Skocz do zawartości

Kulik

Forumowicze
  • Postów

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Kulik

  • Urodziny 07/18/1966

Informacje profilowe

  • Lubię
    motoryzacja, karting, rallycross, modyfikacje, usprawnienia i wszystko, co ma silnik.
  • Skąd
    olsztyn/limerick

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Telefon
    +35387761113
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Kulik

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. jak w temacie bardzo ładna i zadbana sztuka.Ci co szukaja takiego motocykla to wiedza o co chodzi Motorek ma13tys na liczniku,nie był nigdy rozbierany ani rematowany,.Ja osobiscie polakierowałem rame i przeregulowałem zawory. Moto jeszcze ze mna w IRL Cena 10tys w PL,albo 2200E w Limerick Mozliwosc kupna z kołami supermoto (ze wszystim-tarcze,zebatka,adaptor zacisku przód,łańcuch)w idealnym stanie za 2tys Sprzedaje tylko i wyłącznie z powodów zdrowotnych!!!Z takim moto człowiek sie nie rozstaje bez powodu Kontakt e-mail [email protected]
  2. Aaaa to bardzo sie ciesze i dziekuje!za odp..Tez tak myslalem ale wolalem sie upewnic,a i z tym ladowaniem a raczej nieladowaniem na wolnych to tak to sobie wyobrazalem(ale tam wolne obroty u mnie rzadko sie uzywa)Moje obawy byly raczej skierowane w strone spadkow napiecia wraz z obrotami i czy to nie popapra ladowarki i baterii w telefonie.Pewnie bateria nie bedzie miala latwego zycia z takim multi-napieciowym ladowaniem,ale kto je ma? Wiec skoro dziala i jest dobrze to sobie zapodaje i w teren Co do niedzialania w lesie lub gdziekolwiek to jak to zaobserwuje,to bedzie to nastepny temat zmartwien....narazie tam gdzie jezdze mapy dzialaja Dzieki i narazicho!
  3. Witajcie!mam taka wizje by uzywac nawigacji z fona,, i tu mam pytanie czy bezproblemowo bedzie ladowala telefon, ladowarka taka jak samochodowa na 12v?! Użytkuje obecnie po przesiadce z szalonej YZ250, Honde xr400r no i jak wiadomo nie ma tam akumulatora a napiecie nie jest do konca stałe i mam watpliwosci czy nie zaszkodze w ten sposób baterii w telefonie Może ktos stosuje takie rozwiązanie?jak tak proszeo podzielenie sie wiedza jak to dziala w real
  4. witajcie!przez przypadek natknalem sie na tego posta bo cos tam do yz426 a właściwie to o 400 mi chodziło i troche mósze wstawic sie za chłopokiem choć faktycznie za ostro na poczatku pojechał tez miałem podobne doswiadczenie jak on cos chciałem sie dowiedziec o exc200 i kupa z tego wyszła,ale jeden z kolegów forumowiczów podesłal mi serwisówke i wszystkoo teraz wiem tez sie lekko irytowałem jak mi ktos pisał ze exc125 to to samo co 200 tylko z większmy tłokiem,a mi chodziło o skrzynie wiec prawdą jest ze niektórzy podkreślam niektórzy wypowiadają sie nie mając bladego pojęcia o tym co piszą,albo cos gdzies kiedyś widzili ale i tak ciemno było wiem ze net i fora to prawie takie anonimowe miejsca i różni sie trafiają więc jak ktoś wczesniej pisał nie wolno wszystkich do jednego worka wkładać moze jeszcze ktos tu coś napisze ja myse ze temat zamkniety bo nie jest to jakies psychoterapeutyczne tylko techniczne forum a autorowi posta zycze cierpliwosci i wiecej luzu!!! Pozdrawiam wszystkich przy okazji Isamych treściwych i sensownych postów życze :buttrock:
  5. Berserkers!pisałem Ci na PW że chętnie przyjmę nowe namiary ale chyba coś nie tak poszło!Podaj jak coś na moje
  6. Hej!Nikt z forum nie kupował nic do KTMa???Teraz po rozbiórce kompletnej i weryfikacji części potrzeba zrobić powiedzmy wszystko. Prosze o sugestie,może ktoś podpowie jakie łożyska najlepsze jaki korbowód które uszczelki kupić bo jest tego troche Jeszcze będę potrzebował momenty dokręcania śrub Może ktos ma taką skrzynie do sprzedania!!w ostateczności SERWIS 750zl za dwie części :icon_eek: Lekka załamka!!!
  7. witajcie!!!nie za często jestem na forum ale teraz naprawdę potrzeba mi pomocy!!!!!!! -chodzi o wałek główny skrzyni biegów,koło pierwszego biegu oznaczone 1G 33,łożysko 6004 tn 9/c3 to na razie tyle.potem może więcej ale na razie chcę uruchomić moto. -Może ktoś ma silnik z rozwalonym wałem i karterami lub coś w tym stylu -Z tego co wyczytałem na forum to jest taki sam silnik jak exc 125 Dziękuje za jakąkolwiek pomoc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! P.s-przydatne będą namiary na sklepy,sklepy internetowe,i serwisy z częściami do KTM :notworthy:
  8. Witam!I zgadzam się całkowicie!Tylko miałem nadzieje że ktoś może miał podobny przypadek i z doświadczenia mógłby napisać jak u niego to wyglądało Silnik jest już złozony!Nowe łożyska i kosz.Wału i wałka nie mam narazie jak sprawdzić,potrzebny specjalistyczny warsztat plus fachowiec!!!Po sezonie(jak silnik przeżyje)znowu remoncik :bigrazz: Przy okazji!!!KTO najlepiej w Polsce zrobi naprawę wału+szlif??? (mój typ to Motor_tech Katowice) Dzieki za odpowiedz!!!Pozdro!!!
  9. Witam wszystkich!mam ten silnik w karcie i wydazyło się coś dziwnego!rozleciała się opaska wzmacniająca kosz sprzęgła,tzn odłamały się dwa kawałki,jeden znich dostał się między zeby kosz-wał az wytłoczyły się zęby na tej blaszce.natępnie oderwał się jeden(listek)kosza i po zaliczeniu strzała od wirujących elementów wyleciał przez dekiel sprzęgła :icon_eek: silnik chodził dalej. Moje pytanie jest do doświadczonych-co powinienem zrobić,co wymieniać itd. bo zęby są całe i na oko nic nie widać!!!kosz mam drugi,ale obawiam sie o reszte czyli:wał,wałek łożyska!!! Co o tym Myślicie??? Dodam że troche mojej winy było w tym bo za dużo pulsowania :banghead: Może KTOŚ miał podobny przypadek??? Dzięki za podpowiedzi!!! Jak coś to mam fotki z tej masakry :bigrazz:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...