Skocz do zawartości

piotrek3333

Forumowicze
  • Postów

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O piotrek3333

  • Urodziny 06/04/1975

Osobiste

  • Motocykl
    xl500,xt600
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Czestochowa

Osiągnięcia piotrek3333

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam właśnie kupiłem yzf 426 i mam problem z odpaleniem tj. Nie chciała odpalic więc wymieniłem świece, po wymianie odpaliła po 3 kopnięciu jednak gdy się ją zdławi lub wyłączy to jest wielki problem z odpaleniem, nawet po ciągnięciu jej za samochodem.Z góry dzięki za pomoc!!!
  2. Dekompresator odłączałem przy zaworach,przy kopce trzeba chyba pokrywe demątowac.Jest jakaś różnica!
  3. Zawory sprawdzałem przy okazji rozrządu.Czy ktoś zna się na gaźniku w XT bo ja raczej to obstawiam tylko nie wiem jak się do tego zabrac słyszałem że jest później problem z synchronizacją gaźników!
  4. Jak będziesz jeździł z włączonymi światłami nic nie będzie się działo z regulatorem,jedyny problem to przygasanie świateł na wolnych obrotach i nierównomierna praca migaczy.Twój moto ma osobną cewkę na magnecie do zasilania zapłonu.Ja bez akumulatora przelatałem 3 sezony.
  5. no ale kompresji nie mógł straci w ciągu 3s. To na 100% nie jest kompresja nie jest to moje pierwsze moto przy braku kompresji brakowało by mocy lub pracowal nierówno, ale powinien odpalac.
  6. Sprężanie jest ok bo jak odłącze dekompresator to kopka staje jakby był na biegu!
  7. Cewka sprawdzona i jest ok.Spotkał się ktoś z taką usterką.
  8. Serwisówka już się sciąga a Piotrusia mądruska o nic nie będę pytał.
  9. 2T palą b.dużo ja mam 4T 600 i kumpel jak jedzie ze mną to zabiera plecak z kanistrem on ma CR250.Jak liczyliśmy z mojego licznika to wyszło 16l na 100km.Ale coś za coś on ma 60KM z 250ccm a ja 48KM z 600ccm.
  10. Troszke bym sie poscigal w czyms typu erzbergrodeo ale nie moge znalezc jakiegos kalendarza imprez w Polsce.
  11. Panowie nie wiem jak w ttr ale ja w swojej xl mialem taki przypadek! hondy maja dwa uzwojenia na cewce magneta jedno do zasilania zaplonu drukie calej reszty Sprawdzcie to i zasilania na module nie sprawdzajcie miernikami elektronicznymi tylko zwykla probowka (na mkoncowce zamiast przykladanego palca ma byc przewod najlepiej z krokodylkiem podlaczasz go do masy moto)do sprawdzania fazy (uswiadomil mnie elektryk) miernik nawet jak cewka bedzie walnieta bedzie pokazywal napiecie bo sie indukuje jednak nie ma tam odpowiedniego pradu,probowka jak zaswieci znaczy ze jest ok.zasilanie sprawdzaj bezposrednio na module cdi.
  12. iskra jest nie mam stroboskopu aby sprawdzic czy w dobrym miejscu ale tego chyba sie nie reguluje. gaznika nie dotykalem a paliwo podalem strzykawka przez gumowy lacznik(jest tam taka zaslepiany otworek) To sie stalo jesienia tylko do tej pory tego nie naprawialem(jechalem przez las i nagle w trakcie jazdy motor zdechl,wygladalo na brak paliwa albo isky)scholowalem go na chate i stal sobie do tej pory.A cewke jutro zabiore do elektryka niech sprawdzi.
  13. zgadzam sie z konsekwencjami mogą być straszne pod warunkiem ze paprok to spawal w krakowie zdajsie na rybitwach jest fajny warsztat ale nie pamietam ulicy jak skontaktuje sie z kumplami to jutro dam znac.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...