
luki010483
Forumowicze-
Postów
80 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O luki010483
- Urodziny 04/01/1983
Osobiste
-
Motocykl
suzuki gsxr k1
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Gadu-Gadu
3825649
-
Strona www
http://[email protected]
Informacje profilowe
-
Skąd
mazowsze
Osiągnięcia luki010483

NOWICJUSZ - niuchacz wydechowy (11/46)
0
Reputacja
-
w zasadzie nie czytałem że miałesi d209 a powiec mi mich pp będzie miała lepsze własiciwosici i wrazie czego nada się na jednorazowy wypad na tor?
-
ok wiem że oponka M3 jest wporządku ale mi chodzi jeszcze o cene a tu jest różnica i to nie mała a co z d209 gp?
-
Witam wszystkich mam problem z wyborem opony dotychczas jeździłem na danlopie d 209 qualifer a teraz zastanawiam się nad d209 gp ta normalna starcza mi na około 5000km a na ile może starczyć d209 gp przy jeździe po miesicie w miarę ostrej zależy mi żeby lepiej trzymała czy d209gp się sprawdzi? A może macie inne propozycje opony ktura będzie trzymać wytrzyma wmiare długo i cena będzie podobna do d209 pozdrawiam
-
czy ktosi podpowie na ten temat
-
wueska wielkie dzięki za podanie tych parametrów sprawdzałem i obje fajki nie mają żadnego oporu muwje obje bo jedna w orginalnej cewce a druga w tej co teraz założyłem bo tamta cewka padła opur dotyczy samej fajki rozumniem siwjeca to nie problem kupię taką w sklepie ale z kąd taką fajkie mam wziąsić.I jeszcze jedno siwjece jak wykręcam są za karzdym razem czarne mimo że dobrze chodzi starałem się zubożyć mnieszankie ale wiadomo do pewnego stopnia żeby się nie dławił i nie pomaga dodam że cylinder jest nowy razem z resztą jedynie może mnieć przy duży luz zaworowy witam ponownie jak tak dalej pójdzie to nie zarobje na siwjece wczoraj wjeczorem założyłem nową a dzisi już ma przebicie niewjem co robić czy może mnieć wpływ cewka na tej nie chodziła dłużej siwjeca jak 3 dni i przebicie
-
witam ja chrzesiniakowi leje ten sam olej co do gsxr czyli castrol 10w40 i mam d upie czy on sie grzeje czy nie i tak chiński to nic mu nie będzie jeżdzi trzeci sezon i wszystko jest ok jak pytałem w serwisie kingwae to zaproponował jakisi orlenoski do 4t podziękowałem .Przy okazji mam pytanie czy ktosi ma patent na siwjece do tego badziewja jak ogulnie wiadomo strasznie szybko siadają tam siwjece ja wkręcam NGK cr7hsa może ktosi ma inną siwjece która dłużej wytrzymuje?
-
Też tak mysie po objawach ,ale wszystkie 4 naraz padły rozumiem nierówna praca przerywanie i inne takie ale 4 naraz totalnie wysiadły jest jakieś sensowne wytłumaczenia? Po prostu nie chcę chłopaka w koszty wciągać świeżo po zakupie
-
Witam mam problem z motorkiem kolegi chłopak się załamał kupił moto i tylko tydzień pojeździł próbuje mu pomuc . tak jak pisałem dotyczy to cbr 600 f2 motorek całkiem ładnie chodził i wczoraj rano odpalił na ssaniu jak zawsze pochodził z 10 sekund i zgasł i już nie odpalił iskra jest teraz podczas kręcenia tylko czasami sobje strzeli nic pyzatym siwieje podobno były wymienione na irydowe ale jak wykręciłem okazało się że są zwykłe ngk cr9eh9 na wieszku zachowują się normalnie tzn mają iskre i nie widać żeby mniały przebicie siladów zużycia też nie widać . Co innego może być przyczyno oprucz siwiec takiego zachowania proszę o podpowiedzi
-
Proponuje ci podładować aku potem odczekać aż napięcie się ustabilizuje i podłącz miernik odpal motor i sprawdź napięcie na aku powinno być wyższe tzn normalnie od 12,5V do 13V po odpaleniu od 13,9 do 14,5 V mogą wystąpić nieco inne rozbjeżnosici ale zbytnio się nie przejmuj najważniejsze żeby napięcie było koło 14 V przy zapalonym silniku
-
Regulacja zawieszenia w supersportach
luki010483 odpowiedział(a) na szramer temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Zgadzam się z tobą że najłatwiej jest ustawić według serwsuwki ale te wartości (sag statyczny i dynamiczny)uwzględniają masę kierowcy i motocykla a dodatku pozwalają okresilić czy dane sprężyny są odpowiednie do danej masy kierowcy i wcale się nie wymądrzam tylko mówię to co poczytałem na linku od konikkonik według mnie ma to jakiś sens jest bardziej skomplikowane od instrukcji ale dokładniejsze i oczywiście trzeba pomysileć przy tym -
Regulacja zawieszenia w supersportach
luki010483 odpowiedział(a) na szramer temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
HunterM poczytaj to się dowiesz a tak w skrucie te 38 i 35 to wartosici kture pozwalają odpowiednio ustawić naprężenie sprężyn a dopiero reszta jest w instrukcji ile wkręcić odbića i dobića pozdrawiam -
Regulacja zawieszenia w supersportach
luki010483 odpowiedział(a) na szramer temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Ok. to teraz już wiem trzeba ustawić napięcie sprężyn tak żeby na przodzie między obciążonym czyli ze mną a pustym różnica wynosiła 38mm a na tyle 35 zgadza się ? Jak się mylę to proszę mnie poprawić. Na tyle tą różnice mierzy się na osi koła tak? konikkonik wielkie dzięki za link ładnie jest to opisane i teraz wiem dokładnie co to sag -
Regulacja zawieszenia w supersportach
luki010483 odpowiedział(a) na szramer temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
odbicie dobicie to wiem jak ustawić ale niewiem jak ustawiś ten sag wiem czym ustawia sie npięciem sprężyny ale niewiem pooczym poznać ile ustawić tam była podana pewna wartosić ale niewiem dokładnie czego a post janusza to czytałem kilka razy -
Regulacja zawieszenia w supersportach
luki010483 odpowiedział(a) na szramer temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
ok ale jak jest z tym SAGem jak to sie ustawia i co z tymi oznaczeniami -
Regulacja zawieszenia w supersportach
luki010483 odpowiedział(a) na szramer temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
Zgadza się ale w serwisówce niema nic o SAGu więc wysilałem że ktoś opowie o tym dokładniej wiem że regulacja jest ważna dlatego się dopytuje żeby czegoś nie zchrzanić mam nadziejże ktoś opisze ten wątek acha i jeszcze iedno w serwisówce jest opisane ,że compresion damping to śruba u gury a na oznaczeniach przy moto jako COM jest opisana dolna to pomyłka czy poprostu te oznaczenie dotyczy czegosi innego