-
Postów
22 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O jacek8811
- Urodziny 11/08/1975
Informacje profilowe
-
Płeć
Mężczyzna
-
Skąd
Southampton
Osobiste
-
Motocykl
FXSTS Evo
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Strona www
http://
Osiągnięcia jacek8811

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)
0
Reputacja
-
VN1500/1600 Poprzeczka kierunkowskazu tył
jacek8811 odpowiedział(a) na abramsm1a1 temat w Inne - Kupię
Może coś takiego komuś pomoże: http://cgi.ebay.co.uk/Kawasaki-VN1500-indi...=item3efe4cadac -
Posiadacze motocykli Royal Star łączcie się
jacek8811 odpowiedział(a) na maly temat w Cruiser/Chopper
Może kogoś zainteresuje : http://cgi.ebay.co.uk/Air-Filter-for-Yamah...218162001r31463 -
Ten z drugiego ogłoszenia jest po prostu zaj.....y :icon_eek: :buttrock: Wiem że nie oto pytałeś ale nie mogłem się powstrzymać od komentarza.
-
Nie wiem koledzy czy mogę zabierać głos w tej sprawie ale mnie najbardziej podoba się projekt nr.1 czyli "robocze3".
-
Valecki jaki olej masz zamiar zalać? Pytam bo też mam zamiar na dniach zmieniać i nie wiem na jaki się zdecydować.
-
Dane techniczne VN 1600 Mean Streak: VN 1600 2005r. Moc 73KM / 5300rpm Max. moment obr. 125Nm / 2800rpm
-
Privat różnica pomiędzy VN1600D7F a VN1600D7FA jest tylko w malowaniu. VN1600D7FA to wersja dwu barwna. Pzdr
-
Syrek no i dobrze Cię uczyli. Gdyby było tak jak Koledzy piszą to pewnie do enduro montowali by 16-to calowe balony :wink:
-
Jeśli chodzi o sam system KLICK-FIX to nie masz się się czego bać, jest solidnie wykonany z twardego plastiku. Co do stelaży to twoje obawy są słuszne. Ja gdy szukałem stelaży do swojego motocykla trafiłem na firmę Motoroni z W-wy która produkuje takie stelaże pod ten system, tylko że oczywiście do mojego moto nie posiadali. Zbywali mnie z dnia na dzień tłumacząc że będą mieli za 2 dni, za 3 dni, za tydzień. W którejś rozmowie telefonicznej zadałem to samo pytanie " Czy stelaże będą na tyle odsadzone od motocykla żeby duże sakwy nie kolidowały z amortyzatorami i zaciskiem cham.?", pan z tej firmy odpowiedział mi że będę musiał pod stelaże założyć jakieś dystanse. To przesądziło o sprawie i zdecydowałem zrobić je samemu, z czego jestem bardzo zadowolony bo zostało 160 zeta w kieszeni i mam dokładnie to co chciałem mieć. Kilka miesięcy temu widziałem na niemieckich stronach (nie pamiętam dokładnie gdzie) stelaże do tego systemu wykonane naprawdę perfekcyjnie (solidnie) i do tego były odpowiednio odsadzone od motocykla, spróbuj gdzieś poszukać, może natrafisz. Ja sakwy i KLICK FIX-y zakupiłem w firmie WestStar, którą szczerze polecam bo ich wyroby są naprawdę pierwszej jakości. Poniżej masz kilka fotek mojego motocykla, może w czymś Ci to pomoże. Pzdr http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6495000364e354df.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/89d66007d968fb63.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8ff9aee0ba275ede.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/08bc79bd3baab69f.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c1d5f4573c8e42d1.html
-
Ja również polecam system KLICK FIX. Zamontowałem u siebie w zeszłym sezonie i jestem bardzo zadowolony. Tylko pamiętaj żeby sakwy miały w wewnętrznej ściance sztywny wkład najlepiej z blachy, pianka lub plastik pewnie nie wytrzyma obciążenia gdy zapakujesz pełne sakwy. I upewnij się że jest dostępny na rynku stelaż pod KLICK FIX-y do Twojego motocykla, bo ja po kilku tygodniach poszukiwań do VN1600MS musiałem w końcu zrobić sam. Pzdr.
-
KUPIE MOTOCYKLE POWYPADKOWE, USZKODZONE, WYBRAKOWANE ITD....
jacek8811 odpowiedział(a) na Michalek00 temat w Kupię Motocykl
Michalek00 piszesz że skupujesz również motocykle przywiezione z Anglii które nie posiadają papierów. Otóż dla twojego dobra informuje Cię że są to kradzione sprzęty. Niema możliwości kupienia w Anglii motocykla który nie może być dopuszczony do ruchu, a co za tym idzie nie posiada dokumentów. Takie motocykle są rozsprzedawane tylko na części przez wyspecjalizowane zakłady (szroty). Wszystkie uszkodzone motocykle które mogą być dopuszczone do ruchu posiadają dokumenty umożliwiające odzyskanie " angielskiego dowodu rejestracyjnego" tzw. V5C. W przypadku motocykli aby odzyskać V5C nie trzeba robić żadnych napraw uszkodzeń i przeglądów, a koszt takiej operacji to równowartość koperty i znaczka pocztowego. Biorąc pod uwagę że motocykl bez papierów jest wart może 50% swojej faktycznej wartości pokaż mi człowieka który nie chciał by odzyskać dowodu rej. Kradzież motocykli w Anglii to plaga na skalę masową w której udział maja również Polacy. -
Dzięki Mirku za odpowiedż, a co do wydechów to są oryginalne i nic nie było przy nich kombinowane. Wydaje mi się że zaraz po zmianie oleju tak przez pierwsze 1-2tyś. km. silnik pracuje cicho a potem zaczynają klepać zawory. Przecież nie będę zmieniał oleju co 2tyś.km. :banghead:
-
Witam. Panowie mam pytanko, na jakim oleju jezdzicie? Pytam bo ja jeżdżę na Castrolu 10w40 i od jakichś 2tyś. obr/min. zaczynają klepać zawory. Niewiem czym to jest spowodowane, może używam złego oleju, a może hydroregulatory do wymiany :rolleyes: Sam już nie wiem. Motocykl ma przebieg 14 tyś. mil więc nie jest jakiś kosmiczny. Doradzicie coś?
-
Te nowsze też biorą tyle że mniej. Ja mam MS1600 z 05r. i dolewam jakieś 2 setki na 1tyś. Ten typ po prostu tak ma i niema czym się przejmować.
-
Tak: http://www.vroc.org/