator napięcie jak ma jakieś niedomagania(ładuje akumulator ale coś w nim w środku chyba jest nie tak) impulsy pełzające były niesamowite.Po zmianie regulatora napięcia na inny( trudno powiedzieć z czego i przez kogo został wyprodukowany) impulsy pełzające są mniejsze. Ale dalej nie wiem skąd się to bierze??? Nadmienić muszę że zwarcia w instalacji elektrycznej nie ma.
  2. Jutro założę jeszcze stator od silnika który ma sprawny układ elektryczny zobaczę co będzie.A miała być robota max na 3 godziny.
  3. Co do markowego multimetru to jeszcze gorzej się zachowuje niż nie markowy.(oczywiście posiadam że by nie było gadania) Regulator napięcia był wymieniany kilkakrotnie z pojazdu z tym samym silnikiem który działa. Inne sugestie proszę.
  4. szlag trafił wodzik i nie przesuwa na odpowiednią odległość koła zębatego przesuwnego 5 biegu.Do wymiany też będą koła zębate 5 biegu gdyż sprzęgło kłowe na kołach zębatych na pewno jest uszkodzone,
  5. Witam. Potrzebuję piastę koła przedniego do Biga 800 po lifcie.Czyli od 91 roku. Jak coś piszcie lub dzwońcie 881 391 914.
  6. Witam. Mam nie typowy problem. Zważywszy że pojawiło się od jakiegoś czasu masę chińszczyzny i chińskich części zamiennych, pojawił się pojazd w moim skromnym warsztaciku z objawami braku ładowania i rozładowywanie akumulatora. Wziąłem swój sprawdzony multimetr ustawiłem go na 20 V prądu stałego i jakie było moje zaskoczenie jak zacząłem zbliżać multimetr do akumulatora zaczął on wariować na wyświetlaczu zaczęło pojawiać się napięcie.1-3 może 4 V(może to sprzęt który przekazuje energię elektryczną bezprzewodowo???) Po podłączeniu przewodów do biegunów akumulatora nie można odczytać wartości napięcia gdyż pojawiają się wartości i 9V 15V i 10V 17V i tak bez końca. Zmieniałem i stator i regulator napięcia i nic to nie zmienia. Stąd moje pytanie co to może być? Nadmienię że w tym chińskim skuterze dwusuwowym zapłon jest iskrownikowy światła zasilane są z prądnicy.W obieg świateł wstawiony jest opornik. Zapomniałem dopisać że (info od klienta) pali żarówki. Sprawdziłem faktycznie żarówki są nie naturalnie białe. Dziś podczas testu miałem włączone tylko światło postojowe tylne podczas przyspieszania silnika żarówka spaliła się. Przychodzi mi jedyny pomysł że być może gdzieś po drodze w instalacji elektrycznej jest zwarcie? Co myślicie o tym?
  7. Jeśli chodzi o charakterystykę mocy silnika chińskiego to warto oddać go na stanowisko badawcze(hamownie).Wtedy będzie jasna charakterystyka. Co do silniczków napędzających przepustnice czy to w układzie wydechowym czy to w układzie zasilania wydaje mi się ze ich praca uzależniona jest tylko od oprogramowania które mu się zastosuje. Czyli śmiem przypuszczać że można go zastosować i tu i tu.
  8. ZAGINĄŁ W GDAŃSKU MOTOCYKL MARKI YAMAHA XJ 750 SECA ROCZNIK 1984. Nr.VIN 11M001233 Nr.silnika 11M001233 Nr.rejestracyjny NGO H313 Nr.dowodu rejestracyjnego AAB6323167 WŁAŚCICIEL MOTOCYKLA TO MICHAŁ KRASZEWSKI Jest to pamiątka po zmarłym właścicielu. Jeśli ktoś może coś wie na temat tego motocykla lub widział pojazd wystawiony do sprzedaży proszę o kontakt pod nr. 886 092 067
  9. Ja bym brał Husqvarnę SM 610. Oto filmik z udziałem tego motorku
  10. Witam. Czy ktoś może namierzył serwisówkę do SUZUKI GS550 wszystkie wersje? Przeszukałem wszystkie możliwe stronki i nic nie namierzyłem.
  11. Mam motocykl marki YAMAHA RD 350 z serii LC z 1980r. Autorowi być może chodziło o motocykle zabytkowe czyli takie które maja więcej niż 25lat.
  12. skwy

    Kup se japsa...

    Kwestia gustu. Ja uwielbiam motocykle japońskie z lat 70-80 XXw.
  13. Na pewno bedziesz musiał wyjąć cylindry w celu zmiany uszczelek.Kiedyś też tej operacji nie zrobiłem i miałem wycieki płynu pod cylindrami.Trzeba było znów rozkładać,kupować nowe uszczelki pod głowicę. Nie potrzebna strata czasu i pieniędzy.
  14. skwy

    Kup se japsa...

    http://moto.allegro.pl/item739877866_kawas...300_z_1300.html Namierzyłem coś takiego. :notworthy: Zajebisty sprzęt tylko strasznie zrobaczały.
  15. Niestety nie uzupełnia się sam. W tych układach chłodzenia zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodzącego ma za zadanie odebrać nadmiar płynu.(żeby nie wyleciało na ziemie jak się silnik rozgrzeje,lub uszczelka ulegnie awarii).Ale niestety nie pobiera z niego z powrotem jak to jest w większości produkowanych aut. Tak z innej beki. Cały czas słyszę o problemach z alternatorem i regulatorem. Ja miałem przez 8 lat Vulcana z 1986 roku wersję USA i nigdy nie miałem problemów z prądem. Czyżby na rynek amerykański był lepiej zrobiony?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...